en ook dat kloptquote:Op maandag 23 april 2007 12:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die drie kampioensschalen zijn er omdat er 3 kanshebbers op de titel zijn, niet omdat er meerdere kampioenen kunnen komen.![]()
het lotquote:Op maandag 23 april 2007 11:37 schreef Blight het volgende:
Ik meen dat in het KNVB regelement iets in de trekking van onderstaande staat.
[..]
Ow ja tuurlijkquote:Op maandag 23 april 2007 12:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die drie kampioensschalen zijn er omdat er 3 kanshebbers op de titel zijn, niet omdat er meerdere kampioenen kunnen komen.![]()
Ik meen het echt hoor. Ik heb het niet verzonnen. Ik denk dat Kesler er dan om gaat tossen ofzo.quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 11:06 schreef mmaartenn het volgende:
Excelsior - AZ 7 -8
Willem II - Ajax 0 - 7
PSV - Vitesse 19 - 11
Dit gaat 100% gebeuren. Alle tegenstanders spelen nergens meer voor en AZ, Ajax en PSV moeten winnen om nog allemaal kans te maken op de titel. Dit wordt drie maal 75quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Wat ik ook bizar vind; als zondag AZ, Ajax en PSV winnen eindigen er drie clubs aan kop met evenveel punten.![]()
No shit, Sherlockquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Wat ik ook bizar vind; als zondag AZ, Ajax en PSV winnen eindigen er drie clubs aan kop met evenveel punten.![]()
Joh?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:17 schreef DrDentz het volgende:
wij moesten afgelopen weekend ook winnenquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit gaat 100% gebeuren. Alle tegenstanders spelen nergens meer voor en AZ, Ajax en PSV moeten winnen om nog allemaal kans te maken op de titel. Dit wordt drie maal 75.
Dan draaien de plaatselijke chinezen een topomzetquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:12 schreef Adidah het volgende:
We hebben in ieder geval al de zege van Lokhoff voor het kampioenschap. Het is toch wel frappant dat zowel de trainer van Excelsior als de supporters van Willem II liever Ajax kampioen zien worden
. Mocht Ajax kampioen worden, dan zul je zien dat iedereen omkoping gaat roepen
.
Dat zou wel ironisch zijn. Scheringa die de beste spelers van Willem II wegkoopt om AZ sterker te maken terwijl ze in Tilburg aanzienlijk aan kwaliteit hebben moeten inleveren. En op het “moment supreme”, de laatste wedstrijd van het seizoen verliest AZ het kampioenschap door de zwakte van Willem II.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Briljante column van Ivar Hoekstra in het Limburgs Dagblad vandaag: http://mgl.digi-dition.nl(...)20070428_66_1056.php
Willem II heeft idd nog een appeltje met AZ te schillen, dus die gaan wel dik verliezen
Hoe ging dat liedje van Marco Borsato ook alweer....? "De meest dromen...."quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En dat ze in Tilburg dan blij zijn om met 0-10 te verliezen, alleen vanwege Scheringa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |