Lieverd, je bent vandaag zo emotioneel betrokkenquote:
Ze kunnen zelfs zwemmen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:18 schreef kleinzusje het volgende:
Kunnen konijnen tegen water ?
Ik ook en ik vind dat Palma ondertussen wel mag opzoutenquote:Op maandag 23 april 2007 09:18 schreef noekje het volgende:
Ik vind team Huub/Natasia leuk!
Ik raak er bijna overspannen van jaquote:Op maandag 23 april 2007 09:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd, je bent vandaag zo emotioneel betrokken![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 09:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik raak er bijna overspannen van ja![]()
Gelukkig heb je me op tijd weer kalm gekregen schoonheid![]()
![]()
Safaa is een cult-heldinnetje. Zullen we met zijn allen gaan duimen dat Saffraantje de nieuwe bewoonster wordt?!quote:Op maandag 23 april 2007 09:20 schreef demins het volgende:
Oh, wat heeft Saffraantje een onuitwisbare indruk op Palma gemaakt! Ze is er nog steeds van over de zeik!![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 09:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Safaa is een cult-heldinnetje. Zullen we met zijn allen gaan duimen dat Saffraantje de nieuwe bewoonster wordt?!
[afbeelding]
Alles boven de a is toch te grootquote:
Dat is een een fijn plan!quote:Op maandag 23 april 2007 09:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Safaa is een cult-heldinnetje. Zullen we met zijn allen gaan duimen dat Saffraantje de nieuwe bewoonster wordt?!
[afbeelding]
Dan vallen de meeste dames wel af.quote:Op maandag 23 april 2007 09:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alles boven de a is toch te groot![]()
![]()
![]()
Ballast, lieverd, ballast!quote:Op maandag 23 april 2007 09:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alles boven de a is toch te groot![]()
![]()
![]()
Alsof het nog niet duidelijk is dat de sturing van achter wel heel erg op gaat vallen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:29 schreef petraa het volgende:
Op het scherm stond "Huub Laat ons erbuiten".
Hij had het er met natasia over dat Palma gestuurd was door achter om te helpen de zooi van Jaap op te ruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |