Dat bemoeilijkt dan ook het rondlopenquote:Op zondag 22 april 2007 23:00 schreef Lieve het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij die tijdens de seks niet aan. En dat is... best vaak
Op dit soort momenten is het draadje van de googelaar iets te duidelijk in beeldquote:Op zondag 22 april 2007 23:00 schreef Frasier het volgende:
Gadver, wat is dit nou weer? Jaap en Huub?!
Ja ze is helemaal om hij mag haar nu zelfs PA noemen en ze wil zelfs zijn tanden flossenquote:Op zondag 22 april 2007 23:04 schreef Mokum020 het volgende:
Melissa gaat King Jaap zeggen tegen hem....![]()
ze vinden het een leuk spel...![]()
Heel goed van Huub... dan raakt Brian ook over de zeik!!quote:Op zondag 22 april 2007 23:00 schreef Liess het volgende:
Huub zegt dat Jaap Sylvia met rust moet laten, gaan ze samen 'vislip' pakken
goochelaar...quote:Op zondag 22 april 2007 23:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Op dit soort momenten is het draadje van de googelaar iets te duidelijk in beeld
Ze heeft zijn "complimenteuze" blogje over haar zeker nog niet gelezenquote:Op zondag 22 april 2007 23:04 schreef Mokum020 het volgende:
Melissa gaat King Jaap zeggen tegen hem....![]()
ze vinden het een leuk spel...![]()
Jawel...heeft ze wel gelezen..ze was er niet blij mee en Jaap heeft een deal gemaaktquote:Op zondag 22 april 2007 23:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ze heeft zijn "complimenteuze" blogje over haar zeker nog niet gelezen![]()
Als Jaap maar vriendjes wordt met huub dan is alles weer okayquote:Op zondag 22 april 2007 23:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Heel goed van Huub... dan raakt Brian ook over de zeik!!
Nu geniet Brian van het spelletje van Jaap die Sylvia pakt en daardoor indirect Huub.
Dus als Huub de rollen kan omdraaien.. top!
Ja hoor.. en daarna de oorlog aan hem verklaardquote:Op zondag 22 april 2007 23:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Vond ze grappig en ze vond dat Jaap auteur moest wordenquote:Op zondag 22 april 2007 23:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik zoek een vrouwelijke butler. Weet jij nog iemand?quote:Op zondag 22 april 2007 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
Mevrouw o-wat-stel-ik-me-vreselijk-bescheiden-op-ondanks-mijn-grote-tieten-en-ik-geil-heus-niet-op-aandacht-ondanks-mijn-deelname-aan-dat-andere-programma-en-mijn-tieten-in-de-Playboy babbelt wat met Jaap in de keuken.
Het enige wat ik denk als ik Melissa zie, is: jij krijgt lekker geen enkele verhaallijn.
idd al een paar dagen (op gisteren na ivm dansen)quote:
Dringt het hier dan nog niet door? Het doel van Jaap is SHE vernietigen....quote:Op zondag 22 april 2007 23:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Heel goed van Huub... dan raakt Brian ook over de zeik!!
Nu geniet Brian van het spelletje van Jaap die Sylvia pakt en daardoor indirect Huub.
Dus als Huub de rollen kan omdraaien.. top!
quote:Op zondag 22 april 2007 23:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als Jaap maar vriendjes wordt met huub dan is alles weer okay![]()
![]()
Goh, wat "vriendelijk" van Jaap.quote:Op zondag 22 april 2007 23:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jawel...heeft ze wel gelezen..ze was er niet blij mee en Jaap heeft een deal gemaakt
om het er weer af te halen straks....volg je het nog?![]()
![]()
Beter geen restrictie meer: Sneller spelverloop dan misschien?quote:Op zondag 22 april 2007 23:10 schreef Desii het volgende:
[..]
idd al een paar dagen (op gisteren na ivm dansen)
Het wordt weer tijd voor een alcholrestrictie van een glas of 4/5 per dag![]()
Het doel van Japio heeft achter in handen.quote:Op zondag 22 april 2007 23:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Dringt het hier dan nog niet door? Het doel van Jaap is SHE vernietigen....
Rustig maar... hij heeft net de schoensmeer besteld...quote:Op zondag 22 april 2007 23:11 schreef grazygirl het volgende:
moet vieze ransjaap zijn wondroos niet insmeren?hoor hem ook niet meer janken dat het zo een au doet![]()
Hoe weet je dat, en is dat dan wat hij de hele tijd aan het zoeken is?quote:Op zondag 22 april 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Telefoon ging dus over schoenpoets.
Achter in paniek zeker omdat ze natasia wilde pakken.
dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Dus moet het schoenpoetsgrapje doorgaan.
Ow en daarom doet Jaap natuurlijk alles wat Huub hem influistert...quote:Op zondag 22 april 2007 23:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Dringt het hier dan nog niet door? Het doel van Jaap is SHE vernietigen....
Hij zei dat net tegen Melissa.quote:Op zondag 22 april 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, en is dat dan wat hij de hele tijd aan het zoeken is?
schoenenpoets.quote:Op zondag 22 april 2007 23:13 schreef solara4 het volgende:
wat zoekt jaap?
Ja, had mijn vraag al ge-editquote:Op zondag 22 april 2007 23:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij zei dat net tegen Melissa.
En dat zoekt hij dus.
Het moest in huis zijn.
Graag gedaan..quote:Op zondag 22 april 2007 23:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Goh, wat "vriendelijk" van Jaap.
En thanks voor de opheldering (net thuis)
quote:Op zondag 22 april 2007 23:15 schreef Gert het volgende:
Eric gaat klikken omdat Jaap troep heeft gemaakt.
Ze heeft vannacht een halve 'sessie' in bed met Brian gehad, dus ze wil erg graag of nog nietquote:Op zondag 22 april 2007 23:15 schreef Liess het volgende:
FUCK, KUT JAAP... Laat die 2 met rust!
Das gewoon speltechnischquote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Marrije het volgende:
Wat is Huub aan het bazelen over 'dat het geen zin meer had het verliefde gevoel voor Amanda tegen te houden'.
Bel even met Peter R. de Vries, die weet er nog een hoop te liggen in diverse kalibers.quote:Op zondag 22 april 2007 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb echt visioenen met mitrailleurs.![]()
HIj kan het mooi zeggen... maar ik snap niet dat een vrouw erin trapt als het uit zijn mond komt....quote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert tegen Amanda:Vanaf de eerste keer dat ik je zag tijdens het etentje met Kerst heb ik ervoor willen zorgen dat ik niet verliefd op je zou worden
Oh, was jíj dat!quote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
Amanda is zó dom.
Ik word altijd onpasselijk van die gasten die van die cliche zeik dingen vertellen tegen me.
Dit meent hij niet echt... spelen ze samen nu een spel? Of liegt hij Amanda voor.. is niet de manier waarop Huub het spel normaal speelt.quote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert tegen Amanda:Vanaf de eerste keer dat ik je zag tijdens het etentje met Kerst heb ik ervoor willen zorgen dat ik niet verliefd op je zou worden
Is dat niet een verbastering van het toneelstuk? Hij staat nu weer regels op te zeggen.quote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Marrije het volgende:
Wat is Huub aan het bazelen over 'dat het geen zin meer had het verliefde gevoel voor Amanda tegen te houden'.
Wát boeit het?quote:Op zondag 22 april 2007 23:19 schreef r3gi3boy het volgende:
natasia: doeesss hoe laat is het?
brian: bijna half twaalf.
natasia: maar hoe laat precies?
brian: twintig over elf
omfg? tien voor half twaalf is te moeilijk om uit te spreken?
wat een totale onzin is dit, hahahquote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda gelooft dat want die denkt dat ze voor alle mannen onweerstaanbaar isquote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef ruby het volgende:
Huub doet weer alsof ie verliefd is op Amanda?
Zooo overtuigend ook.![]()
Dat wordt feest morgen met Palmaquote:Op zondag 22 april 2007 23:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Graag gedaan..![]()
Jaap haalt weer een kastje overhoop...en ruimt het niet op![]()
Ik vind het niet om aan te horenquote:Op zondag 22 april 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat niet een verbastering van het toneelstuk? Hij staat nu weer regels op te zeggen.
Heeft nou niemand door dat het (verbasterde) regels uit de scene waren die ze opzeiden?quote:Op zondag 22 april 2007 23:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda gelooft dat want die denkt dat ze voor alle mannen onweerstaanbaar is![]()
Het is me eerder opgevallen dat Huub in dit soort situaties films citeert of filmtaal spreekt.quote:Op zondag 22 april 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat niet een verbastering van het toneelstuk? Hij staat nu weer regels op te zeggen.
Je kent me tochquote:Op zondag 22 april 2007 23:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Speltechnisch is het spel niet meer te volgen dus dit is een knappe conclusie...![]()
Ja want met die weelderige haardos maakt ze mannen gek.quote:Op zondag 22 april 2007 23:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda gelooft dat want die denkt dat ze voor alle mannen onweerstaanbaar is![]()
Dit kwam omdat zij dat "Gewoon" zei zoals ze in die scene ook "gewoon" zegt.... ik heb dan ook altijd dat zinnetje in mn hoofd.quote:Op zondag 22 april 2007 23:22 schreef demins het volgende:
[..]
Het is me eerder opgevallen dat Huub in dit soort situaties films citeert of filmtaal spreekt.![]()
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 22 april 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft nou niemand door dat het (verbasterde) regels uit de scene waren die ze opzeiden?![]()
mitch is niet zo dol op haarquote:Op zondag 22 april 2007 23:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2007 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Een werkelijk walgelijke opmerking van Eric, dat Jaap met 10.000 euro een nieuwe Cora had kunnen kopen.
Eric snapt echt niets van uit cognitie voortkomende verbondenheid.
Nee, ik heb dat toen niet zo gevolgd dus herkende het niet.quote:Op zondag 22 april 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft nou niemand door dat het (verbasterde) regels uit de scene waren die ze opzeiden?![]()
Wees blij dat het niet echt wasquote:Op zondag 22 april 2007 23:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat toen niet zo gevolgd dus herkende het niet.
Hetgeen wat hij zei over haar komst tijdens Kerst had geen betrekking op hun toneelstuk en de regels van die scene kent iedereen nu ook wel uit zijn/haar hoofdquote:Op zondag 22 april 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik hier geen touw aan vast kan knopen?quote:Op zondag 22 april 2007 23:23 schreef Liess het volgende:
[..]
Dit kwam omdat zij dat "Gewoon" zei zoals ze in die scene ook "gewoon" zegt.... ik heb dan ook altijd dat zinnetje in mn hoofd.
Dan heeft ie vooral onthouden dat ie niet tegen de zon in moet fotograferenquote:Op zondag 22 april 2007 23:26 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een topfotograaf die Brian... Op elke foto staat hijzelf als schuduwbeeld met de camera![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is heel gewoon.quote:Op zondag 22 april 2007 23:26 schreef demins het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik hier geen touw aan vast kan knopen?
Ik hoop dat zij hem een trap onder zijn zak geeft als hij pogingen gaat doen om haar te neuken. Kost haar geen tien ruggen, levert wel een hoop publiciteit (en populariteit).quote:
Het klonk mij al zo triest in de oren dat ik dacht dát gelooft zelfs Amanda nietquote:Op zondag 22 april 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet echt wasMooi dat ze niet te lang meer mogen pokeren trouwens.
In de scene die Huub en Amanda speelde voor acteerlessen, kwam er een regel in voor .... "Gewoon..... voel me rot" ..quote:Op zondag 22 april 2007 23:26 schreef demins het volgende:
[..]
Al die foto's zijn blauw... wordt nog een flinke kleurcorrectie... als PS of PSP tenminste op het systeem staan.quote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef Frasier het volgende:
Wat is die Brain een eersteklas loser zeg
Oh wat erg, ik heb dat als ik iemand door dr haar zie strijken dan denk ik nee he zo'n amandaquote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef Liess het volgende:
[..]
In de scene die Huub en Amanda speelde voor acteerlessen, kwam er een regel in voor .... "Gewoon..... voel me rot" ..
Dus elke keer als zij GEWOON zegt, denk ik ; Ik voel me rot, hoezo, tis je verjaardag" ....Huub net dus ook.
Ik heb speltechnisch gezien best genoten van de reportage vanmiddag..quote:Op zondag 22 april 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft ie vooral onthouden dat ie niet tegen de zon in moet fotograferen![]()
Ik speur naar extensions bij bepaalde haardossenquote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh wat erg, ik heb dat als ik iemand door dr haar zie strijken dan denk ik nee he zo'n amanda![]()
Dan is Huub nog gestoorder.quote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
Jaap is op het moment de slimste en sterkste speler volgens Huub. Hij vindt hem niet gestoord.
quote:Op zondag 22 april 2007 23:26 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef Liess het volgende:
[..]
In de scene die Huub en Amanda speelde voor acteerlessen, kwam er een regel in voor .... "Gewoon..... voel me rot" ..
Dus elke keer als zij GEWOON zegt, denk ik ; Ik voel me rot, hoezo, tis je verjaardag" ....Huub net dus ook.
quote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh wat erg, ik heb dat als ik iemand door dr haar zie strijken dan denk ik nee he zo'n amanda![]()
Ben je geil of wil je een koekjequote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb speltechnisch gezien best genoten van de reportage vanmiddag..![]()
1 juli zijn ze weer thuisquote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef r3gi3boy het volgende:
sylvia: we zitten hiernog een paar maanden.
een paar maanden nog maar?
Zo nu en dan zeg ik tegen mn vriend: Ik zat er zelf naast!!!!!quote:Op zondag 22 april 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik speur naar extensions bij bepaalde haardossen![]()
Zolas gewoonlijkquote:Op zondag 22 april 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Volgens Huub siddert Eric voor Jaap en Nicolaas. Sterker nog, het hele huis siddert voor Jaap.
Huub overdrijft een beetje.
Ik lag vanmiddag lekker van de zon te genieten... was speltechnisch ook geweldigquote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb speltechnisch gezien best genoten van de reportage vanmiddag..![]()
Hij kijkt in de spiegel als hij naar Jaap kijkt.quote:Op zondag 22 april 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Volgens Huub siddert Eric voor Jaap en Nicolaas. Sterker nog, het hele huis siddert voor Jaap.
Huub overdrijft een beetje.
Huub is simpel kijkt ook naar de pageviews en denkt niet dit zou wel eens gesaboteerd kunnen zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij vindt het ook knap zoals Jaap internet bespeelt.
Ook zo leuk voor hem dat ie zelf in schaduw ook op bijne elke foto staat.quote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef Marelle het volgende:
Brian voelt zich helemaal TOPfotograaf, alweer iets wat ie aan z'n CV kan toevoegen![]()
Mijn f5 toets bleef vanmiddag hangen.quote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub is simpel kijkt ook naar de pageviews en denkt niet dit zou wel eens gesaboteerd kunnen zijn.
Tja zo voorspelbaarquote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
Kijk eens aan... verhaallijn Huub en Jaap sluiten een pact wordt toch doorgezet.....et voila, Japio krijgt zijn bruiloft...
Ik scoorde niet echt toen ik vroeg of ze die extensions zelf had geplaatst!quote:Op zondag 22 april 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik speur naar extensions bij bepaalde haardossen![]()
Mij maakt het niet zoveel uit of Jaap blijft of gaat. Ik zou Brians gezicht wel eens willen zien als hij eruit gestemd zou wordenquote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub is simpel kijkt ook naar de pageviews en denkt niet dit zou wel eens gesaboteerd kunnen zijn.
Jaap gaat er dus niet meer uit, Huub houdt hem erin.
Ach ja, nu denkt huub dat hij slim is en gaat Jaap steunen. Leuk dan krijgen we dus echt het toppunt van kinderachtigheid.quote:Op zondag 22 april 2007 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn f5 toets bleef vanmiddag hangen.
Dat heb ik maar een paar uur zo gelaten.
Top-gitaristquote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef Marelle het volgende:
Brian voelt zich helemaal TOPfotograaf, alweer iets wat ie aan z'n CV kan toevoegen![]()
Wat een stoere maffiapraat weer.quote:Op zondag 22 april 2007 23:37 schreef FuTilE het volgende:
Buiten de kooi had Huub een aansteker in zijn hand gehouden en Jaap 60 keer flink in zijn gezicht gerost tot het bloed uit zijn ogen kwam'
Dat vond de Playboy ook.....3xquote:Op zondag 22 april 2007 23:37 schreef ruby het volgende:
Die tieten van Melissa zijn zooooo out of order...
Ze zijn zo mooi BLAUW!quote:Op zondag 22 april 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
Even 2 seconden naar Brian geluisterd...... en hij meet zich nu ook al fotografenslang aan? Die foto's zijn nou niet je van het ...... licht en schaduw kloppen voor geen meter.
Huubs sociale intelligentie komt weer naar vorenquote:Op zondag 22 april 2007 23:37 schreef FuTilE het volgende:
Buiten de kooi had Huub een aansteker in zijn hand gehouden en Jaap 60 keer flink in zijn gezicht gerost tot het bloed uit zijn ogen kwam'
Jaap en Huub die samen rellen kan ik wel waarderen.quote:Op zondag 22 april 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach ja, nu denkt huub dat hij slim is en gaat Jaap steunen. Leuk dan krijgen we dus echt het toppunt van kinderachtigheid.
hij geilt op nicolaasquote:Op zondag 22 april 2007 23:39 schreef Sporti het volgende:
Huub : Eric siddert en kijkt enorm tegen Nicolaas op dat valt me echt tegen.
En wat dan nog. Ze zijn gewoon te groot voor haar lichaam.quote:
aangemoedigd door Mellipsa denkt Brian dat ie geweldig isquote:Op zondag 22 april 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
Even 2 seconden naar Brian geluisterd...... en hij meet zich nu ook al fotografenslang aan? Die foto's zijn nou niet je van het ...... licht en schaduw kloppen voor geen meter.
Oh zit dat jong weer in een maniquote:Op zondag 22 april 2007 23:41 schreef Marelle het volgende:
[..]
aangemoedigd door Mellipsa denkt Brian dat ie geweldig is![]()
Dat vinden Nicolaas en Huub ook, ze proberen het iedere dag vanaf 16.00 uur te bewerkstelligenquote:
Daar zeg je het precies goed, jammer dat hij denkt dat Jaap door dit gedrag ook populair wordt. Voor mij is Huub nu net zo dom als Jaap en de rest. Ik dacht altijd dat het een slimme speler was.quote:Op zondag 22 april 2007 23:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap en Huub die samen rellen kan ik wel waarderen.
Eric is te meeloperig, Jaap is gewoon zijn eigen stukje ik.
Maar ik zie Jaap niet in HES integreren hoor, ik denk eerder dat Huub de populariteit van Jaap erg overschat. Hij weet niet zo goed wat hij met zijn gedrag aanmoet.
Hij weet dat hij zelf met dit gedrag populair is.
aan het woord pisnicht zal ik nooit kunnen wennen, vind ik zoquote:Op zondag 22 april 2007 23:40 schreef akveor het volgende:
Ben blij dat Huub nu ook doorheeft dat Eric gewoon een pisnicht is....
Werd wel eens tijd.quote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub is aan het opscheppen tegen Sylvia dat hij Amanda geplayed heeft. Hij zegt dat hij absoluut niet verliefd op haar is. Wauw, Sylvia speelt het spel dus samen met Huub. Ze wordt steeds valser..........
Eric bang voor Nicolaas? Hij geilt op Nicolaas.quote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
Het is eigenlijk best wel grappig. Eric is bang voor Nicolaas en deelt met die man het bed.... geweldig. En ik ben zo blij dat Huub weer naast Sylvia slaapt.
Arme Amandaquote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft gezegd dat het met Mitch liefde op het eerste gezicht was![]()
Oh jee....quote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft gezegd dat het met Mitch liefde op het eerste gezicht was![]()
Dumb en Dumberquote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
Ik vind Brian en Melissa wel een leuk stel als ik ze zo samen zie...
het past wel bij elkaar...![]()
Ze kan met haar lengte makkelijk DD hebben het is alleen jammer dat ze er een beetje laag ingehangen zijnquote:Op zondag 22 april 2007 23:40 schreef ruby het volgende:
[..]
En wat dan nog. Ze zijn gewoon te groot voor haar lichaam.
Dumb and Dumber?quote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
Ik vind Brian en Melissa wel een leuk stel als ik ze zo samen zie...
het past wel bij elkaar...![]()
Ik heb er zelf ook moeite mee maar ik kan gewoon geen beter woord bedenken. Hij vond zichzelf een relnicht... maar ik vind ie dat doet op een zielige zeikerige manier... dus sorry.quote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef Marelle het volgende:
[..]
aan het woord pisnicht zal ik nooit kunnen wennen, vind ik zo![]()
sylvia is vreselijk vals, ze heeft alleen altijd de rol gespeeld van het beschaafde lieve meisje, maar zal me niets verbazen als zij uiteindelijk de ergste is van het hele huisquote:
Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet meer onderdrukken: is er een speciale reden dat je Jaap steevast Joop noemt?quote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef kissa het volgende:
Ik heb een hekel aan Palmamaar ik verheug me al op haar reactie als ze morgenochtend het huis betreedt en de puinhopen ziet die Joop bewerkstelligd heeft
![]()
Nee hij biedt z'n reet aan de sterkste... je ziet dat wel meer in gevangenschap in ruil voor bescherming...quote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Eric bang voor Nicolaas? Hij geilt op Nicolaas.
voor mensen die daaraan nog twijfelen kijk even het filmpje waar ze tekeer gaat tegen Jaapquote:Op zondag 22 april 2007 23:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
sylvia is vreselijk vals, ze heeft alleen altijd de rol gespeeld van het beschaafde lieve meisje, maar zal me niets verbazen als zij uiteindelijk de ergste is van het hele huis
Ze is gewoon pissig, het ergste wat ze zegt is klerelijer geloof ik?quote:Op zondag 22 april 2007 23:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
voor mensen die daaraan nog twijfelen kijk even het filmpje waar ze tekeer gaat tegen Huub![]()
Hij zal wel aan zn log over Sylvia werkenquote:Op zondag 22 april 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanwaar die plotselinge interrese van Jaap voor de cupmaat van Syl, waarnaar hij vraagt an Melissa.![]()
Hoezo "speelt" ze dit samen met Huub dan? Huub vertelt het haar gewoon.quote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub is aan het opscheppen tegen Sylvia dat hij Amanda geplayed heeft. Hij zegt dat hij absoluut niet verliefd op haar is. Wauw, Sylvia speelt het spel dus samen met Huub. Ze wordt steeds valser..........
quote:Op zondag 22 april 2007 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Top-gitarist
Top-zanger
Top-fotograaf
Top-uit de nek luller
Top-konijn
Ik wacht op Top-opzouter![]()
O ja, ook nog Top-dichter.
Huub heeft geen keuze , hij moet met Jaap dat is duidelijk steeds als hij van achter komt dan slaat hij om...quote:Op zondag 22 april 2007 23:43 schreef Clank het volgende:
Geen idee wat dat pact tussen Jaap en Huub moet gaan worden. Meestal haalt Huub het beste in mensen naar boven, maar bij Jaap kan ik me er weinig bij voorstellen.
Ben wel blij dat Huub en Sylvia weer zo close zijn.
Zal hij wel nodig hebben voor zijn weblogquote:Op zondag 22 april 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanwaar die plotselinge interrese van Jaap voor de cupmaat van Syl, waarnaar hij vraagt an Melissa.![]()
Welk flimpje?quote:Op zondag 22 april 2007 23:47 schreef Sporti het volgende:
voor mensen die daaraan nog twijfelen kijk even het filmpje waar ze tekeer gaat tegen Jaap![]()
Hij zat al kwijlend naar Nicolaas te kijken vanaf het moment dat Nicolaas binnenkwam.quote:Op zondag 22 april 2007 23:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hij biedt z'n reet aan de sterkste... je ziet dat wel meer in gevangenschap in ruil voor bescherming...
stoor de tortelduifjes nou niet!quote:Op zondag 22 april 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Redactie! ik hoor niks !! Hij ligt op zn zender.
In mijn ogen B en daar is niks mis mee.quote:Op zondag 22 april 2007 23:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Zal hij wel nodig hebben voor zijn weblog![]()
Op het plasmascherm in het kantoor, nu ff zetten Brian naar de slaapkamer. Dan wordt hij toch Parraquote:
Ik hoor een hartslag.quote:Op zondag 22 april 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Redactie! ik hoor niks !! Hij ligt op zn zender.
Is voor Amanda niet echt belangrijk. Als ze maar kan neuken (linksom of rechtsom)quote:Op zondag 22 april 2007 23:51 schreef Clank het volgende:
Huub moet trouwens weten dat zijn gespeelde verliefdheid voor Amanda binnen no time uitkomt. 'k Snap daarom ook niet zo goed waarom hij het zo speelt.
ontslagenquote:Op zondag 22 april 2007 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Offtopic: Weet iemand of Lieke nu officieel ontslagen is, of komt ze morgen gewoon weer?
Volgens mij heeft ze gewoon ontslag op staande voet gekregen, dus lijkt me sterk dat ze er morgen weer is.quote:Op zondag 22 april 2007 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Offtopic: Weet iemand of Lieke nu officieel ontslagen is, of komt ze morgen gewoon weer?
Nee, maar Amanda vindt het wel heel belangrijk hoe iemand over haar voelt.quote:Op zondag 22 april 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is voor Amanda niet echt belangrijk. Als ze maar kan neuken (linksom of rechtsom)![]()
Alles méér dan A is ballast!quote:Op zondag 22 april 2007 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In mijn ogen B en daar is niks mis mee.![]()
er zijn meisjes met dubbel D in de zaal van LF was ode aan haarquote:Op zondag 22 april 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
Melissa kent ONTZETTEND VEEL mensen... zoals Daniella van Beauty and the Nerd... en ze heeft naast Gert-Jan Smits gestaan, en Lange Frans...
Ontslagen... daarintegen was Saffra vadaag in da house en grote kans dat ze deze week nog een keer komt....quote:Op zondag 22 april 2007 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Wow, ik ben onder de indruk.quote:Op zondag 22 april 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
Melissa kent ONTZETTEND VEEL mensen... zoals Daniella van Beauty and the Nerd... en ze heeft naast Gert-Jan Smits gestaan, en Lange Frans...
Huub is in staat om haar de indruk te geven dat... Snap je?quote:Op zondag 22 april 2007 23:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, maar Amanda vindt het wel heel belangrijk hoe iemand over haar voelt.
Saffra heeft toch geweigerd de fitness op te ruimen ????quote:Op zondag 22 april 2007 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ontslagen... daarintegen was Saffra vadaag in da house en grote kans dat ze deze week nog een keer komt....![]()
Ben benieuwd of ze ook klokslag 12 uur weg moet net als Mitch.quote:Op zondag 22 april 2007 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Nog 4 minuten, en dan zit de werktijd van Melissa er alweer op.
Jaap wou d'r toch inhuren deze week?quote:Op zondag 22 april 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Saffra heeft toch geweigerd de fitness op te ruimen ????
quote:Op zondag 22 april 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Als de redactie hoort dat Braaajen onder tegen de tafel zit te bonken mag ze langer blijven.quote:Op zondag 22 april 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze ook klokslag 12 uur weg moet net als Mitch.
Is die fitness nog steeds zo'n teringzooi dan?quote:Op zondag 22 april 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Who the fuck is Gert-Jan Smits nou weer?quote:Op zondag 22 april 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
Of zo? Idols.quote:Op maandag 23 april 2007 00:00 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Who the fuck is Gert-Jan Smits nou weer?
Ja en de keuken inmiddels ook, Jaap zocht schoensmeer.quote:Op maandag 23 april 2007 00:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is die fitness nog steeds zo'n teringzooi dan?![]()
Denk dat ie plaatjes van Katrien uit de Donald Duck al geil vindt want wat is die nou gewend...quote:Op maandag 23 april 2007 00:01 schreef ruby het volgende:
Jaap vindt de foto's heel geil.
Waarschijnlijk moet dat Henk-Jan Smits zijn ofzo.quote:Op maandag 23 april 2007 00:00 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Who the fuck is Gert-Jan Smits nou weer?
't is trekken aan een dood paard.... Brian heeft Jaap en Natsia als backup... Het enige voordeel voor Huub is dat ie een keer kan neuken... lijkt mij.quote:Op maandag 23 april 2007 00:00 schreef Clank het volgende:
Straks heeft Huub eindelijk Amanda zo ver dat ze Brian laat vallen en is Brian helemaal blij omdat hij inmiddels Melisa bewerkstelligt heeft.
Inderdaad, ik zit te slapenquote:Op maandag 23 april 2007 00:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet dat Henk-Jan Smits zijn ofzo.
Gert-Jan zegt mij namelijk niets.
Oh, Henk-Jan Smits, ik dacht ook al, welke nieuwe eendagsvlieg ken ik nou weer niet uit de wondere wereld van de showbizz.quote:
Dus er wordt gemeten met 2 maten.quote:Op maandag 23 april 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
In de gouden kooi tijdzonde is het trouwens 13 over 12 trouwens.
Er loopt in het huis bijna geen enkele klok goed.quote:Op maandag 23 april 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
In de gouden kooi tijdzone is het trouwens 13 over 12 trouwens.
De zuurgraad van het progamma?quote:Op maandag 23 april 2007 00:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Redactie wil niet dat er over PH wordt gesproken...is niet van Tien
Blijft de vraag of Jaap de naam nou verkeerd zei of dat ik 'm zelf molesteerde.quote:Op maandag 23 april 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, Henk-Jan Smits, ik dacht ook al, welke nieuwe eendagsvlieg ken ik nou weer niet uit de wondere wereld van de showbizz.![]()
Tuurlijk, ze was ook een half uur te vroeg. Zie het nog niet gebeuren dat ze Mitch dat laten doen half uur te vroeg en te laat weg.quote:
Dat beweerde Melissa, maar de site werd niet weggeklikt.quote:Op maandag 23 april 2007 00:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Redactie wil niet dat er over PH wordt gesproken...is niet van Tien
Dat heb ik idd net gezien, maar dat was maar 1 kastje. Beetje slapjes van Jaap.quote:Op maandag 23 april 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en de keuken inmiddels ook, Jaap zocht schoensmeer.
Als ik zo terug heb gelezen ergggggggg weinig hersens id.quote:Op maandag 23 april 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze was ook een half uur te vroeg. Zie het nog niet gebeuren dat ze Mitch dat laten doen half uur te vroeg en te laat weg.
Het voordeel van grote tieten en weinig hersens denk ik zo.
Dan weet ik wie ze bedoeltquote:Op maandag 23 april 2007 00:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet dat Henk-Jan Smits zijn ofzo.
Gert-Jan zegt mij namelijk niets.
Ik heb me laten vertellen dat dat expres is. Omdat ze dan nog een beetje kunnen manipuleren. Met de tijd.quote:Op maandag 23 april 2007 00:04 schreef akveor het volgende:
Er loopt in het huis bijna geen enkele klok goed.
In het geval van Jaap durf ik daar rustig Jaap de schuld van te gevenquote:Op maandag 23 april 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijft de vraag of Jaap de naam nou verkeerd zei of dat ik 'm zelf molesteerde.
Welnee... Is gewoon zo'n type dat zichzelf graag ziet, ongeacht met wie en waar (nu op de computer).quote:Op maandag 23 april 2007 00:06 schreef akveor het volgende:
Melissa zal zich toch niet zover verlagen en bij Brian in bed belanden... ze heeft een kind... daar geloof ik niks van.
Huub gebruikt Amanda om Brian te pesten (hij heeft zojuist tegen Sylvia uitgesproken dat hij haar alleen maar aan het playen is en absoluut niet verliefd is). Hij heeft dit een tijd geleden ook al een paar keer uitgesproken en hij zet zijn plan dus hard voort.quote:Op zondag 22 april 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
Huub ligt weer "verliefd" te doen bij Amanda.
Vies gefrustreerd klein kind met grootheidswaanzin kind die Japio.quote:Op maandag 23 april 2007 00:08 schreef ruby het volgende:
Melissa mag niet de jacuzzi in.
Jaap maakt de grap: "ze zijn niet groot genoeg, hehehehehehe"
En Brian gebruikt haar niet?quote:Op maandag 23 april 2007 00:08 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub gebruikt Amanda om Brian te pesten (hij heeft zojuist tegen Sylvia uitgesproken dat hij haar alleen maar aan het playen is en absoluut niet verliefd is). Hij heeft dit een tijd geleden ook al een paar keer uitgesproken en hij zet zijn plan dus hard voort.
Wat me ook verbaasd is dat Sylvia meewerkt aan dit plan door manipulerende gesprekken met Amanda te voeren en de informatie door te spelen naar Huub. Ze wordt echt steeds valser.... Maar snapt Huub dan niet dat hij Amanda hier harder mee kwetst als het uitkomt dan Brian. Ze gaat zich echt genaaid voelen, en dan niet door Brian!! Hopelijk komt Amanda erachter dat ze gebruikt wordt door Huub want ondanks dat ik het dom vind dat ze voor zijn gladde praatjes valt bedoeld ze het uiteindelijk alleen maar goed.
En Brian is echt stapelgek op haarquote:Op maandag 23 april 2007 00:08 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub gebruikt Amanda om Brian te pesten (hij heeft zojuist tegen Sylvia uitgesproken dat hij haar alleen maar aan het playen is en absoluut niet verliefd is). Hij heeft dit een tijd geleden ook al een paar keer uitgesproken en hij zet zijn plan dus hard voort.
Wat me ook verbaasd is dat Sylvia meewerkt aan dit plan door manipulerende gesprekken met Amanda te voeren en de informatie door te spelen naar Huub. Ze wordt echt steeds valser.... Maar snapt Huub dan niet dat hij Amanda hier harder mee kwetst als het uitkomt dan Brian. Ze gaat zich echt genaaid voelen, en dan niet door Brian!! Hopelijk komt Amanda erachter dat ze gebruikt wordt door Huub want ondanks dat ik het dom vind dat ze voor zijn gladde praatjes valt bedoeld ze het uiteindelijk alleen maar goed.
Gert jan is van BB3quote:Op maandag 23 april 2007 00:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan weet ik wie ze bedoelt![]()
Goh, kent Melissa die ook al? En ze is zeker ook (net als Lieke) toevallig aangeboden door een Butler-uitzendbureau![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |