Altijd een goed ideequote:Op maandag 23 april 2007 13:16 schreef Greatmarked het volgende:
Wat een heerlijk weertje weer! Vanmiddag maar even terrasje pakken
Heb je nog zoveel te doenquote:Op maandag 23 april 2007 13:53 schreef teigan het volgende:
Terwijl ik het schrijf schieten mij ineens die 1000000 andere dingen die ik nog moet doen te binnen...
Hangmatstoel? Is dat zoiets:quote:Op maandag 23 april 2007 13:20 schreef maok het volgende:
Ik heb net 2 hangmatstoelen op gehangen op mijn terras, ik ging er in eentje zitten en hij bleef nog hangen ook![]()
Voor de mensen die denken moet die op haar werk zitten? Ik voelde me vanmorgen niet zo lekker dus ik heb maar vrij genomen van mijn werk. Nu gaat het weer prima met me gelukkig.
Wel veel ja.. Voor mijn lessen niet zo heel veel, voor mijn studie heel veel en het huis ziet er ook niet echt schoon uit, en morgen heb ik een bijlesleerling.........quote:
Ja zulke. Zit erg lekker, vooral als je in de ene gaat zitten en in de andere je voeten legt.quote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Hangmatstoel? Is dat zoiets:
[afbeelding]
Is dat nou écht relaxt?
Ik heb er 1 uit brazilië. Echt zwaaaar relaxed. Bovenin moet eigenlijk een veer zitten, dat vergroot het zitgenot aanzienlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Hangmatstoel? Is dat zoiets:
[afbeelding]
Is dat nou écht relaxt?
Ik heb er een touw boven aan geknoopt waar flink wat rek in zit. Beetje het zelfde effect, een veer wel beter zijn denk ik.quote:Op maandag 23 april 2007 14:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb er 1 uit brazilië. Echt zwaaaar relaxed. Bovenin moet eigenlijk een veer zitten, dat vergroot het zitgenot aanzienlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |