Hij trekt hem nooit uit!quote:Op maandag 23 april 2007 09:30 schreef petraa het volgende:
Zou Huub voor elke dag een schone zwembroek hebben of trekt hij gewoon elke dag dezelfde aan.
Hij trekt hem niet eens aan of uit!quote:Op maandag 23 april 2007 09:30 schreef petraa het volgende:
Zou Huub voor elke dag een schone zwembroek hebben of trekt hij gewoon elke dag dezelfde aan.
Eigelijk een tweede Jaap dus, met het verschil dat hij dat wat in de zwembroek zit wel dagelijks wast.quote:Op maandag 23 april 2007 09:30 schreef petraa het volgende:
Dat is zeker smerig, hij heeft hem al maanden aan.quote:
ik hoop het ookquote:Op maandag 23 april 2007 09:36 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Eric toch een smerig walgelijk mannetje.![]()
![]()
Gadverdamme, ik hoop dat hij opflikkert.
Wat in hemelsnaam was er op de streams te zien dat deze uitbarsting zo ineens opleverdequote:Op maandag 23 april 2007 09:36 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 09:36 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Eric.quote:Op maandag 23 april 2007 09:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat in hemelsnaam was er op de streams te zien dat deze uitbarsting zo ineens opleverde![]()
![]()
Dat hoop ik al vanaf vorige week, zijn de SH kaarten al aangekomen bij Huub ???quote:
quote:
Mannen met baarden...quote:Op maandag 23 april 2007 09:40 schreef kleinzusje het volgende:
Als Jaap die baart laat staan wordt het met recht vader A en de smurf
Palma ging hem wakker maken, want ze was hem vergeten.quote:Op maandag 23 april 2007 09:39 schreef pullup het volgende:
[..]
( maar serieus ik zag hem niet hoor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |