abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48936655
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Klopt niet, aangezien hij het elftal op diverse plaatsen veranderd heeft in dat seizoen.

Jan van Halst erin, die was belangrijk voor dat jonge team. Verder Ahmed Hossam van de flank weggehaald en in de spits gezet en Maxwell vertrouwen en speeltijd gegeven.
Bij PSV is de basis ook met een stuk of 4 plaatsen verandert
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_49098328
  maandag 7 mei 2007 @ 13:36:18 #103
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_49098346
ze gaan er bij het staatsjournaal nu van uit dus dan zal het wel zo zijn.
pi_49098425
Op z'n Danny Blinds dan.
That's all folks!
  maandag 7 mei 2007 @ 13:40:45 #105
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49098514
Ben benieuwd wie zijn opvolger gaat worden..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 13:40:51 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49098522
volgens de Gelderlander zou hem de keuze voorgelegd zijn dat hij kan blijven maar dan moet Bruin Slot weg als assistent
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_49098552
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
volgens de Gelderlander zou hem de keuze voorgelegd zijn dat hij kan blijven maar dan moet Bruin Slot weg als assistent
Ongelofelijk.
  maandag 7 mei 2007 @ 13:42:35 #108
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49098583
quote:
wat is daar het nut van dan?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_49098608
Belachelijk voorstel, geen wonder dat je dan solidair bent.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 13:43:44 #110
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49098624
de trainersstaf zou te ver van de spelersgroep afstaan. Blijkbaar zouden ze een assistent willen toevoegen die meer in de groep staat ofzo.... ik weet het ook niet.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_49098645
quote:
Zo'n voorstel slaat gewoon nergens op, omdat Koeman toch niet doorgaat als TBS weg moet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 7 mei 2007 @ 13:44:13 #112
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49098647
Een voorstel dat hij nooit kan accepteren dus.. Smerig.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 13:44:20 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49098653
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Belachelijk voorstel, geen wonder dat je dan solidair bent.
da's nog afwachten, Koeman moest naar Portugal om na te denken. Ik had dat voorstel meteen van tafel geveegd!
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 13:47:48 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49098790
het stuk
quote:
De positie van Ronald Koeman blijft altijd wankel
door Frans van den Nieuwenhof

Maandag 7 mei 2007 - PSV zit met een dilemma. Het grote vertrouwen in Ronald Koeman ontbreekt, maar ontslaan is lastig.

De ontslagbrief voor Ronald Koeman lag al klaar en als PSV er niet in was geslaagd om kampioen te worden, had hij die afgelopen week zonder twijfel ontvangen. Nu de club op wonderbaarlijke wijze de landstitel prolongeerde, zit de raad van commissarissen van PSV opgezadeld met een geweldig dilemma.

Mede door de reacties van het publiek tijdens de huldiging van PSV - gejuich voor Koeman, een fluitconcert voor voorzitter Schuitema - lijkt de evaluatie van het afgelopen seizoen tóch nog in het voordeel van de coach uit te vallen. Het wisselgeld dat Koeman daarvoor moet betalen, zal zijn ziel verscheuren. Het ziet ernaar uit dat de club niet langer door wil met assistent Tonny Bruins Slot. Voor hem worden een vervanger en mogelijk een ander baantje gezocht.
Koeman is er de man niet naar om zijn secondant Bruins Slot te laten vallen ten faveure van zichzelf. Hij weet zich in een uiterst precaire positie gemanoeuvreerd en heeft in zijn woning in Portugal twee dagen nagedacht welke uitweg hij ziet.
Vanmiddag bespreekt Koeman zijn bevindingen met de club en wordt de knoop doorgehakt. Als de coach blijft, zal de basis van het vertrouwen uiterst wankel zijn. De problemen die ook de directie heeft gesignaleerd, komen niet uit de lucht vallen. De huidige technische staf ontbeert een coach die dichtbij de spelers staat, die weet wat er werkelijk leeft in de selectie en die zorgt voor een optimale communicatie. In dat opzicht voegt ook assistent Jan Wouters weinig toe aan Koeman.
De teloorgang van PSV na de winterstop berust niet op toeval. Vrijwel geen enkele speler haalde (langdurig) zijn normale niveau. Als Koeman op basis van de resultaten (landstitel, kwartfinale Champions League) aanblijft, kan dat onmogelijk in de huidige constructie. De onderlinge samenwerking tussen de coaches is niet optimaal en zeker nu Phillip Cocu als bindmiddel in de selectie is weggevallen, heeft PSV behoefte aan een of meerdere trainers die zorgen voor een hechtere band met de spelers.
Besluiten beide partijen alsnog om uit elkaar te gaan, dan mag Frits Schuitema zichzelf afvragen of hij nog wel kan functioneren. De man die zich beroept op een enorme kennis van de voetballerij is samen met de vertrekkende Jan Timmer verantwoordelijk voor de vele recente benoemingen en wisselingen in de staf bij PSV.
Schuitema heeft al wel vaker laten merken weinig gevoel voor personeelsbeleid te hebben. Zo drukte hij als vice-voorzitter ooit de komst van trainer Hans Westerhof door. Afgelopen zomer stemde hij ermee in dat twee hooggewaardeerde assistenten (Fred Rutten en René Eijkelkamp, als trainersduo vervolgens succesvol bij FC Twente) moesten vertrekken.
De problemen waar PSV zich nu voor weet geplaatst, heeft de club over zichzelf afgeroepen.
staat wel een joekel van een fout in, volgens mij was Timmer samen met Westerhof verantwoordelijk voor het vertrek van Rutten en Eijkelkamp.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_49098925
Zo valt er toch niet te werken. Koeman die geen vertrouwen krijgt van het bestuur. En dan wellicht bij het geringste al weer weggestuurd wordt gedurende volgend seizoen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49098985
Hoe laat is de persconferentie?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 13:52:16 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49098993
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:50 schreef mcyodogg het volgende:
Zo valt er toch niet te werken. Koeman die geen vertrouwen krijgt van het bestuur. En dan wellicht bij het geringste al weer weggestuurd wordt gedurende volgend seizoen.
zo wordt hem het werken onmogelijk gemaakt........ zo proberen Timmer & co er goed uit te komen
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 7 mei 2007 @ 13:53:23 #118
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49099044
Dit voorstel kan hij natuurlijk nooit accepteren. Hij weet gewoon dat als er ook maar iets gebeurt volgend jaar hij alsnog er uit vliegt. En dat die beoogde nieuwe assistent dan z'n opvolger wordt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_49099091
Dit heeft weinig zin inderdaad, je kan wel willen blijven, maar dan komt de shit toch een keer op je af. Er is een onwerkbare situatie ontstaan.
That's all folks!
pi_49099147
Ik verwacht dat ie vanmiddag samen met zijn broer naar het UWV kan gaan.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  maandag 7 mei 2007 @ 13:59:31 #121
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_49099297
we duimen
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_49099309
Waarom ineens die sympathie met Koeman? Hij heeft het gewoon meerdere keren verbruidt dit seizoen. Schuitema speelt het niet netjes, maar zette wel de boel op scherp. Dat PSV uiteindelijk toch kampioen is geworden kun je ook niet meer de verdienste van Koeman noemen. Ook in de pers heeft Koeman zich vaak op een domme manier uitgelaten (moddergooien met van Gaal en ten Cate, namen noemen van potentiele spelers, enz.).

Wat betreft TBS, die lag totaal niet goed bij de spelers, en daarom is het logisch dat die weg moet. Kennelijk heeft het bestuur nog wel voldoende vertrouwen in Koeman (waarom weet ik niet) om hem wel te laten zitten. Dat Koeman het zonder TBS niet wil, tja, zijn probleem...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 14:02:44 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49099430
van mij iig geen sympathie voor Koeman, maar als het stuk klopt wordt het smerig gespeeld
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 7 mei 2007 @ 14:08:57 #124
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49099675
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:47 schreef rubbereend het volgende:
het stuk
[..]

staat wel een joekel van een fout in, volgens mij was Timmer samen met Westerhof verantwoordelijk voor het vertrek van Rutten en Eijkelkamp.
Schuitema zat destijds ook in de raad van commissarissen dus enige verantwoordelijkheid heeft hij sowieso. Maar het stukje is zoals zo vaak nogal tendentieus. Opportunisme viert hoogtij in de sportjournalistiek en dat zal altijd zo blijven.

Persoonlijk vind ik dat én Timmer én Westerhof (dacht het voorzitterschap er "even bij te doen" ) én Schuitema én Koeman het allemaal niet al te best hebben gedaan. Ieder op hun eigen vlak.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 mei 2007 @ 14:11:52 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49099785
quote:
Op maandag 7 mei 2007 14:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Schuitema zat destijds ook in de raad van commissarissen dus enige verantwoordelijkheid heeft hij sowieso. Maar het stukje is zoals zo vaak nogal tendentieus. Opportunisme viert hoogtij in de sportjournalistiek en dat zal altijd zo blijven.

Persoonlijk vind ik dat én Timmer én Westerhof (dacht het voorzitterschap er "even bij te doen" ) én Schuitema én Koeman het allemaal niet al te best hebben gedaan. Ieder op hun eigen vlak.
mee eens!

Tijd voor een nieuwe RvC, ik stel voor dat iig Pyth en Grrrrr erin gaan zitten, dat levert leuke vergaderingen op
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')