Wat een stomme vraag zegquote:Op woensdag 25 april 2007 20:30 schreef Kuukske het volgende:
Hou je van bier?
Dat is belangrijk voor de meetings.quote:
Die gaan toch niet doorquote:Op woensdag 25 april 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is belangrijk voor de meetings.
Vaak wel.quote:
Ik bedoel te zeggen dat iedereen die in Breda woont, of er vandaan komt bier hoort te lusten!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is belangrijk voor de meetings.
Zandberg, Ginnekenwegquote:Op woensdag 25 april 2007 20:29 schreef JDude het volgende:
Voor de statistieken: welke wijk?
Nu is de uitslag al min of meer bekend.. dat is niet eerlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 08:17 schreef Ritchie het volgende:
Goed bezig Frazz!
Nu wel wedden Kuukske?
Bof je weer heh!quote:Op donderdag 26 april 2007 08:35 schreef JDude het volgende:
Ga zo door Frazzbak!
Groeten vanaf de werkplek trouwens! Ik dacht vandaag maar eens een extra uurtje te maken en ging wat eerder. En nu hoor ik op de radio dat er vlak nadat ik passeerde een aanrijding gebeurde en er geen treinen rijden.
Man, dit kan bijna niet meer fout lopenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:21 schreef Frazz het volgende:
Citroen![]()
Ze schijnt dus helemaal over de rooie gegaan te zijn tegen die gast die er gister bij was omdat ze niet naast mij mocht zitten van hem en dat hij perse mee wilde mij terug brengen naar het station (iets wat ik zelf ook niet snapte). Die kerel bleek dus zichzelf grotendeels uitgenodigd te hebben en citroentje wilde dus liever een avondje samen met mij.
Ken je Frats nog niet!quote:Op donderdag 26 april 2007 08:53 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Man, dit kan bijna niet meer fout lopen
Doe's lief vm.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:01 schreef veldmuis het volgende:
Ken je Frats nog niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |