quote:Op zondag 22 april 2007 16:49 schreef VoreG het volgende:
1962-1963 Eredivisie Ajax-Willem II 7-0
1979-1980 Eredivisie Ajax-Willem II 7-1
1981-1982 Eredivisie Willem II-Ajax 1-7
1982-1983 Eredivisie Ajax-Willem II 8-2
1994-1995 PTT-Telecompetitie Ajax-Willem II 7-0
2006-2007 Eredivisie 03-12-2006 Ajax-Willem II 6-0
Kortom, eitje.
en tegen Excelsior en tegen Heerenveen enz enz enzquote:Op zondag 22 april 2007 17:17 schreef Terrorbita het volgende:
Op papier zal AZ altijd van Excelsior kunnen winnen maar je weet het nooit (spanning etc..)
Maar de 2 verloren punten tegen RKC worden alsmaar zuurder
Ja en dan moet az niet winnen he, dus het moeten er minimaal 10 zijn imoquote:Op zondag 22 april 2007 17:16 schreef Roi het volgende:
Volgende week met minimaal 6 doelpunten verschil winnen, moet lukken!
[..]
Wat heeft Henk gesnoven vanmiddag, sjezus.quote:Ten Cate: we hadden met dubbele cijfers moeten winnen
Volgens Ten Cate had Ajax met dubbele cijfers moeten winnen tegen Sparta. "We hebben minimaal vijf goals te weinig gemaakt, als je ziet hoeveel kansen we hebben gekregen. We hadden de dubbele cijfers moeten halen vandaag. Maar we worden toch kampioen in de laatste wedstrijd."
Ten Cate: wissel Ogararu voor Perez pakte goed uit
Ten Cate wilde na afloop niets weten van de kritiek op de wissel Ogararu - Perez. Nadat Ten Cate de rechtsback eruit haalde, kwam voor een extra aanvaller, kwam Sparta terug naar 3-2. "Ik vind dat de wissel heel goed heeft uitgepakt. Als je ziet hoeveel kansen we gecreëerd hebben. Na de 3-0 probeer je door een extra aanvaller de wedstrijd nog voor rust definitief te beslissen. We hebben die kansen ook gehad, ook na rust. We hebben veel goals gemaakt. Of dat genoeg blijkt zien we volgende week."
Hier ben ik het mee eens, het kampioenschap is tegen RKC verloren, Excelsior moet zich sparen voor de na-competitie en is ook nog eens Rotterdams dus een wonder zie ik niet meer gebeuren.quote:Op zondag 22 april 2007 17:17 schreef Terrorbita het volgende:
Op papier zal AZ altijd van Excelsior kunnen winnen maar je weet het nooit (spanning etc..)
Maar de 2 verloren punten tegen RKC worden alsmaar zuurder
Naja vanaf de 50e minuut zijn er genoeg kansen geweest hoorquote:Op zondag 22 april 2007 17:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wat heeft Henk gesnoven vanmiddag, sjezus.
Dat hij zegt dat we kampioen gaan worden betekent gelukkig wel dat ze als het goed is gaan vlammen en voor een monsterscore gaan...quote:Op zondag 22 april 2007 17:20 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wat heeft Henk gesnoven vanmiddag, sjezus.
Ik had nou niet echt de indruk dat we die niet zouden krijgen zónder die wissel. Naja, toch allemaal achteraf gelul.quote:Op zondag 22 april 2007 17:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Naja vanaf de 50e minuut zijn er genoeg kansen geweest hoor![]()
Alles hangt af van het al dan niet halen van de C.L.quote:Op zondag 22 april 2007 17:23 schreef Jasza het volgende:
Iig gaat psv leeglopen, volgend jaar word sowieso ons jaar.
Dat zeggen we elk jaar maargoed, als we deze groep voor het grootste gedeelte kunnen houden kan het echt nog stukken beter dan dit jaar.
Sneijder ziet dat hopelijk ook nog 1 jaartje in.
Toen die wissel kwam had ik er wel vertrouwen in, want er lag zoveel ruimte op rechts maarja Perez ging achter Hutnelaar spelen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:24 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik had nou niet echt de indruk dat we die niet zouden krijgen zónder die wissel. Naja, toch allemaal achteraf gelul.
[..]
Alles hangt af van het al dan niet halen van de C.L.
ik ook niet, helaas.. we zullen het moeten afwachten. misschien geeft van Geel morgen meer duidelijkheidquote:Op zondag 22 april 2007 17:24 schreef Urquhart het volgende:
Ik zie Sneijder echt niet blijven.
Trein, rellen, is toch duidelijk dat het daarom is joh.quote:Op zondag 22 april 2007 17:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ook niet, helaas.. we zullen het moeten afwachten. misschien geeft van Geel morgen meer duidelijkheid
je kan bij RTL Voetbal Insite je vraag mailen. als we nou massaal vragen waarom onze kaartjes nou duurder zijn als die van az
Idd, en hij weet ook nog regelmatig te scoren in zijn spaarzame invalbeurten.quote:Op zondag 22 april 2007 17:26 schreef Jasza het volgende:
Ohja, Mitea mag in de basis voor de Mul, weer 0,0 van die gast en Mitea was gelijk dreigend.
hopelijk geeft me BBQ een beter gevoelquote:Op zondag 22 april 2007 17:27 schreef Suijk het volgende:
Winst en toch een kutgevoel.
Volgens mij scoorde Vertonghen niet de 2-2.quote:Op zondag 22 april 2007 17:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
eerst een belg die ons CL ontnam , en daarna een belg die ons de landstitel ontneemt.![]()
Dat niet, maar mede door hem kreeg RKC weer het geloof, dat weer resulteerde in een gelijkspel.quote:Op zondag 22 april 2007 17:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij scoorde Vertonghen niet de 2-2.
P.S. De trainer van WillemII is een echte Amsterdammer.quote:lampenkappen spelen gelijk tegen vietes
willem 3 uit Alkmaar verliest tegen excelsior
en Willem II -Ajax wordt 1-1. AJAX kampioen en willem 3 en lampenkappen hebben het nakijken.... hahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaa
-----------------------------------------------------------------
Laten we AJAX nu nog maar kampioen worden want die eikel van Scheringa gun ik het helemaal NIET!!!
Inderdaad. Als ze er vol voor gaan (en ik mag toch hopen dat ze dat doen) zie ik het nog wel 0-7 worden. Maar dan komen de goals van AZ er nog bij.quote:Op zondag 22 april 2007 17:31 schreef Dizzee het volgende:
ik zie Ajax nog wel met 0 - 7 winnen maar Az het niet meer weggeven.
dat hou je altijd welquote:Op zondag 22 april 2007 17:33 schreef BonJovi het volgende:
Ik zie Pyth hier niet meer met zijn grote mond, 6 keer kampioen in 8 jaar ofzo?
Ja precies, jammer dat az niet had gelijk gespeeld, maar nu maken we meer kans. Dan als Psv wel gewonnen zou hebben. Al met al toch nog een beetje goede weekend en wel uniek wat er gebeurd is vandaag.quote:
Inderdaad, zoiets als die salonremise bij Groningen - PSV toen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:36 schreef Jasza het volgende:
Misschien valt er wel een dealtje te sluiten, jullie mogen Poepon en nog een speler huren en wij mogen 0-10 winnen.
Zeg, regel eens iets in Tilburgquote:
Poepon en vd Wielquote:Op zondag 22 april 2007 17:36 schreef Jasza het volgende:
Misschien valt er wel een dealtje te sluiten, jullie mogen Poepon en nog een speler huren en wij mogen 0-10 winnen.
So?quote:Op zondag 22 april 2007 17:39 schreef BigFire het volgende:
als Ajax een monsterzege boekt ben ik natuurlijk superblij... maar ik zou dan als wel een KNVB onderzoek verwachten![]()
Dank je. Had effe met Louis gebeld.quote:Op zondag 22 april 2007 16:46 schreef Black-Death het volgende:
methodmich, gefeliciteerd met de Ajax Netwerk Pool
er hoeft geen geld bij betrokken te zijn. Als WillemII een betere positie krijgt voor het aantrekken kunnn ze het toch niet controlerenquote:Op zondag 22 april 2007 17:39 schreef BigFire het volgende:
als Ajax een monsterzege boekt ben ik natuurlijk superblij... maar ik zou dan wel een KNVB onderzoek verwachten![]()
lol!quote:Op zondag 22 april 2007 17:40 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Rot alsjeblieft op man met je onzin.
Idd, zo zondequote:Op zondag 22 april 2007 17:42 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
we kunnen wel blijven dromen maar we redden het toch niet meer!
Scheids de schuld geven is natuurlijk onzin. Zo heeft PSV ook dingen gehad, vandaag hadden ze nog een penalty moeten krijgen van hands op het eind als ik het goed hoorde.quote:Op zondag 22 april 2007 17:43 schreef SoA-Holic het volgende:
En bedankt J Wegereef! Met hem hebben we mede het kampioenschap verloren.
Tuurlijk maar als we daar hadden gewonnen was az gone geweest.quote:Op zondag 22 april 2007 17:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Scheids de schuld geven is natuurlijk onzin. Zo heeft PSV ook dingen gehad, vandaag hadden ze nog een penalty moeten krijgen van hands op het eind als ik het goed hoorde.
Als ze het niet redden moeten ze naar zichzelf kijken.
Dit seizoen blijkt maar weer:quote:Op zondag 22 april 2007 17:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tuurlijk maar als we daar hadden gewonnen was az gone geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |