Twee Gerolsteiners, Wegman lag er net zo snel af als dat ie er bij was gekomenquote:Op zondag 22 april 2007 17:32 schreef du_ke het volgende:
Matte koers maar de verdiende winnaar. En Boogerd zat gewoon weer goed mee natuurlijk alleen tegen 3 gerolsteiners kan je in je eentje niet veel beginnen natuurlijk..
Ik hoop dat men bij de NOS toch eens wat meer interesse gaat tonen in hoe je nu eigenlijk een wielerkoers in beeld moet brengen. We kregen nu opnieuw dat achterlijke beeldformaat , de beelden waren van lage resolutiekwaliteit, als een renner net voor het peloton uitreed gingen de motoren hem van achteraan filmen en zich tussen hem en het peloton wurmen, (allicht omdat Smeets zonder de rugnummers toch niet weet wie het is ?) , op momenten toonde de helikopter beelden van een lege weg en over het in beeld brengen van de beslissingen gaan we ook maar zwijgen. En heeft niemand ze ooit al eens verteld dat er GPS-systemen bestaan waarmee je correcte voorsprongen bovenaan in beeld kunt brengen ? En meteen het resterende aantal kilometers ...quote:Op zondag 22 april 2007 17:54 schreef Yestuuur het volgende:
miss gokte de regiseur op een demarrage van boogerd...
Dat beeldformaat heeft niets met wel of geen interesse in wielrennen te maken. In NL zend men weinig in breedbeeld uit.quote:Op zondag 22 april 2007 19:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik hoop dat men bij de NOS toch eens wat meer interesse gaat tonen in hoe je nu eigenlijk een wielerkoers in beeld moet brengen. We kregen nu opnieuw dat achterlijke beeldformaat , de beelden waren van lage resolutiekwaliteit, als een renner net voor het peloton uitreed gingen de motoren hem van achteraan filmen en zich tussen hem en het peloton wurmen, (allicht omdat Smeets zonder de rugnummers toch niet weet wie het is ?) , op momenten toonde de helikopter beelden van een lege weg en over het in beeld brengen van de beslissingen gaan we ook maar zwijgen. En heeft niemand ze ooit al eens verteld dat er GPS-systemen bestaan waarmee je correcte voorsprongen bovenaan in beeld kunt brengen ? En meteen het resterende aantal kilometers ...
Men zou evengoed zoals de VRT doet in High Definition kunnen opnemen en op die manier zowel een breedbeeld als een gewoon beeld kunnen voorzien ... (maar de NOS nam dit zelfs in lage resolutie op)quote:Op zondag 22 april 2007 19:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat beeldformaat heeft niets met wel of geen interesse in wielrennen te maken. In NL zend men weinig in breedbeeld uit.
Volgens mij zat ie te ver naar achteren, niet in vorm ofzo.quote:Op zondag 22 april 2007 17:21 schreef icebliss het volgende:
Waar was Sanchez eigenlijk? Die heeft een heleboel prono's verneukt volgens mij
Samuel Sanchez was blijkbaar een beetje ziek.quote:Op zondag 22 april 2007 19:48 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Volgens mij zat ie te ver naar achteren, niet in vorm ofzo.
Precies, hij was te passief. Als je het niet probeert, dan win je ook niet. Maar misschien had ie niet geweldige benen vandaag.quote:Op zondag 22 april 2007 19:48 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Boogey, tja.. had ie maar moeten gokken door in Schumi's wiel te springen (was ie wss wel weer tweede), maar hij durfde/kon niet.
Ik vind 't helemaal niks, die Dekker.quote:Op zondag 22 april 2007 21:51 schreef Zwansen het volgende:
Dekker 12e. Niet slecht lijkt me.
Als 'ie weer eens niet in als 50e begon aan de Eyserbosserweg zat 'ie in de kopgroep. Maarja...quote:Op zondag 22 april 2007 21:51 schreef Zwansen het volgende:
Dekker 12e. Niet slecht lijkt me.
quote:Op zondag 22 april 2007 22:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op wie moeten we volgende week zeker niet wedden, Bartoli ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |