Gebeurt dat vaak of zo?quote:Op maandag 23 april 2007 14:23 schreef MutZ het volgende:
Mag ik btw weer eens ff schelden?
Ik kan sinds gisteren niet meer op m'n mail omdat die @#!$%@#% mailservers er bij dat @#$!@$!%% tele 2 eruit liggen![]()
Ik ook, anders kan ik wéér op zoek naar een andere baan.quote:Op maandag 23 april 2007 14:24 schreef MutZ het volgende:
Ik hoop voor je dat het een beetje positief uitvalt...
Schijnt een één of andere storing te zijn... Ik heb er al dagen last van dat m'n mail er soms uit ligt...quote:
Sterkte dan maarquote:Op maandag 23 april 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook, anders kan ik wéér op zoek naar een andere baan.
kut is dat ja. Heb ik met yahoo en gmail eigenlijk vrijwel nooit last vanquote:Op maandag 23 april 2007 14:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Schijnt een één of andere storing te zijn... Ik heb er al dagen last van dat m'n mail er soms uit ligt...
Ik normaal ook niet, met m'n gmail heb ik er ook geen last van...quote:Op maandag 23 april 2007 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kut is dat ja. Heb ik met yahoo en gmail eigenlijk vrijwel nooit last van
Hier begint het ook een beetje drukkend warm te worden... van dat benauwde weer...quote:
Die bedoel ik jaquote:Op maandag 23 april 2007 14:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hier begint het ook een beetje drukkend warm te worden... van dat benauwde weer...
En dat terwijl jij toch een stuk zuidelijker zit dan ikquote:
FOK!ken dusquote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef Pheno het volgende:
Het begint nu wel bewolkter te worden. Nou ja, ben toch aan het 'werk'
Dan merk je het straks wel als je buiten komtquote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef Pheno het volgende:
Het begint nu wel bewolkter te worden. Nou ja, ben toch aan het 'werk'
quote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga Fok! op werk beperken tot de pauzes. Goed voornemen lijkt me.
Stukje maarquote:Op maandag 23 april 2007 14:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
En dat terwijl jij toch een stuk zuidelijker zit dan ik
Bij voorbaat veel sterkte met je afkickverschijnselenquote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga Fok! op werk beperken tot de pauzes. Goed voornemen lijkt me.
A'dam hang ik nu uitquote:
Tsss, NU al?quote:Op maandag 23 april 2007 14:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hier begint het ook een beetje drukkend warm te worden... van dat benauwde weer...
Thnx MutZquote:Op maandag 23 april 2007 14:48 schreef MutZ het volgende:
Bij voorbaat veel sterkte met je afkickverschijnselen
Ja, nu alquote:
Ik ben wel eens aardigquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef BlackWizard het volgende:
Zaterdag 28 april 2007: Lokaal 29 graden mogelijk!
[afbeelding]
Dat is behoorlijk warm... Ik hoop wel dat het maandag een beetje lekker weer wordt...quote:Op maandag 23 april 2007 14:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik las in DE dat het (lokaal) 29 graden wordt zaterdag.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |