Tja ABN Amro is toch al standaard geweest voor een tijdje, word toch wel heel erg wennen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap oprecht niet dat het mensen ene reet kan schelen welke naam er op het shirt staat, zolang het geen "Stad Rotterdam" oid is zal het me echt worst zijn..
Omdat waarschijnlijk elke andere sponsor horizontaal op het shirt komt te staan.quote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap oprecht niet dat het mensen ene reet kan schelen welke naam er op het shirt staat, zolang het geen "Stad Rotterdam" oid is zal het me echt worst zijn..
Scherpquote:Op maandag 23 april 2007 16:23 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
kleuren van het nieuwe uitshirt
quote:Op maandag 23 april 2007 15:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Net Heracles vorig jaar, tegen elke club speelde ze goed, ze speelde gelijk tegen Ajax, PSV, maar verliezen 7-1 en 0-4 (als ik het goed heb) van Feyenoord, toeval?
quote:Op maandag 23 april 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
Ik vind DSB-Bank wel een goede nieuwe sponsor.
quote:Op maandag 23 april 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
Ik vind DSB-Bank wel een goede nieuwe sponsor.
Hij heeft 5 weken in totaal..dus nog 4 weken en enkele dagen volgens mij...quote:Op maandag 23 april 2007 15:25 schreef Blight het volgende:
Hoe lang is M0NTANA nog weg?
Dan zit je dus op de king side ( dat is abc)...en mag je denk ik precies 5 minuutjes blijven zitten in je mooie ajax shirtje.quote:Op maandag 23 april 2007 14:36 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Dankzij mensen zoals ik !
Ik heb kaartjes gekocht voor vak ABC
ga tegen het AJax vak aanzitten en draag een ajax sirt
Ik heb er ook niet zo'n last van. Een doorlopende baan en een kraagje vind ik belangrijker wat het shirt betreft.quote:
De naam ABN blijft gewoon bestaan naast barclay'squote:
ja daaromquote:Op maandag 23 april 2007 16:37 schreef Pritt het volgende:
Ik hoor net op de radio dat de banken in Nederland gewoon ABN Amro blijven heten.
quote:Ook Sneijder realiseert het zich nu: 'We hebben het in Waalwijk laten liggen!'
23-04-07
Wesley Sneijder ontving na afloop van Ajax - Sparta Rotterdam (5-2) de Rinus Michels Trofee voor beste Ajax-speler van het seizoen. Na de uitreiking reageerde de Utrechter op de wedstrijd: ,,We hebben het in Waalwijk laten liggen vorige week. Vandaag hebben we vijf goals gescoord, maar ook twee tegen gekregen. Helaas hebben we er niet meer gemaakt. De laatste thuiswedstrijd was wel een goede afsluiting van het seizoen voor eigen publiek. Maar het ziet er wel naar uit dat AZ kampioen wordt en niet Ajax", aldus de geboren Utrechtenaar.
Sneijder bezorgde enkele weken geleden veel fans kromme tenen door na de wanvertoning in Waalwijk voor de camera's doodleuk te melden dat Ajax toch mooi een punt was ingelopen op p$v. Dat terwijl de instelling tijdens dat duel belabberd was en Ajax bij winst gewoon koploper zou zijn en naar het er nu naar uitziet; dus ook gewoon kampioen. Maar helaas; het kan nog, maar de kans is wel heel klein geworden...
Mooi, waar heb je dat vandaan?quote:Op maandag 23 april 2007 17:13 schreef DragonChaser het volgende:
Treinen uitverkocht dus.
Mijnes ook.. T8quote:Op maandag 23 april 2007 17:13 schreef DragonChaser het volgende:
Treinen uitverkocht dus. Mijn kaarten zijn binnen iig![]()
Je kent de officiele afkorting ABN AMRO wel toch?quote:Op maandag 23 april 2007 16:17 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon.. dat ze het tegen de kleinere ploegen hebben laten liggen.. en dat hij toch trots op zijn ploeg is dat ze PSV achterhaald hebben.. En dat ze die week erop de beker gaan winnenquote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef MaxC het volgende:
Hoe zou Ten Cate reageren als AZ volgende week 'gewoon' kampioen word?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |