Hoe ruik je ether, Max weet het beter.quote:Op maandag 30 april 2007 01:13 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt, maar kom ook niet op de naam.
Het liegebeest en Merlina van de BRT keek ik ook altijd. Bij Tik Tak wist ik wanneer de hond kwam in het beginfilmpje. Dat was als de klok wegging. Dat wisten zelfs mijn ouders niet haha.
Zoobilee Zoo
Max Laatvermogen (ik meen dat dat ook met Midas Dekkers was) met Max Groothof (de broer van Frank)
De poppenkraam was ook al zo geweldig.
Die kondigden "De Mus met de lange poten" aan.quote:Op zondag 29 april 2007 14:12 schreef Cyan het volgende:
Ik keek altijd naar Mapletown en op zondag naar de VPRO (3 dikke dames).
Nog steeds!!quote:Op maandag 30 april 2007 01:50 schreef Suerte het volgende:
Buurman en Buurman![]()
Wat heb ik daar om gelachen![]()
![]()
Jaaaaquote:Op maandag 30 april 2007 14:50 schreef Suerte het volgende:
Keek er iemand ook naar Candy Candy?Was een hele leuke serie over het weesmeisje Candy, en haar vriendinnetje Anna.Ik had er zelfs boeken van![]()
Ineens werd het niet meer uitgezonden![]()
[afbeelding]
omgquote:Op maandag 30 april 2007 20:17 schreef Tangarine het volgende:
wtb Teddy Ruxpin op dvd... ik heb laatst de Dungeons and Dragons dvdbox gekocht
Alles wat jij nu opnoemt, heb ik ook allemaal gezien; van Jem was ik helemaal fan, ik had zelfs de barbiepoppen en de cassettesquote:Op maandag 30 april 2007 20:12 schreef MaLo het volgende:
Ik ben dol op de tekenfilmpjes van vroeger. Ik herinner me o.a.:
- de Popples
- Jem (met die boze Misfits!)
- Transformers
- He-man
- de Bluffers
- De Gummieberen
- De Troeliewoelies
- De Troetelbeertjes
- Nils Holgersson
- Familie Robinson
- Maple Town
- Freggels
- Maja de Bij
- Smurfen
- Snorkels
en als ik nog verder nadenk komen er ongetwijfeld nog veel meer
Deze muis?quote:Op maandag 30 april 2007 21:20 schreef Suerte het volgende:
[..]
Wat ook leuk was, was dat programma op de Duitse tv met die muis met van die klikogen.Het heette iets van Programma de Muis ofzo.
SuperTed zegt met zo niks, net als Jacobus en Corneel, maar de overige programma's die jij noemt keek in inderdaad ookquote:Op maandag 30 april 2007 21:20 schreef Suerte het volgende:
[..]
Alles wat jij nu opnoemt, heb ik ook allemaal gezien; van Jem was ik helemaal fan, ik had zelfs de barbiepoppen en de cassettes![]()
Dan keek je ook vast Seabert, Emilie, Pompie de Robodoll, Tovenaar van Oz, Mask, SuperTed, om er maar een paar te noemen![]()
Wat ook leuk was, was dat programma op de Duitse tv met die muis met van die klikogen.Het heette iets van Programma de Muis ofzo.
En Jacobus en Corneel was ook leuk![]()
sjesuus, wat keek ik veel tv vroeger![]()
Ja diequote:
Nein. Das war die Sendung mit den Maus (und der Elephant)quote:Op maandag 30 april 2007 21:45 schreef Suerte het volgende:
[..]
Ja dieDie was toch van Programma de Muis?Er was ook zo'n olifantje bij
![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef MaLo het volgende:
Ik heb er nog een!
Gil en Julie! Die tweeling die altijd gingen koken.
[afbeelding]
Käptain Blaubär, dat was echt ruk!quote:Op maandag 30 april 2007 21:55 schreef Zero2Nine het volgende:
DIe muis vond ik altijd wel tof, die kapitein die verhaaltjes ging vertellen wat minder.
Ernst, Bobbie en de rest is nog maar een paar jaar oudquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:16 schreef Jnk18 het volgende:
Ernst ,Bobbie en de rest![]()
![]()
Boes Boes was ook leuk. keek ik altijd voor ik naar de basisschool ging.
Die zijn in 1998 begonnen hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ernst, Bobbie en de rest is nog maar een paar jaar oud![]()
Dat zeg ik, pas 8 a 9 jaar oud, nog veels te jong om al als 'vroeger' bestempeld te worden johquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Die zijn in 1998 begonnen hoor.En ik vind ze geweldig.
![]()
Daar keek ik zelfs op latere leeftijd naar. Ontzettend leuk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:42 schreef fembol het volgende:
Daarna kwam altijd Loewenzahn, met Peter Lustig ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |