Oh jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef MaLo het volgende:
Ik heb er nog een!
Gil en Julie! Die tweeling die altijd gingen koken.
[afbeelding]
Käptain Blaubär, dat was echt ruk!quote:Op maandag 30 april 2007 21:55 schreef Zero2Nine het volgende:
DIe muis vond ik altijd wel tof, die kapitein die verhaaltjes ging vertellen wat minder.
Ernst, Bobbie en de rest is nog maar een paar jaar oudquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:16 schreef Jnk18 het volgende:
Ernst ,Bobbie en de rest![]()
![]()
Boes Boes was ook leuk. keek ik altijd voor ik naar de basisschool ging.
Die zijn in 1998 begonnen hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ernst, Bobbie en de rest is nog maar een paar jaar oud![]()
Dat zeg ik, pas 8 a 9 jaar oud, nog veels te jong om al als 'vroeger' bestempeld te worden johquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Die zijn in 1998 begonnen hoor.En ik vind ze geweldig.
![]()
Daar keek ik zelfs op latere leeftijd naar. Ontzettend leuk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:42 schreef fembol het volgende:
Daarna kwam altijd Loewenzahn, met Peter Lustig ...
Ojaaa, dat was zooo leuk!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef MaLo het volgende:
Ik heb er nog een!
Gil en Julie! Die tweeling die altijd gingen koken.
[afbeelding]
Dat vond ik altijd zo eng..quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:20 schreef Eb-Jamvlek het volgende:
Opeens schiet mij de serie Bollo Bries en Bondgenoten in mij hoofd. Is volgens mij nog niet genoemd en behoort toch echt bij mijn jeugdherinneringen.
[afbeelding]
Gisterochtend kwam het wel weer en was ik het weer vergeten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De Sprookjeskast is verder gewoon helemaal niet meer geweest na die keer dat ik het te laat in de gids had zien staan.![]()
Nooit gezien, welke tijd is dat? t ziet er in ieder geval eng uitquote:Op woensdag 9 mei 2007 00:20 schreef Eb-Jamvlek het volgende:
Opeens schiet mij de serie Bollo Bries en Bondgenoten in mij hoofd. Is volgens mij nog niet genoemd en behoort toch echt bij mijn jeugdherinneringen.
[afbeelding]
Nee hoor. Ze waren gewoon beter. Goeie ouwe tijd... (ouwe lul modus...)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:00 schreef Frag_adder het volgende:
Ben ik nou te nostalgisch (lees te oud geworden) of waren die tekenfilms van vroeger bij telekids, cartoon network of gewoon tussen de middag bij rtl 4 veel beter dan wat er nu op Jetix / Nickelodeon komt.
Die vond ik dan weer net een beetje te zoetsappig. (behalve in m'n carebears tijdperk natuurlijk...)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:24 schreef Frag_adder het volgende:
Ik vroeg me laatst af of ik een serie als alfred J kwak nu nog goed zou vinden als ik em nu voor het eerst zou zien in vergelijking met wat er nu op tv komt.
Maar dat soort series waren echt goed. ^^ Zou gewoon verplichte kost op basis scholen moeten zijn
Wie heeft het gisteren gezien?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Gisterochtend kwam het wel weer en was ik het weer vergeten.![]()
![]()
De beer en de tijger dat is Warreltaal verder kan ik je niet helpen. Is dat educatieve prorgramma niet gewoon klokhuis?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:13 schreef Lybre het volgende:
ok ik ga dit topic proberen omhoog schoppen want ik plak zo graag namen op mijn herinneringen. ^^ wat ik geven zou om het te weten en om ze trug te zien... zucht.
vroeger keek ik niets anders dan Nederlandse TV. Huisje boompje beestje (ooh Huub en Woes), de Sprookjeskast, Nijntje... (weet iemand de volledige naam van Huub trouwens?)
even op een rij zetten wat ik me herinner:
- een tekenfilm met Anansi
- een tekenfilm (niet echt vloeiend beeld, thad meer het effect van mislukte motion capture) met een jongetje dat allerlei streken uithaalde zoals stiekem watjes in koffie droppen.
- een programma met echte mensen verkleed in een tijger en een beer
- een educatief programma met een presentatrice. ik herinner me dat ze ooit es een spiegelfabriek bezocht.
- een aflevering over hoe een boek ontstand. daarin kwam een kinderboekenschrijver voor die een boek schreef over een schip in de storm. der was ook een liedje in de trant van 'er was es, er was es, er was es, er was es, wat wil je dat er was? wil je een koning, dan krijg je er veel (trompetgescha)' haha, nu ga ik wss al te ver opdat iemand me zou kunnen helpen.
- een vaag beeld van een huis met een vrouw en kinderen. er is een verschrikkelijk onweer en de bakstenen vliegen van de schoorsteen.
dat was het zon beetje.
PS: de gebruiker 'Morelia666' heeft op youtube episodes geupload van Quack pack, Duck tales, Talespin, Darkwing Duck en Aladdin. :-)
Zoobiloo Zoo was toch ook zo'n soort programma?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:54 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
De beer en de tijger dat is Warreltaal verder kan ik je niet helpen. Is dat educatieve prorgramma niet gewoon klokhuis?
Kindernet bestaat allang niet meer, overgenomen door Nickelodeon. Nickelodeon heeft eigenlijk alleen nog maar eigen series.quote:Op zondag 7 september 2008 11:20 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik keek eerder ook best vaak/altijd ZooCup met Jan Adder terug naar de Studiooo.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=3522&md5=71927499dfa6a9d42b5a5cc334eb562b
Zal kindernet (of hoe heet dat nu) niet gewoon weer Boes! enz uitzenden, lijkt me genoeg animo voor.
http://www.kindertv.net/index.php?option=com_content&task=view&id=1998&Itemid=3251quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:20 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik herinner me nog een kinderserie waarin Herman Van Veen een clown speelde, samen met nog 2 clowns, een man en een vrouw, tegen een soort ruimte wezes gingen vechten, oofzo. Herman zong ook het titel liedje, en het enige stukje tekst wat ik me daarvan kan herinneren is " Het is echt waar, Ik heb het met mijn eigen ogen zelf gezien, het is echt waar, ik heb het met mijn eigen ogen zelf gezien". weet iemand waar ik het over heb? Kan me de naam niet meer herinneren. Ook Zoobili zoo was geweldig, met Wazat Kangoroo, of hoe ze ook alweer heette.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |