hopelijk geeft me BBQ een beter gevoelquote:Op zondag 22 april 2007 17:27 schreef Suijk het volgende:
Winst en toch een kutgevoel.
Volgens mij scoorde Vertonghen niet de 2-2.quote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
eerst een belg die ons CL ontnam , en daarna een belg die ons de landstitel ontneemt.![]()
Dat niet, maar mede door hem kreeg RKC weer het geloof, dat weer resulteerde in een gelijkspel.quote:Op zondag 22 april 2007 17:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij scoorde Vertonghen niet de 2-2.
P.S. De trainer van WillemII is een echte Amsterdammer.quote:lampenkappen spelen gelijk tegen vietes
willem 3 uit Alkmaar verliest tegen excelsior
en Willem II -Ajax wordt 1-1. AJAX kampioen en willem 3 en lampenkappen hebben het nakijken.... hahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaa
-----------------------------------------------------------------
Laten we AJAX nu nog maar kampioen worden want die eikel van Scheringa gun ik het helemaal NIET!!!
Inderdaad. Als ze er vol voor gaan (en ik mag toch hopen dat ze dat doen) zie ik het nog wel 0-7 worden. Maar dan komen de goals van AZ er nog bij.quote:Op zondag 22 april 2007 17:31 schreef Dizzee het volgende:
ik zie Ajax nog wel met 0 - 7 winnen maar Az het niet meer weggeven.
dat hou je altijd welquote:Op zondag 22 april 2007 17:33 schreef BonJovi het volgende:
Ik zie Pyth hier niet meer met zijn grote mond, 6 keer kampioen in 8 jaar ofzo?
Ja precies, jammer dat az niet had gelijk gespeeld, maar nu maken we meer kans. Dan als Psv wel gewonnen zou hebben. Al met al toch nog een beetje goede weekend en wel uniek wat er gebeurd is vandaag.quote:
Inderdaad, zoiets als die salonremise bij Groningen - PSV toen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:36 schreef Jasza het volgende:
Misschien valt er wel een dealtje te sluiten, jullie mogen Poepon en nog een speler huren en wij mogen 0-10 winnen.
Zeg, regel eens iets in Tilburgquote:
Poepon en vd Wielquote:Op zondag 22 april 2007 17:36 schreef Jasza het volgende:
Misschien valt er wel een dealtje te sluiten, jullie mogen Poepon en nog een speler huren en wij mogen 0-10 winnen.
So?quote:Op zondag 22 april 2007 17:39 schreef BigFire het volgende:
als Ajax een monsterzege boekt ben ik natuurlijk superblij... maar ik zou dan als wel een KNVB onderzoek verwachten![]()
Dank je. Had effe met Louis gebeld.quote:Op zondag 22 april 2007 16:46 schreef Black-Death het volgende:
methodmich, gefeliciteerd met de Ajax Netwerk Pool
er hoeft geen geld bij betrokken te zijn. Als WillemII een betere positie krijgt voor het aantrekken kunnn ze het toch niet controlerenquote:Op zondag 22 april 2007 17:39 schreef BigFire het volgende:
als Ajax een monsterzege boekt ben ik natuurlijk superblij... maar ik zou dan wel een KNVB onderzoek verwachten![]()
lol!quote:Op zondag 22 april 2007 17:40 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Rot alsjeblieft op man met je onzin.
Idd, zo zondequote:Op zondag 22 april 2007 17:42 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
we kunnen wel blijven dromen maar we redden het toch niet meer!
Scheids de schuld geven is natuurlijk onzin. Zo heeft PSV ook dingen gehad, vandaag hadden ze nog een penalty moeten krijgen van hands op het eind als ik het goed hoorde.quote:Op zondag 22 april 2007 17:43 schreef SoA-Holic het volgende:
En bedankt J Wegereef! Met hem hebben we mede het kampioenschap verloren.
Tuurlijk maar als we daar hadden gewonnen was az gone geweest.quote:Op zondag 22 april 2007 17:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Scheids de schuld geven is natuurlijk onzin. Zo heeft PSV ook dingen gehad, vandaag hadden ze nog een penalty moeten krijgen van hands op het eind als ik het goed hoorde.
Als ze het niet redden moeten ze naar zichzelf kijken.
Dit seizoen blijkt maar weer:quote:Op zondag 22 april 2007 17:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk maar als we daar hadden gewonnen was az gone geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |