Lieverd, je bent vandaag zo emotioneel betrokkenquote:
Ze kunnen zelfs zwemmen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:18 schreef kleinzusje het volgende:
Kunnen konijnen tegen water ?
Ik ook en ik vind dat Palma ondertussen wel mag opzoutenquote:Op maandag 23 april 2007 09:18 schreef noekje het volgende:
Ik vind team Huub/Natasia leuk!
Ik raak er bijna overspannen van jaquote:Op maandag 23 april 2007 09:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd, je bent vandaag zo emotioneel betrokken![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 09:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik raak er bijna overspannen van ja![]()
Gelukkig heb je me op tijd weer kalm gekregen schoonheid![]()
![]()
Safaa is een cult-heldinnetje. Zullen we met zijn allen gaan duimen dat Saffraantje de nieuwe bewoonster wordt?!quote:Op maandag 23 april 2007 09:20 schreef demins het volgende:
Oh, wat heeft Saffraantje een onuitwisbare indruk op Palma gemaakt! Ze is er nog steeds van over de zeik!![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 09:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Safaa is een cult-heldinnetje. Zullen we met zijn allen gaan duimen dat Saffraantje de nieuwe bewoonster wordt?!
[afbeelding]
Alles boven de a is toch te grootquote:
Dat is een een fijn plan!quote:Op maandag 23 april 2007 09:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Safaa is een cult-heldinnetje. Zullen we met zijn allen gaan duimen dat Saffraantje de nieuwe bewoonster wordt?!
[afbeelding]
Dan vallen de meeste dames wel af.quote:Op maandag 23 april 2007 09:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alles boven de a is toch te groot![]()
![]()
![]()
Ballast, lieverd, ballast!quote:Op maandag 23 april 2007 09:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alles boven de a is toch te groot![]()
![]()
![]()
Alsof het nog niet duidelijk is dat de sturing van achter wel heel erg op gaat vallen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:29 schreef petraa het volgende:
Op het scherm stond "Huub Laat ons erbuiten".
Hij had het er met natasia over dat Palma gestuurd was door achter om te helpen de zooi van Jaap op te ruimen.
Hij trekt hem nooit uit!quote:Op maandag 23 april 2007 09:30 schreef petraa het volgende:
Zou Huub voor elke dag een schone zwembroek hebben of trekt hij gewoon elke dag dezelfde aan.
Hij trekt hem niet eens aan of uit!quote:Op maandag 23 april 2007 09:30 schreef petraa het volgende:
Zou Huub voor elke dag een schone zwembroek hebben of trekt hij gewoon elke dag dezelfde aan.
Eigelijk een tweede Jaap dus, met het verschil dat hij dat wat in de zwembroek zit wel dagelijks wast.quote:Op maandag 23 april 2007 09:30 schreef petraa het volgende:
Dat is zeker smerig, hij heeft hem al maanden aan.quote:
ik hoop het ookquote:Op maandag 23 april 2007 09:36 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Eric toch een smerig walgelijk mannetje.![]()
![]()
Gadverdamme, ik hoop dat hij opflikkert.
Wat in hemelsnaam was er op de streams te zien dat deze uitbarsting zo ineens opleverdequote:Op maandag 23 april 2007 09:36 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 09:36 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Eric.quote:Op maandag 23 april 2007 09:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat in hemelsnaam was er op de streams te zien dat deze uitbarsting zo ineens opleverde![]()
![]()
Dat hoop ik al vanaf vorige week, zijn de SH kaarten al aangekomen bij Huub ???quote:
quote:
Mannen met baarden...quote:Op maandag 23 april 2007 09:40 schreef kleinzusje het volgende:
Als Jaap die baart laat staan wordt het met recht vader A en de smurf
Palma ging hem wakker maken, want ze was hem vergeten.quote:Op maandag 23 april 2007 09:39 schreef pullup het volgende:
[..]
( maar serieus ik zag hem niet hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |