Das wel weer netjes toch dan ?quote:Op maandag 23 april 2007 13:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat z'n baas, als blijk van waardering voor alle extra uren enzo mag de rekening nl. naar hem toe...
Zoek dan iig iets uit wat jij ook leuk vindt...quote:
Tenminste, als dat meer mogelijkheden open laat dan Strandbad Edamquote:
Dat zou voor es nou wel weer een goede mogelijkheid zijnquote:Op maandag 23 april 2007 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tenminste, als dat meer mogelijkheden open laat dan Strandbad Edam
De planning was een dag of tien, en ik vroeg ook al of we dan een hotel konden boekenquote:Op maandag 23 april 2007 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe lang mag je?
En kan er gevlogen worden?
Kan ik naar huis fietsen als al het vakantieplezier me teveel wordtquote:Op maandag 23 april 2007 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou voor es nou wel weer een goede mogelijkheid zijn
Daar valt zeker wat mee te doen hoorquote:Op maandag 23 april 2007 13:07 schreef es70 het volgende:
[..]
De planning was een dag of tien, en ik vroeg ook al of we dan een hotel konden boeken.
Daarom dusquote:Op maandag 23 april 2007 13:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan ik naar huis fietsen als al het vakantieplezier me teveel wordt.
Dat voorstel is al afgewezenquote:
quote:
Railrunnen!!quote:Op maandag 23 april 2007 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
Het moet dus wel zo goedkoop mogelijk?
Strandbad Edam is helemaal niet zo goedkoop hoorquote:Op maandag 23 april 2007 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het moet dus wel zo goedkoop mogelijk?
Wanneer heb jij je 5jarig Fok jubileum?quote:
wanneer heb jij ook maar 10 % van mijn postaantal?quote:Op maandag 23 april 2007 13:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je 5jarig Fok jubileum?
quote:Op maandag 23 april 2007 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
wanneer heb jij ook maar 10 % van mijn postaantal?
quote:Op maandag 23 april 2007 13:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je 5jarig Fok jubileum?
Jaquote:
Heerlijk inderdaad! Lekker op het terras gezeten?quote:Op maandag 23 april 2007 13:37 schreef Pheno het volgende:
Lekker weer buiten
Nee welke?quote:Op maandag 23 april 2007 13:36 schreef Kuukske het volgende:
Ja heb je die aanbieding van Albert Heijn gezien?
yep. Jus, soepje en een salade.quote:Op maandag 23 april 2007 13:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad! Lekker op het terras gezeten?
Alle A-merken 2e krat halve prijs.quote:Op maandag 23 april 2007 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee welke?
Dank dankquote:
Oeh lekkerquote:Op maandag 23 april 2007 13:38 schreef Pheno het volgende:
yep. Jus, soepje en een salade.
tofquote:Op maandag 23 april 2007 13:39 schreef Kuukske het volgende:
Alle A-merken 2e krat halve prijs.
Oh, dan is het inderdaad geen leuke aanbieding meer.quote:Op maandag 23 april 2007 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
tof
maar daar heb ik niks aan
Want ik heb geen AH in de buurt en om er nou een busje voor te gaan huren, dan blijft er van het voordeel ook weinig meer over he
feliquote:
Knap, wel. Zit er dan ¤ 1,63 accijns per sigaret op?quote:Bij een EU-brede actie tegen smokkel
zijn 135 miljoen nepmerksigaretten
onderschept,vooral in de Rotterdamse
haven.Met de sigaretten zou voor 220
miljoen euro belasting worden ontdoken.
Vijf mensen zijn aangehouden.
En je weet het he, onder het buroquote:Op maandag 23 april 2007 14:20 schreef Kuukske het volgende:
Oh damn. Ik moet op gesprek komen bij de directeur![]()
Goed plan... Alleen dan moet hier wel de zon schijnen... Stomme bewolkingquote:
Wat heb je uitgevreten?quote:Op maandag 23 april 2007 14:20 schreef Kuukske het volgende:
Oh damn. Ik moet op gesprek komen bij de directeur![]()
Ah hmmm... Waar gaat het over?quote:Op maandag 23 april 2007 14:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Goed plan... Alleen dan moet hier wel de zon schijnen... Stomme bewolkingEn ik heb over ruim een half uur weer college... Saai
Gewoon m'n werk gedaan voor zover ik weet. Zal wel over voortgang gaan ofzo.quote:Op maandag 23 april 2007 14:22 schreef MutZ het volgende:
Wat heb je uitgevreten?
Klinische lessen... Die moet ik over een paar maanden zelf geven en daar de voorbereiding dus van... Hoe je zo'n les in elkaar zet...quote:
Ik hoop voor je dat het een beetje positief uitvalt...quote:Op maandag 23 april 2007 14:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gewoon m'n werk gedaan voor zover ik weet. Zal wel over voortgang gaan ofzo.
Gebeurt dat vaak of zo?quote:Op maandag 23 april 2007 14:23 schreef MutZ het volgende:
Mag ik btw weer eens ff schelden?
Ik kan sinds gisteren niet meer op m'n mail omdat die @#!$%@#% mailservers er bij dat @#$!@$!%% tele 2 eruit liggen![]()
Ik ook, anders kan ik wéér op zoek naar een andere baan.quote:Op maandag 23 april 2007 14:24 schreef MutZ het volgende:
Ik hoop voor je dat het een beetje positief uitvalt...
Schijnt een één of andere storing te zijn... Ik heb er al dagen last van dat m'n mail er soms uit ligt...quote:
Sterkte dan maarquote:Op maandag 23 april 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook, anders kan ik wéér op zoek naar een andere baan.
kut is dat ja. Heb ik met yahoo en gmail eigenlijk vrijwel nooit last vanquote:Op maandag 23 april 2007 14:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Schijnt een één of andere storing te zijn... Ik heb er al dagen last van dat m'n mail er soms uit ligt...
Ik normaal ook niet, met m'n gmail heb ik er ook geen last van...quote:Op maandag 23 april 2007 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kut is dat ja. Heb ik met yahoo en gmail eigenlijk vrijwel nooit last van
Hier begint het ook een beetje drukkend warm te worden... van dat benauwde weer...quote:
Die bedoel ik jaquote:Op maandag 23 april 2007 14:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hier begint het ook een beetje drukkend warm te worden... van dat benauwde weer...
En dat terwijl jij toch een stuk zuidelijker zit dan ikquote:
FOK!ken dusquote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef Pheno het volgende:
Het begint nu wel bewolkter te worden. Nou ja, ben toch aan het 'werk'
Dan merk je het straks wel als je buiten komtquote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef Pheno het volgende:
Het begint nu wel bewolkter te worden. Nou ja, ben toch aan het 'werk'
quote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga Fok! op werk beperken tot de pauzes. Goed voornemen lijkt me.
Stukje maarquote:Op maandag 23 april 2007 14:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
En dat terwijl jij toch een stuk zuidelijker zit dan ik
Bij voorbaat veel sterkte met je afkickverschijnselenquote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef Kuukske het volgende:
A'dam hang ik nu uitquote:
Tsss, NU al?quote:Op maandag 23 april 2007 14:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hier begint het ook een beetje drukkend warm te worden... van dat benauwde weer...
Thnx MutZquote:Op maandag 23 april 2007 14:48 schreef MutZ het volgende:
Bij voorbaat veel sterkte met je afkickverschijnselen
Ja, nu alquote:
Ik ben wel eens aardigquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef BlackWizard het volgende:
Zaterdag 28 april 2007: Lokaal 29 graden mogelijk!
[afbeelding]
Dat is behoorlijk warm... Ik hoop wel dat het maandag een beetje lekker weer wordt...quote:Op maandag 23 april 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik las in DE dat het (lokaal) 29 graden wordt zaterdag.
[..]
Tis hier wel goed te doen hoorquote:
Dat en de systeembeheerder vond vrij veel "forum.fok.nl" in het internetverkeerquote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef Kuukske het volgende:
Ssst.quote:Op maandag 23 april 2007 15:06 schreef Pheno het volgende:
Dat en de systeembeheerder vond vrij veel "forum.fok.nl" in het internetverkeer
Ja, bestquote:Op maandag 23 april 2007 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 april 2007 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 23 april 2007 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, bestGeef me werk te doen en ik doe mijn werk wel hoor
Ik heb toegang tot de proxy, dus ik weet wel wat er gelogd wordt. Maar goed, ik weet ook wie die logs bekijkt, dus heel druk maak ik me niet.quote:Op maandag 23 april 2007 15:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier wordt (gelukkig) nog weinig gelogd..
Weet niet hoe 't gaat wanneer de fiber in gebruik genomen wordt overigens, maar dat zie ik dan wel weer
Betekend eigenlijk dat je beter kan functioneren met meer werk, en dus eigenlijk onder je kunnen aan het werk bentquote:
Mwoa, uurtje nogquote:Op maandag 23 april 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Bier. Nu.
Blijkbaar zijn er veel Russen in Nederlandquote:Op maandag 23 april 2007 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeltsin is dood. Nou.
RIP aan de nabestaanden zeg maar
Maar waarom dat nou in CAPS LOCK OP TELETEKST MOET???
Ik zelf ookquote:Op maandag 23 april 2007 16:11 schreef Pheno het volgende:
Have fun
Zo leuk dat ik eerder ben weggegaanquote:Op maandag 23 april 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
Ah, en hoe was het vandaag marc?
Ik werk niet op maandag. Maar al met al wel een nuttige vrije dag gehad.quote:Op maandag 23 april 2007 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
Zo leuk dat ik eerder ben weggegaan
En bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |