dat is waarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:32 schreef jimjim1983 het volgende:
als ze niet fietsen dan doen ze alsof want dan lopen ze alsnog op t fietspad
Whehe, ik ken het.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik werk in de dienstverlenende sector, en ik vind ze gewoon vaak onbeschoft. Lang niet allemaal hoor, maar veel.. Pffft... Geen enkele communicatievaardigheden of bereidheid tot communicatie whatsoever.
idd. werkte vroeger in t van gogh museum en die mensen leken echt apatisch somsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik werk in de dienstverlenende sector, en ik vind ze gewoon vaak onbeschoft. Lang niet allemaal hoor, maar veel.. Pffft... Geen enkele communicatievaardigheden of bereidheid tot communicatie whatsoever.
Fransozen zijn achterlijk arrogant en stontvervelendquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
idd. werkte vroeger in t van gogh museum en die mensen leken echt apatisch soms![]()
vooral oudere italiaanse vrouwen en fransen.
echt hequote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Fransozen zijn achterlijk arrogant en stontvervelend![]()
hello, joehoe, I am heeeeereeeeee!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:11 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
"can i help you?... .... can i help you? .......... ....... can i help you? can i help you, can i help you, can i help you , can i help you, can i help you can i help you canihelpyoucanihelpyoucanihelpyou........................................ CAN I HELP YOU!?!?!?!?!.. "
(hier hoor je een zucht)
laat maar, denk ik dan...
Hello my dear how are you todayyyyy?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
echt he
dan liever dat overdreven neppe gedoe van de amerikanen
Dat is niet het winkeltjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de tekst op dat bord is weer indonesischmulticultureel winkeltje.
edit: huh, dat plaatje staat overal achteren is duidelijk niet van de locatie zelf
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hello my dear how are you todayyyyy?
Bye bye dear, thank you soooo much! It was wonderfull, really! We'll tell all our friends about it, bye bye, see you next time, have a nice dayyyy!
![]()
Ik fietste pas over de vijzelstraat 3 keer door rood met een politiebusje achter me. Ik was me al aan het afvragen hoeveel het zou kostenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef Roi het volgende:
Ik heb een boete van ¤50 gehad omdat ik door rood reed met mijn fiets. ¤50,-!!!
Het waren trouwens drie vrouwlijke agenten, best leuk![]()
!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:22 schreef sefer het volgende:
Niet normaal, die zogenaamde ajaxfans, ik zeg geen huldiging meer!
Och verder dan dat kom ik ook niet echt hoor, maar ik ben wel Ajax fan. En ik ben geboren en getogen in Amsterdam. En dan heb je altijd weer die voetbal-josti's die komen van "Boh jij bent heul geen echte amsterdammer"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef superhero87 het volgende:
Ik was gelukkig gauw na de huldiging wegegaan, al die paupers![]()
Enige liedje dat ze normaal met zn allen mee kunnen zingen was, ''Wie niet springt ja die is een jood'![]()
sukkels![]()
Ik las het ja. Ga lekker thuis ruiten ingooien!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef jimjim1983 het volgende:
meer dan de helft van de opgepakte relschoppertjes kwam niet eens uit amsterdam
bij de huldigingen een paar jaar terug op dat parkeerterrein waren er volgens mij anders ook geen rellen in de stad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef superhero87 het volgende:
Ik las een mooi stukje in de Metro. Het verbannen van huldigingen in de binnenstad heeft geen zin. Stel dat de huldigingen alleen nog maar in stadions plaats zouden vinden.. Na de huldiging zullen de hooligans toch de stad in gaan om te feesten
Er moet dus een andere oplossing gevonden worden.
Inderdaad, 'supporters' moet je gewoon helemaal niet in zulke grote groepen met elkaar verenigen, ik zeg GEEN HULDIGING MEER.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef superhero87 het volgende:
Ik las een mooi stukje in de Metro. Het verbannen van huldigingen in de binnenstad heeft geen zin. Stel dat de huldigingen alleen nog maar in stadions plaats zouden vinden.. Na de huldiging zullen de hooligans toch de stad in gaan om te feesten
Er moet dus een andere oplossing gevonden worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |