Lindenbergh is dus toch nog nuttig gebleken.quote:Op maandag 23 april 2007 14:25 schreef PizzaSalami het volgende:
Ten Cate heeft Lindenbergh gisteren van de bank gestuurd,
Om de ballenjongens te vertellen dat ze sneller moesten werken![]()
.
Een bezoek van Nikky in het mooiste topic van FOK!quote:Op maandag 23 april 2007 13:41 schreef nikky het volgende:
Misschien een hele stomme vraag hoor maar:
ik ben op zoek naar een ajax tenue wat kleiner is dan maat 92. Is dat er ook dat men hier weet?
Ah, kreeg er gisteren nog 3 voor 190 te koop aangeboden van iemand.quote:Op maandag 23 april 2007 14:26 schreef gday het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)%252Fr8ffzGXtDs%253D
Slechts 200 euro
Dankzij mensen zoals ik !quote:
dan word je het stadion uit gegooid. de willem II fans geven mensen in een ander vak altijd graag aan...quote:Op maandag 23 april 2007 14:36 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Dankzij mensen zoals ik !
Ik heb kaartjes gekocht voor vak ABC
ga tegen het AJax vak aanzitten en draag een ajax sirt
Kleine kans. Maar ach, laatste wedstrijd van het seizoen is altijd leuk. Gezellig met z'n allen op stap, daarna door voor koninginnenachtquote:
Och. Willem II is toch het Ajax van het zuiden? Komt goed daar. Net als die 0 - 9.quote:Op maandag 23 april 2007 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan word je het stadion uit gegooid. de willem II fans geven mensen in een ander vak altijd graag aan...
Duitsers.quote:Op maandag 23 april 2007 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan word je het stadion uit gegooid. de willem II fans geven mensen in een ander vak altijd graag aan...
moet je tilbo.com lezen, na en voor de wedstrijd. zeuren er altijd over, dat er mensen los zitten. gaan ze doorgeven aan de stewards. en dan verwijderen hun die mensen.quote:
Zekers...quote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Maar ach, laatste competitiewedstrijd van het seizoen is altijd leuk. Gezellig met z'n allen op stap, daarna door voor koninginnenacht.
Ze geven liever mensen aan dan ze zelf aan te pakkenquote:Op maandag 23 april 2007 14:42 schreef jorienvdherik het volgende:
king side.
ook uit me MSN enzoquote:Op maandag 23 april 2007 14:42 schreef Blight het volgende:
Houniet, zou je mijn zusje uit je avatar willen halen?
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 14:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ze geven liever mensen aan dan ze zelf aan te pakken.
ben je vanavond trouwens thuis? want dan kom ik langsquote:Op maandag 23 april 2007 14:42 schreef Blight het volgende:
Houniet, zou je mijn zusje uit je avatar willen halen?
Ze is aan het werk. Je kunt haar werkplek herkennen aan de rood getinte ramen.quote:Op maandag 23 april 2007 14:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben je vanavond trouwens thuis? want dan kom ik langs![]()
Mensen, denk nou es na.quote:Op maandag 23 april 2007 09:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als az punten verspeeld heeft psv ook gewoon nog een kans. Ik zie psv namelijk eerder met ruime cijfers van Vitesse winnen dan Ajax van Willem II, maar we zullen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |