oeh babyquote:Op maandag 23 april 2007 14:51 schreef Sok41 het volgende:
Music sounds better with youuu ah
ik moet nog 2:06 en het ziet er naar uit dat t nog eens 2 uur browsen word minus even roken en een bak thee subbietquote:Op maandag 23 april 2007 14:51 schreef francis997 het volgende:
mensen ik verveel me..ik heb nog 1.10 uur te gaan. En heb in het afgelopen uur alleen maar geinternet...en ben dat nu zo'n beetje zat.
je hebt het zwaar hèquote:Op maandag 23 april 2007 14:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
ik moet nog 2:06 en het ziet er naar uit dat t nog eens 2 uur browsen word minus even roken en een bak thee subbiet
lekker nummerquote:Op maandag 23 april 2007 14:51 schreef Sok41 het volgende:
Music sounds better with youuu ah
Vind dit 3 keer over niks. Verkapt zie-mij-lopen-met-een-polo-van-RL!quote:Op maandag 23 april 2007 14:48 schreef Freshthinking het volgende:
Ik heb net via internet een nieuw shirtje gekocht. Vind 'm zelf wel cool![]()
[afbeelding]
Haha, ja dat kan. Ik heb daar minder problemen meequote:Op maandag 23 april 2007 14:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vind dit 3 keer over niks. Verkapt zie-mij-lopen-met-een-polo-van-RL!
Men, je bent zo net een lopende reclamezuil!
No offense verder! Merk RL vind ik mooi, maar niet dat spul met big pony
![]()
het is ook niet mijn dingquote:Op maandag 23 april 2007 14:59 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Haha, ja dat kan. Ik heb daar minder problemen mee![]()
Wordt dus weer 5 min. langer in de sportschoolquote:
Mag, magquote:Op maandag 23 april 2007 14:59 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Haha, ja dat kan. Ik heb daar minder problemen mee![]()
nee hoor, ben op de fiets, dat verbrand wel weerquote:Op maandag 23 april 2007 14:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wordt dus weer 5 min. langer in de sportschool![]()
![]()
de zon hier is GVD verdwenen, volgens mij ga ik hem vandaag niet meer zienquote:Op maandag 23 april 2007 15:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee hoor, ben op de fiets, dat verbrand wel weer
lust ook wel een ijsjequote:Op maandag 23 april 2007 15:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee hoor, ben op de fiets, dat verbrand wel weer
quote:Op maandag 23 april 2007 14:57 schreef ReMcOrE het volgende:
aanvullende link voor Hardstyle NRG: http://partyflock.nl/party/86357.html
wordt hem niet voor mijquote:Muziekstijlen
hardcore, hardstyle, jump
ik nog 1 uur browsen, ik weet alleen niet meer waarnaar toe te browsen. Heb maar ff de online stream van radio 538 aangezet. Heb de iedereen waar ik mee werk drinken aangeboden, niemand wilde wat, dus daar was ik snel mee klaar.quote:Op maandag 23 april 2007 14:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
ik moet nog 2:06 en het ziet er naar uit dat t nog eens 2 uur browsen word minus even roken en een bak thee subbiet
Festini perenijsjes FTWquote:
gewoon ff wat gaan ronddwalen in het bedrijfquote:Op maandag 23 april 2007 15:04 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik nog 1 uur browsen, ik weet alleen niet meer waarnaar toe te browsen. Heb maar ff de online stream van radio 538 aangezet. Heb de iedereen waar ik mee werk drinken aangeboden, niemand wilde wat, dus daar was ik snel mee klaar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |