Geeft niet. Je vond vast wel meer leuk toch!quote:
quote:
niks mis meequote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:41 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ik heb er volgens mij zelfs nog 2 videobanden
van liggen... dat waren de tijden
Idd, tegenwoordig maken ze alleen nog maar bagger, vind ik ook!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Altijd leuk om zo nu en dan die tekenfilms van vroeger te zien.
Tegenwoordig maken ze alleen nog maar bagger![]()
Zeker niet! Vind het geweldigquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:41 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
niks mis mee![]()
op zn birthday party in outland dit jaar, was ditzelfde zangeresje er zelf weer bij voor een iets vernieuwde (hardere) versie![]()
De hele generatie die happy hardcore heeft meegemaakt zal volgens mij altijd wel een beetje een zwak houden voor die liedjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:51 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zeker niet! Vind het geweldig
-edit-
hee wij zijn precies op dezelfde dag geboren
Sorry, ik niet!quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:57 schreef Étoile het volgende:
[..]
De hele generatie die happy hardcore heeft meegemaakt zal volgens mij altijd wel een beetje een zwak houden voor die liedjes![]()
iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:57 schreef Étoile het volgende:
[..]
De hele generatie die happy hardcore heeft meegemaakt zal volgens mij altijd wel een beetje een zwak houden voor die liedjesTake me to wonderland
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
iddDJ Paul Elstak, Charlie Lownoise en Mental Theo, Juggernaut, Nakatomi, Party Animals, Technohead, Critical Mess... vreselijke muziek maar gewoon heel nostalgisch en daarom gewoon goed
quote:
Echt wel!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:55 schreef Étoile het volgende:
[..]Ik wil mijn zusje met de salondeur slaan, mag dat???
Kind zijn was leuk he?
Ook héél veel gezienquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:25 schreef UncleSam het volgende:
Honingbij Hutch
http://youtube.com/watch?v=H0HmiF6LJ2U
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |