Okeuhj. Dan ist goe.quote:
das hezfetlde als zo alle lertrts door ekaalr goeion, dat meot ook te leezn zjin...quote:Op maandag 23 april 2007 11:28 schreef Pheno het volgende:
Je zied tog wad r staad?
Sjehweettog ouwah.quote:Op maandag 23 april 2007 11:35 schreef JDude het volgende:
Om van dat achterlijke jongerentaaltje nog maar te zwijgen.
EN ze willen nog meelij ookquote:Op maandag 23 april 2007 11:33 schreef Pheno het volgende:
Luie flikkers zijn het, die mensen die alles maar op dyslexie gooien.
"Ik kan er ook niets aan doen, ik heb een ziekte genaamd dyslexie".
Eens een keer moeite moeten doen om te leren, stel je voor zeg!
Dood moeten ze.quote:Op maandag 23 april 2007 11:35 schreef JDude het volgende:
Om van dat achterlijke jongerentaaltje nog maar te zwijgen.
Het grappige met die zogenaamde "jongerentaal" is dat het ook door reclameburo's opgepakt wordt. En die komen met de meest belachelijke dingen, alsof "dat er ook bij zou horen"quote:Op maandag 23 april 2007 11:36 schreef Kuukske het volgende:
Sjehweettog ouwah.
h00t4hz ftwquote:Op maandag 23 april 2007 11:46 schreef JDude het volgende:
(.Y.)
Die vis vind ik wel grappigquote:Op maandag 23 april 2007 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het grappige met die zogenaamde "jongerentaal" is dat het ook door reclameburo's opgepakt wordt. En die komen met de meest belachelijke dingen, alsof "dat er ook bij zou horen"
Neem een verschijnsel als "Mobiele telefoon". In een SMSje of mail zou je het hebben over "GSM" of anders "06". Ja toch? NeeeeeOp een affiche van Tele2 kwam een aantal jaren geleden dit juweeltje voor:
_[0:::]
jaja, niet minder dan ZEVEN tekens, en allemaal achter het knopje voor "overige leestekens". Hoe krijgt iemand het bedacht dat jongeren DAT zouden gebruiken?gewoon "mobiele telefoon" voluit is nog steeds aanzienlijk minder knopdrukken, ook zonder T9
Nog eentje: "vis" werd <*)}}}}><
Kunstig gedaan, maar.... NET niet
Die snap ik dan weer welquote:
Dat is ene mobieltje op zijn kant. Met antenne, is alweer een paar jaar geleden zeg ikquote:Op maandag 23 april 2007 11:47 schreef OA het volgende:
[..]
Die vis vind ik wel grappig![]()
Maar wat betekent dat andere dan??![]()
en zo begrijpt uiteindelijk iedereen elkaarquote:
Ja, nu ik er langer naar kijk en zelf heb ingetypt zie ik het...quote:Op maandag 23 april 2007 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ene mobieltje op zijn kant. Met antenne, is alweer een paar jaar geleden zeg ik
Jij belt gewoon?quote:Op maandag 23 april 2007 11:55 schreef Pheno het volgende:
Ik sms gewoon niet. En ja, dit meen ik.
Ook vrij weinig eigenlijkquote:
hooters for the winquote:
Halloquote:
(.Y.)quote:
Het komt neer op:quote:Op maandag 23 april 2007 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, oke, niet dat ik er nu meer van snap.
idemquote:Op maandag 23 april 2007 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, oke, niet dat ik er nu meer van snap.
quote:
h00tahz ftwquote:Op maandag 23 april 2007 11:53 schreef OA het volgende:
h00t4hz ftw: die snap ik dan ook weer niet...![]()
Als het goed is hebben die geen TIETUH!!!!!!!!!!!!quote:
Mannelijke en vrouwelijke?quote:Op maandag 23 april 2007 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
h00tahz ftw
Hooters for the win
Borsten zijn okee
quote:Op maandag 23 april 2007 12:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het goed is hebben die geen TIETUH!!!!!!!!!!!!
Bij de linker tiet loopt er melk uit en daar zit ie in vast?quote:Op maandag 23 april 2007 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan vallen (.Y.) nog wel mee. Je kan ook nog(o) hebben, dat zijn van die ballonnen waar je met een traumaheli op kan landen
Oh ja dat is dan weer zo'n kutsmiley
quote:
Wat niet weet, wat niet deertquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |