Waarom? Je wist niet wie eerste zou worden? Dat was allang duidelijk.quote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef icebliss het volgende:
Buiten het feit dat de winnaar enkele secondes voorsprong had en je dus gemakkelijk én het zegegebaar én 'de strijd' had kunnen zien, gaat het bij wielrennen niet om plaats 2. Als tweede ben je the best of the rest, de eerste verliezer, etc. Alleen plaats 1 telt. Dus dan willen we ook zien wie er als eerste over de finish komt ook, ja.
Heeft ook met het weer te maken. Veels te warm en windstil de hele tijd.quote:Op zondag 22 april 2007 17:01 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind de voorjaarsklassiekers dit jaar qua spektakel redelijk mat. De koersen breken zo laat open.
Hetzelfde had ik toen ik besloten had toch maar niet op Ballan in te zetten voor de RvV.quote:Op zondag 22 april 2007 17:01 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nee, ik kan mezelf nu wel voor mijn kop slaan![]()
Dit is niet eens een discussie waard.quote:Op zondag 22 april 2007 17:03 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom? Je wist niet wie eerste zou worden? Dat was allang duidelijk.
Als het overduidelijk is wie eerste wordt, heb ik geen zin om te kijken dat iemand op z'n gemakje over de finish gaat als er daarna nog een strijd is om de andere plaatsen. Die tellen imo net zo hard mee. Zeker in het geval van Boogerd die z'n laatste AGR rijd...
Daarom heeft de winnaar wel recht om winnend in beeld te komenquote:Op zondag 22 april 2007 17:03 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom? Je wist niet wie eerste zou worden? Dat was allang duidelijk.
Dus als PSV nu al kampioen was zou je er ook niet meer naar kijken?quote:Als het overduidelijk is wie eerste wordt, heb ik geen zin om te kijken dat iemand op z'n gemakje over de finish gaat als er daarna nog een strijd is om de andere plaatsen.
In het wielrennen telt de tweede plaats 164646 keer minder dan de eerste...quote:Die tellen imo net zo hard mee. Zeker in het geval van Boogerd die z'n laatste AGR rijd...
Njah, grote kans dan inderdaad dat ze met een grote groep aan de St. Nicolas beginnen en dat aan de meet de verschillen zelfs nog niet heel groot zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 17:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heeft ook met het weer te maken. Veels te warm en windstil de hele tijd.
En volgende week ziet het er hetzelfde uit op dit momen![]()
Valverde wieltjeszuiger? Hij reed zelf na de Eyserbos terug.quote:Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef Reya het volgende:
Laten we er het positieve van inzien; er heeft in ieder geval geen wieltjeszuiger als Rebellin of Valverde gewonnen.
Volledig mee eens.quote:Op zondag 22 april 2007 17:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij een wielerwedstrijd breng je de winnaar altijd in beeld. Altijd. Niet vaak. Niet meestal. Altijd.
Het is geen grote ramp of zo. Gewoon een foutje. Kan gebeuren. Maar wel een foutje.
Dat is toch ook gebeurd?quote:Op zondag 22 april 2007 17:05 schreef -skippybal- het volgende:
Daarom heeft de winnaar wel recht om winnend in beeld te komen
Een race is niet vergelijkbaar met voetbalwedstrijden.quote:Dus als PSV nu al kampioen was zou je er ook niet meer naar kijken?
Dat is jouw mening. Die deel ik niet, en de regisseur blijkbaar ook niet.quote:In het wielrennen telt de tweede plaats 164646 keer minder dan de eerste...
Rebellin kwam ook alleen terug.quote:Op zondag 22 april 2007 17:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valverde wieltjeszuiger? Hij reed zelf na de Eyserbos terug.
Live nietquote:Op zondag 22 april 2007 17:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is toch ook gebeurd?
Slomo's, interview, nog meer slomo's?
Was toen de finale bezig? En ik neem aan dat je Schleeck bedoeldquote:[..]
Een race is niet vergelijkbaar met voetbalwedstrijden.
Vond je het wel goed dat ze Kessler in beeld namen na zijn valpartij en dat je een tijdje weg was bij de kopgroep?
Bettini en Boogerd hebben ongeveer hetzelfde palmares. Met het verschil dat Bettini veel heeft gewonnen. Wie is de grotere renner?quote:[..]
Dat is jouw mening. Die deel ik niet, en de regisseur blijkbaar ook niet.
SoK bedoelt natuurlijk op het moment van finishen zelf.quote:Op zondag 22 april 2007 17:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat is toch ook gebeurd?
Slomo's, interview, nog meer slomo's?
[..]
nee hoor. Dat moet helemaal niet. Net zoals ik het ook niet eens moet zijn met jou of anderen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:10 schreef Zwansen het volgende:
Calvobbes moet alle regiebeslissingen weer verdedigen hoor...
Je kunt ook een winnende Schumacher en 't groepje erachter in 1 doorlopend beeld vangen.quote:Op zondag 22 april 2007 17:08 schreef calvobbes het volgende:
Dat is jouw mening. Die deel ik niet, en de regisseur blijkbaar ook niet.
Zoals al gezegd, dan moeten er keuzes gemaakt worden. Je kunt niet alles live zien. En zo'n finish met bijbehorende emotie is in slomo toch beter te zien dan live.quote:Op zondag 22 april 2007 17:10 schreef -skippybal- het volgende:
Live niet
Ja Schleck bedoel ikquote:Was toen de finale bezig? En ik neem aan dat je Schleeck bedoeld
Dat is niet iets waar je tijd voor hebt om over na te denken als de finish plaatsvind. Dus ik weet eigenlijk niet wat dat hiermee te maken heeft./quote:Bettini en Boogerd hebben ongeveer hetzelfde palmares. Met het verschil dat Bettini veel heeft gewonnen. Wie is de grotere renner?
Dan had je net zo goed de emotie gemistquote:Op zondag 22 april 2007 17:15 schreef Arcee het volgende:
Je kunt ook een winnende Schumacher en 't groepje erachter in 1 doorlopend beeld vangen.
Welnee, gelijk zwenken naar 't groepje.quote:Op zondag 22 april 2007 17:21 schreef calvobbes het volgende:
Dan had je net zo goed de emotie gemist
Twee Gerolsteiners, Wegman lag er net zo snel af als dat ie er bij was gekomenquote:Op zondag 22 april 2007 17:32 schreef du_ke het volgende:
Matte koers maar de verdiende winnaar. En Boogerd zat gewoon weer goed mee natuurlijk alleen tegen 3 gerolsteiners kan je in je eentje niet veel beginnen natuurlijk..
Ik hoop dat men bij de NOS toch eens wat meer interesse gaat tonen in hoe je nu eigenlijk een wielerkoers in beeld moet brengen. We kregen nu opnieuw dat achterlijke beeldformaat , de beelden waren van lage resolutiekwaliteit, als een renner net voor het peloton uitreed gingen de motoren hem van achteraan filmen en zich tussen hem en het peloton wurmen, (allicht omdat Smeets zonder de rugnummers toch niet weet wie het is ?) , op momenten toonde de helikopter beelden van een lege weg en over het in beeld brengen van de beslissingen gaan we ook maar zwijgen. En heeft niemand ze ooit al eens verteld dat er GPS-systemen bestaan waarmee je correcte voorsprongen bovenaan in beeld kunt brengen ? En meteen het resterende aantal kilometers ...quote:Op zondag 22 april 2007 17:54 schreef Yestuuur het volgende:
miss gokte de regiseur op een demarrage van boogerd...
Dat beeldformaat heeft niets met wel of geen interesse in wielrennen te maken. In NL zend men weinig in breedbeeld uit.quote:Op zondag 22 april 2007 19:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik hoop dat men bij de NOS toch eens wat meer interesse gaat tonen in hoe je nu eigenlijk een wielerkoers in beeld moet brengen. We kregen nu opnieuw dat achterlijke beeldformaat , de beelden waren van lage resolutiekwaliteit, als een renner net voor het peloton uitreed gingen de motoren hem van achteraan filmen en zich tussen hem en het peloton wurmen, (allicht omdat Smeets zonder de rugnummers toch niet weet wie het is ?) , op momenten toonde de helikopter beelden van een lege weg en over het in beeld brengen van de beslissingen gaan we ook maar zwijgen. En heeft niemand ze ooit al eens verteld dat er GPS-systemen bestaan waarmee je correcte voorsprongen bovenaan in beeld kunt brengen ? En meteen het resterende aantal kilometers ...
Men zou evengoed zoals de VRT doet in High Definition kunnen opnemen en op die manier zowel een breedbeeld als een gewoon beeld kunnen voorzien ... (maar de NOS nam dit zelfs in lage resolutie op)quote:Op zondag 22 april 2007 19:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat beeldformaat heeft niets met wel of geen interesse in wielrennen te maken. In NL zend men weinig in breedbeeld uit.
Volgens mij zat ie te ver naar achteren, niet in vorm ofzo.quote:Op zondag 22 april 2007 17:21 schreef icebliss het volgende:
Waar was Sanchez eigenlijk? Die heeft een heleboel prono's verneukt volgens mij
Samuel Sanchez was blijkbaar een beetje ziek.quote:Op zondag 22 april 2007 19:48 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Volgens mij zat ie te ver naar achteren, niet in vorm ofzo.
Precies, hij was te passief. Als je het niet probeert, dan win je ook niet. Maar misschien had ie niet geweldige benen vandaag.quote:Op zondag 22 april 2007 19:48 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Boogey, tja.. had ie maar moeten gokken door in Schumi's wiel te springen (was ie wss wel weer tweede), maar hij durfde/kon niet.
Ik vind 't helemaal niks, die Dekker.quote:Op zondag 22 april 2007 21:51 schreef Zwansen het volgende:
Dekker 12e. Niet slecht lijkt me.
Als 'ie weer eens niet in als 50e begon aan de Eyserbosserweg zat 'ie in de kopgroep. Maarja...quote:Op zondag 22 april 2007 21:51 schreef Zwansen het volgende:
Dekker 12e. Niet slecht lijkt me.
quote:Op zondag 22 april 2007 22:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op wie moeten we volgende week zeker niet wedden, Bartoli ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |