Nee, dan beslissen doelpunten voor. Daarna pas het lot.quote:Op maandag 23 april 2007 12:43 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, jullie zullen maar gelijk eindigen met AZ op doelsaldo... Dan beslist het lot...
Nee, want dan koopt scheringa de boel om.quote:En ja, wie er dan wint weten we natuurlijk al.
Dat nieuwe uitshirt is lelijk.. Heeft gewoon helemaal niks met AJAX ofzo te maken!quote:
Volgens mij ligt er nog een contract voor 3 jaar ofzoquote:Op maandag 23 april 2007 12:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sterker. Ik denk dat Ajax gewoon een andere sponsor moet zoeken. ABN is al niet zo heel erg tevreden over de samenwerking met Ajax.
Ja zou kunnen. Maar de laatste jaren heeft het voor de ABN gewoon te weinig publiciteitswaarde opgeleverd.quote:Op maandag 23 april 2007 12:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgens mij ligt er nog een contract voor 3 jaar ofzo
Het nieuwe uitgaanquote:Op maandag 23 april 2007 12:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat nieuwe uitshirt is lelijk.. Heeft gewoon helemaal niks met AJAX ofzo te maken!
Lees m'n linkquote:Op maandag 23 april 2007 12:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja zou kunnen. Maar de laatste jaren heeft het voor de ABN gewoon te weinig publiciteitswaarde opgeleverd.
Ja gelezen. Maar ik heb wel eens met iemand die er werkt over gepraat. Niet dat hij daar specifiek over ging ofzo, maar echt heel tevreden waren ze niet echt meer volgens mij.quote:
ALS Ajax meer presteert, dan is er niets aan de hand, lijkt mequote:Op maandag 23 april 2007 12:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja zou kunnen. Maar de laatste jaren heeft het voor de ABN gewoon te weinig publiciteitswaarde opgeleverd.
Ja maar ik vind het wel mooier dan de vorige uit shirtjes, en toevallig nu over een overname van ABN-Amro door Barclays op het nieuws.quote:Op maandag 23 april 2007 12:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat nieuwe uitshirt is lelijk.. Heeft gewoon helemaal niks met AJAX ofzo te maken!
Die groene met dat geel was ook mooi, net als de shirts van 93/94 en 94/95.quote:Op maandag 23 april 2007 13:03 schreef Ordinair het volgende:
Dit seizoen vind ik tog het mooiste uitshirt van de laatste 10 jaar.. Misschien wel ooit..
Ze hebben laten zien dat ze onder druk goed kunnen presteren.quote:Op maandag 23 april 2007 12:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien natuurlijk. Ik zie die jonkies van AZ wel de mist in gaan met zoveel druk op de schouders. Als Ajax zijn wedstrijd wint kan het alle kanten op.
Bel me maar, kom wel met kaarten voor je naar buitenquote:Op maandag 23 april 2007 13:05 schreef PLAE@ het volgende:
die hoerige buskaarten staat daar een busnr op of maakt dat geen flikker uit?
En ik wil wel op de 1e ring kunnen dus ik ga er vanuit dat mensen die zeggen dat dat makkelijk kan dat ook wel even gaan regelen![]()
Ja precies dat shirt vond ik ook heel mooi.quote:Op maandag 23 april 2007 13:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die groene met dat geel was ook mooi, net als de shirts van 93/94 en 94/95.
Nee, je kan in welke bus je maar wilt.quote:Op maandag 23 april 2007 13:05 schreef PLAE@ het volgende:
die hoerige buskaarten staat daar een busnr op of maakt dat geen flikker uit?
En ik wil wel op de 1e ring kunnen dus ik ga er vanuit dat mensen die zeggen dat dat makkelijk kan dat ook wel even gaan regelen![]()
Vriend van me heeft 10 minuten geleden een kaartje voor T7, dus nog niet uitverkochtquote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zijn de treintjes ook al echt uitverkocht nu of wat?
ik heb hem nog, pas het alleen niet meerquote:Op maandag 23 april 2007 13:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jammer dat we zo een shirt niet meer hebben, ik zal dat nooit vergeten.
Krijg net een smsje dat iemand trein 8 net heeft gehaald, dus is toch wel bijna vol de treintjes.quote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Vriend van me heeft 10 minuten geleden een kaartje voor T7, dus nog niet uitverkocht
Lekker proppenquote:Op maandag 23 april 2007 13:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Welke trein je hebt boeit ook niet, de eerste 800 gaan in trein 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |