De Gelderlanderquote:De Mos wil Belgische arbitrage op slotdag
Aad de Mos pleit voor Belgische arbitrage bij de drie kampioensduels in de eredivisie, zondag 29 april. Dat zei de trainer van Vitesse gistermiddag. AZ, Ajax en PSV kunnen alle drie kampioen worden. „In Nederland fluiten drie toppers uit Belgiė; Allaerts, De Bleeckere en Van De Velde. Laat die AZ, Ajax en PSV leiden. Daarmee voorkom je discussie. Nederlandse scheidsrechters hebben vaak een kleurtje”, aldus De Mos.
quote:Op maandag 23 april 2007 10:36 schreef Damzkieee het volgende:
Ajax wint de beker en AZ het kampioenschap.
jupquote:Op maandag 23 april 2007 11:08 schreef teamlead het volgende:
help ff.. is dan het doelsaldo gelijk en het aantal gemaakte doelpunten gelijk?
Denk het ook. Gewoon het aantal punten in onderlinge wedstrijden optellen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:13 schreef Cruoninga het volgende:
Volgens mij telt dan het onderlinge resultaat. Of kan dat niet omdat het om drie ploegen gaat?
quote:Op maandag 23 april 2007 11:06 schreef mmaartenn het volgende:
Stel nou dat de laatste drie wedstrijden als volgt gaan:
Excelsior - AZ 7 -8
Willem II - Ajax 0 - 7
PSV - Vitesse 19 - 11
Niet dat t gebeurt.. maar als t gebeurt, komt er dan beslissingswedstrijden of zo?
Die kans zit er natuurlijk wel heel dik in.quote:Op maandag 23 april 2007 11:06 schreef mmaartenn het volgende:
PSV - Vitesse 19 - 11
uhh.. watte?quote:Op maandag 23 april 2007 11:25 schreef fuckbuddy het volgende:
TT + P misschien?
Ja, kan iemand dat ff aanpassen?quote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef fuckbuddy het volgende:
Dat je de P vergeten bent, kamPioen..
quote:Indien na 34 speelrondes het doelsaldo gelijk is, wordt er uit gegaan van het aantal voor gescoorde doelpunten. Is ook dit gelijk, dan beslis het lot.
helemaal mee eensquote:
kampioen worden dmv lotingquote:Op maandag 23 april 2007 11:37 schreef Blight het volgende:
Ik meen dat in het KNVB regelement iets in de trekking van onderstaande staat.
[..]
Als dat gebeurd eet ik mijn pet opquote:Op maandag 23 april 2007 11:06 schreef mmaartenn het volgende:
Stel nou dat de laatste drie wedstrijden als volgt gaan:
Excelsior - AZ 7 -8
Willem II - Ajax 0 - 7
PSV - Vitesse 19 - 11
Niet dat t gebeurt.. maar als t gebeurt, komt er dan beslissingswedstrijden of zo?
sterker nog, dan ga daar speciaal een pet voor aanschaffenquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 12:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze hebben niet voor niets drie kampioenschalen laten maken. In bepaalde gevallen zijn er gewoon meerdere kampioenen.
nee, het klopt wat je zegt. De originele schaal gaat met AZ mee naar Rotterdamquote:
Die drie kampioensschalen zijn er omdat er 3 kanshebbers op de titel zijn, niet omdat er meerdere kampioenen kunnen komen.quote:
quote:Kampioensschaal
Directeur Betaald Voetbal Henk Kesler gaf zondagavond aan dat de echte kampioensschaal van de eredivisie komende zondag aanwezig zal zijn bij het duel Excelsior - AZ. Bij de andere duels (PSV - Vitesse en Willem II - Ajax) is een replica aanwezig. Onlangs is een derde schaal bijgemaakt om te voldoen aan de unieke situatie rond het kampioenschap in de eredivisie
en ook dat kloptquote:Op maandag 23 april 2007 12:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die drie kampioensschalen zijn er omdat er 3 kanshebbers op de titel zijn, niet omdat er meerdere kampioenen kunnen komen.![]()
het lotquote:Op maandag 23 april 2007 11:37 schreef Blight het volgende:
Ik meen dat in het KNVB regelement iets in de trekking van onderstaande staat.
[..]
Ow ja tuurlijkquote:Op maandag 23 april 2007 12:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die drie kampioensschalen zijn er omdat er 3 kanshebbers op de titel zijn, niet omdat er meerdere kampioenen kunnen komen.![]()
Ik meen het echt hoor. Ik heb het niet verzonnen. Ik denk dat Kesler er dan om gaat tossen ofzo.quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 11:06 schreef mmaartenn het volgende:
Excelsior - AZ 7 -8
Willem II - Ajax 0 - 7
PSV - Vitesse 19 - 11
Dit gaat 100% gebeuren. Alle tegenstanders spelen nergens meer voor en AZ, Ajax en PSV moeten winnen om nog allemaal kans te maken op de titel. Dit wordt drie maal 75quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Wat ik ook bizar vind; als zondag AZ, Ajax en PSV winnen eindigen er drie clubs aan kop met evenveel punten.![]()
No shit, Sherlockquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Wat ik ook bizar vind; als zondag AZ, Ajax en PSV winnen eindigen er drie clubs aan kop met evenveel punten.![]()
Joh?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |