Hier leveren wij Commentaar Op de Streamsquote:Op maandag 23 april 2007 15:23 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat net zolang door tot hij dood neervalt of een ander.
J: Je was toch ook te huwelijk gevraagd, door je internet dingetje toch ?
Jaap: Ohhhh, je vertelt mij wat nieuws.
maar net te laat voor een link in het vorige topicquote:Op maandag 23 april 2007 15:30 schreef petraa het volgende:
snellllllllllllll
Daar weiger ik naar te luisteren. Ze houden hem er al in, niet nodig om hem me dan ook nog is door de strot te duwen.quote:
maar jaap is ook geen aardig persoon, of je nou medelijden met hem hebt of niet.quote:Op maandag 23 april 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
Toch zit er iets gemeend harteloos' in de manier waarop hij de aardige kapster in de maling neemt.
Dat slaat toch nergens op, die 'afgunst'. Ze zullen 'afkeer' bedoelen.quote:Op maandag 23 april 2007 15:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jolanda had Jaap eerder vandaag beloofd zijn haar te gaan wassen en ze komt haar afspraak netjes na. Met enige afgunst echter, maar ze doet het wel. Al snel komt er een gesprek op gang waarin Jaap vertelt dat hij last heeft van schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Dat is begonnen bij het overlijden van zijn broer vijf jaar geleden. “Soms voel ik me koning, soms godfather, soms terrorist…” Na het even aan te hebben gehoord, zegt de kapster: “Goh het is wel heel erg gecompliceerd zeg!” En daar heeft ze natuurlijk best een beetje gelijk in .
Bron 10
Zou ze zelf ook een stinkende kop hebben die door niemand onder handen genomen wil worden![]()
En toch is het wel lachen. Maar je hebt geluk, nu is Amanda aan de beurtquote:Op maandag 23 april 2007 15:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar weiger ik naar te luisteren. Ze houden hem er al in, niet nodig om hem me dan ook nog is door de strot te duwen.
Hallo redactie Eric is ook niet boeiend. Next.
WEinig grappigs aan, net zo min als dat je zogenaamde broer grappig is. Het is gewoon een zielig persoon.quote:Op maandag 23 april 2007 15:32 schreef King_Jaap het volgende:
Toch grappig wat hier op het forum allemaal over me broer wordt gezegd.
Je meent hetquote:Op maandag 23 april 2007 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op, die 'afgunst'. Ze zullen 'afkeer' bedoelen.
Klopt. Maar het is op het eerste gezicht grappig zoals hij met haar omgaat, terwijl het op het tweede gezicht gewoon spotten is met haar naiviteit.quote:Op maandag 23 april 2007 15:33 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar jaap is ook geen aardig persoon, of je nou medelijden met hem hebt of niet.
hahahaha afgunst ipv afkeer..laten ze Natasia die stukjes schrijven?...quote:Op maandag 23 april 2007 15:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Jolanda had Jaap eerder vandaag beloofd zijn haar te gaan wassen en ze komt haar afspraak netjes na. Met enige afgunst echter, maar ze doet het wel. Al snel komt er een gesprek op gang waarin Jaap vertelt dat hij last heeft van schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Dat is begonnen bij het overlijden van zijn broer vijf jaar geleden. “Soms voel ik me koning, soms godfather, soms terrorist…” Na het even aan te hebben gehoord, zegt de kapster: “Goh het is wel heel erg gecompliceerd zeg!” En daar heeft ze natuurlijk best een beetje gelijk in .
Bron 10
Zou ze zelf ook een stinkende kop hebben die door niemand onder handen genomen wil worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |