quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hello my dear how are you todayyyyy?
Bye bye dear, thank you soooo much! It was wonderfull, really! We'll tell all our friends about it, bye bye, see you next time, have a nice dayyyy!
![]()
Ik fietste pas over de vijzelstraat 3 keer door rood met een politiebusje achter me. Ik was me al aan het afvragen hoeveel het zou kostenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:51 schreef Roi het volgende:
Ik heb een boete van ¤50 gehad omdat ik door rood reed met mijn fiets. ¤50,-!!!
Het waren trouwens drie vrouwlijke agenten, best leuk![]()
!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:22 schreef sefer het volgende:
Niet normaal, die zogenaamde ajaxfans, ik zeg geen huldiging meer!
Och verder dan dat kom ik ook niet echt hoor, maar ik ben wel Ajax fan. En ik ben geboren en getogen in Amsterdam. En dan heb je altijd weer die voetbal-josti's die komen van "Boh jij bent heul geen echte amsterdammer"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef superhero87 het volgende:
Ik was gelukkig gauw na de huldiging wegegaan, al die paupers![]()
Enige liedje dat ze normaal met zn allen mee kunnen zingen was, ''Wie niet springt ja die is een jood'![]()
sukkels![]()
Ik las het ja. Ga lekker thuis ruiten ingooien!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:48 schreef jimjim1983 het volgende:
meer dan de helft van de opgepakte relschoppertjes kwam niet eens uit amsterdam
bij de huldigingen een paar jaar terug op dat parkeerterrein waren er volgens mij anders ook geen rellen in de stad.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef superhero87 het volgende:
Ik las een mooi stukje in de Metro. Het verbannen van huldigingen in de binnenstad heeft geen zin. Stel dat de huldigingen alleen nog maar in stadions plaats zouden vinden.. Na de huldiging zullen de hooligans toch de stad in gaan om te feesten
Er moet dus een andere oplossing gevonden worden.
Inderdaad, 'supporters' moet je gewoon helemaal niet in zulke grote groepen met elkaar verenigen, ik zeg GEEN HULDIGING MEER.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef superhero87 het volgende:
Ik las een mooi stukje in de Metro. Het verbannen van huldigingen in de binnenstad heeft geen zin. Stel dat de huldigingen alleen nog maar in stadions plaats zouden vinden.. Na de huldiging zullen de hooligans toch de stad in gaan om te feesten
Het zijn geen hooligans. Hooligans slopen hun eigen stad nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef superhero87 het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:22 schreef superhero87 het volgende:
Ik ben over een paar uur een week naar Milaan toe, en de week erop ga ik mee-toeren op zo'n boot (en vervolgens ook examen doen)quote:
Hehehehe.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]. Mooie stukjes in de Metro.
.
vandaag spotte ik er weer twee:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mensen van buiten de randstad zijn net zo goed toeristen, en wel bijna even erg. Pluspuntje is dat ze wél Nederlands praten en het begrijpen. (soms ook niet)
wel leuk als de bestuurder meteen wanneer die zigeuners zijn ingestapt omroept: "Pas op, er zijn zakkenrollers gesignaleerd in de metro"quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh echt, die accordeonjosti's in de metro's
O, o, o, wat hebben we het weer zwaar met de Grote Treur van het leven!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:58 schreef jimjim1983 het volgende:
zag ze de afgelopen week wel erg vaak trouwens![]()
>quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
O, o, o, wat hebben we het weer zwaar met de Grote Treur van het leven!
volledig mee eens isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh echt, die accordeonjosti's in de metro's
Oja, de rugzakjes..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
vandaag spotte ik er weer twee:
Dames van een jaar of 35 - 40 (2 personen) die ws. de Libelle lezen, liepen vanaf het Centraal Station richting Damrak. Ze hadden beiden een gekortwiekt kapsel met de nieuwste herfstkleur en gel waarvan het haar verdrietig zou kunnen breken. Gematigde make up rond de ogen en een soort van lipgloss.
Oorbellen ontbraken volgens mij. Verder naar beneden hadden ze een vormeloze (spijker) jas tot net over hun billen aan. Een T-shirt in een pasteltint kwam er onder uit. Hieronder droegen ze een spijkerbroek met de pijpen recht naar beneden en in een echte oldskool spijkerbroek teint. Als kers op de Achterhoektaart hadden ze allebei laarsjes met een kort, dik blokhakje eronder.
Oh ja (hoe kan ik het vergeten) ook het miniscule -hier past niks in - lederen rugzakje ontbrak niet.
En op het moment dat jij ze vakkundig bijna van de sokken rijdt, ze verrukt uitroepen: "Oh, het is hier écht Amsterdams, hè?"quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
vandaag spotte ik er weer twee:
Dames van een jaar of 35 - 40 (2 personen) die ws. de Libelle lezen, liepen vanaf het Centraal Station richting Damrak. Ze hadden beiden een gekortwiekt kapsel met de nieuwste herfstkleur en gel waarvan het haar verdrietig zou kunnen breken. Gematigde make up rond de ogen en een soort van lipgloss.
Oorbellen ontbraken volgens mij. Verder naar beneden hadden ze een vormeloze (spijker) jas tot net over hun billen aan. Een T-shirt in een pasteltint kwam er onder uit. Hieronder droegen ze een spijkerbroek met de pijpen recht naar beneden en in een echte oldskool spijkerbroek teint. Als kers op de Achterhoektaart hadden ze allebei laarsjes met een kort, dik blokhakje eronder.
Oh ja (hoe kan ik het vergeten) ook het miniscule -hier past niks in - lederen rugzakje ontbrak niet.
quote:3-5-2007
Stadsdeel Oost/Watergraafsmeer wil het alcoholverbod in het Oosterpark fors uitbreiden. Volgens het stadsdeel is de maatregel noodzakelijk omdat een grote groep alcoholisten al tijden voor veel overlast zorgt in het park.
De enige plek die niet drooggelegd zal worden, is de grote speelweide in de zuidwestelijke hoek.
Gebruikers van het park reageren verdeeld op het plan: "Betuttelend, je mag dit niet, je mag dat niet. Ik zie dit park als mijn tuin. " Als de plannen van het dagelijks bestuur worden goedgekeurd, gaat de drooglegging van het Oosterpark al volgende maand in.
Halle-fucking-luja.quote:
weet je meteen waar het fout gaatquote:"Betuttelend, je mag dit niet, je mag dat niet. Ik zie dit park als mijn tuin. "
Haha, inderdaad ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |