Zolang het niet deert, weten we het nietquote:Op maandag 23 april 2007 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar we weten het wel,
dus dit gaat nog deren ook
Eerst maar even pauze?quote:Op maandag 23 april 2007 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar we weten het wel,
dus dit gaat nog deren ook
quote:
quote:
quote:
Zoiets jaquote:Op maandag 23 april 2007 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij de linker tiet loopt er melk uit en daar zit ie in vast?
Koffie?quote:
Graag!quote:
Vloeibaar?quote:Op maandag 23 april 2007 12:20 schreef Kuukske het volgende:
Boterham met kaas.
Nee. Vaste vorm.quote:
jij lekt links?quote:Op maandag 23 april 2007 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, ik bekeek het van mijn kant natuurlijk.![]()
Jij krijgt thee.quote:
Ja je weet wel, even niet werken, gewoon zitten boterhammetje wat te drinken.quote:
Mag fokken ookquote:Op maandag 23 april 2007 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja je weet wel, even niet werken, gewoon zitten boterhammetje wat te drinken.
Even kletsen met leuke mensen?
Oh jammer, ik wou net even komen helpenquote:
Ik werk nog wel eens tijdens het fokkenquote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik fok altijd in m'n pauze. En tijdens werk.
Maar IK gebruik meestal WEL de goeie PIquote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik fok altijd in m'n pauze. En tijdens werk.
Och ik kies altijd maar wat.quote:Op maandag 23 april 2007 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar IK gebruik meestal WEL de goeie PI
Maar je avatar staat er nog hoorquote:Op maandag 23 april 2007 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik heb mijn webspace eens opgeschoond
Praat jij altijd met jezelf?quote:
Met een Z jaquote:
Met wat? Plakkerige melk?quote:Op maandag 23 april 2007 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer, ik wou net even komen helpen![]()
Bengeltjequote:
quote:
Ga je dat overleven?quote:
Hoi marcquote:
Ik ook niet trouwensquote:Op maandag 23 april 2007 12:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, heb zaterdag bijna niet op Fok gezeten, beviel best wel oké eigenlijk
Welneen, iets met werken en zoquote:
Ik heb ook dagen dat ik helemaal niet op FOK! kom... Het wordt ook wel een leven hebben genoemd...quote:Op maandag 23 april 2007 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet trouwens
alleen 's avonds nog ff een uurtje
Je hebt lekker in het zonnetje gezeten?quote:Op maandag 23 april 2007 12:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, heb zaterdag bijna niet op Fok gezeten, beviel best wel oké eigenlijk
ieuw...quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 12:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook dagen dat ik helemaal niet op FOK! kom... Het wordt ook wel een leven hebben genoemd...
Een fok!leven is ook een leven.quote:Op maandag 23 april 2007 12:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook dagen dat ik helemaal niet op FOK! kom... Het wordt ook wel een leven hebben genoemd...
Niet fok!ken om te leven, maar leven om te fok!kenquote:
Jij bent zeker jaloersquote:
Hoi MutZquote:
Goed punt, maar er zijn dingen die in een FOK!leven moeilijker gaan dan in een echt leven...quote:
Hoi buzzerquote:
Ja, zoals nueckenquote:Op maandag 23 april 2007 12:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Goed punt, maar er zijn dingen die in een FOK!leven moeilijker gaan dan in een echt leven...
Niets mis met fokken.quote:Op maandag 23 april 2007 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet fok!ken om te leven, maar leven om te fok!ken
uhuhquote:
Och er zijn genoeg verplichtingen die je moet doen, dus iedereen is wel eens fok!vrij.quote:Op maandag 23 april 2007 12:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Goed punt, maar er zijn dingen die in een FOK!leven moeilijker gaan dan in een echt leven...
Met of zonder '!' ?quote:
Fokken moet je altijd met een uitroepteken doenquote:
Geen idee, ik ga het vanavond met FOK!radio proberen... (is een deal die al sinds januari staat)quote:
Nja, had om 14u zelf een wedstrijd (spelen), daarna moest ik eigenlijk een wedstrijd fluiten in Oegstgeest wat -door onderling geregel, wat niet mag voor bondswedstrijden- al gespeeld was. Toen maar snel weer de auto thuisgezet en in de kantine de nodige biertjes gedronken + wat gegeten.quote:Op maandag 23 april 2007 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet trouwens
alleen 's avonds nog ff een uurtje
Maar dan is het nog de vraag waar je die uitroepteken plaatst...quote:Op maandag 23 april 2007 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fokken moet je altijd met een uitroepteken doen
Lijkt me wel ja. Taksi is een melkproduct hequote:Op maandag 23 april 2007 12:47 schreef MutZ het volgende:
Geen idee, ik ga het vanavond met FOK!radio proberen... (is een deal die al sinds januari staat)
Ik vermoed dat het vreselijk ranzig is...
Heul diep in het middenquote:Op maandag 23 april 2007 12:47 schreef MutZ het volgende:
Maar dan is het nog de vraag waar je die uitroepteken plaatst...
Gelukkig wel ja... Hoewel ik er bij sommige mensen daar wel eens aan twijfel...quote:Op maandag 23 april 2007 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och er zijn genoeg verplichtingen die je moet doen, dus iedereen is wel eens fok!vrij.
daaromquote:Op maandag 23 april 2007 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Taksi is een melkproduct he
quote:
Gaanquote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef es70 het volgende:
Ik moet ineens serieus gaan nadenken over 'op vakantie gaan'...![]()
Ik ga verder gewoon normaal bier drinken hoor... Alleen ff om aan de deal te voldoen gaat er wat taksi bij...quote:
quote:
Rare deals maak jijquote:Op maandag 23 april 2007 12:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ga verder gewoon normaal bier drinken hoor... Alleen ff om aan de deal te voldoen gaat er wat taksi bij...
Ik had eigenlijk gehoopt het zo lang voor me uit te schuiven dat het ineens 'te laat' zou zijnquote:
Heb je al een idee wat je wilt?quote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef es70 het volgende:
Ik moet ineens serieus gaan nadenken over 'op vakantie gaan'...![]()
Dat is doorgaans de makkelijkste beslissing jaquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 12:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt het zo lang voor me uit te schuiven dat het ineens 'te laat' zou zijn.
Dat krijg je als je urenlang met dezelfde mensen in 1 studio zit... Dan komen ineens zulke plannen naar boven...quote:
Ik weet wat de rest wilquote:
En dat komt wss niet overeen met jouw ideeën... Wat wil de rest?quote:
En van wie moet je er nu over nadenken?quote:Op maandag 23 april 2007 12:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt het zo lang voor me uit te schuiven dat het ineens 'te laat' zou zijn.
De eerste en de laatste vraag zijn het makkelijkst... Waarheen is lastigerquote:Op maandag 23 april 2007 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is doorgaans de makkelijkste beslissing ja
Met wie?
Waarheen?
En van welk geld?
dat wordt wat lastiger eh
De rest wil wegquote:Op maandag 23 april 2007 12:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
En dat komt wss niet overeen met jouw ideeën... Wat wil de rest?
Maar ze hebben niet gezegd waarheen ze willen?quote:Op maandag 23 april 2007 12:59 schreef es70 het volgende:
[..]
De rest wil weg. En niet naar Strandbad Edam zeg maar
.
Pat z'n baas, als blijk van waardering voor alle extra uren enzo mag de rekening nl. naar hem toe...quote:Op maandag 23 april 2007 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En van wie moet je er nu over nadenken?
Nope, dat maakt ze niet zoveel uitquote:Op maandag 23 april 2007 13:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar ze hebben niet gezegd waarheen ze willen?
Dat scheelt iig al wel...quote:Op maandag 23 april 2007 13:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat z'n baas, als blijk van waardering voor alle extra uren enzo mag de rekening nl. naar hem toe...
Hoe lang mag je?quote:Op maandag 23 april 2007 13:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat z'n baas, als blijk van waardering voor alle extra uren enzo mag de rekening nl. naar hem toe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |