quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:52 schreef Sautor het volgende:
En Schumacher niet, daar zou ik dan eventueel wel een gokje op willen wagen
Inderdaad, gewoon direct meespringen. Wellicht was Bettini dan ook meegesprongen, maar Rebellin, di Luca en Valverde zouden dan nog steeds naar elkaar blijven kijken.quote:Op zondag 22 april 2007 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, hij had hetzelfde als Schumacher kunnen doen.
Ja, maar het verschil is dat Schumacher niet de topfavoriet is waar iedereen naar kijkt.quote:Op zondag 22 april 2007 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, hij had hetzelfde als Schumacher kunnen doen.
sterker nog: dat ze zichzelf liever de vernieling in reden dan dat ze Boogerd lieten winnen. Vuile Grote Namen rattenquote:Op zondag 22 april 2007 16:41 schreef Zwansen het volgende:
Waar we hoopten dat ze Boogerd het zouden gunnen lijkt het wle dat ze hem het juist niet gunnen.
Oh, god! Heb jij verstand van sport?quote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als het overduidelijk is wie er wint, dan is de finish live niet echt belangrijk he.
Dan is het spannender om te zien wie er na komen...
Doe normaal gare idiootquote:Op zondag 22 april 2007 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sterker nog: dat ze zichzelf liever de vernieling in reden dan dat ze Boogerd lieten winnen. Vuile Grote Namen ratten
Die viel wat tegenquote:
En kom voortaan ook niet meer terug in wielertopicsquote:Op zondag 22 april 2007 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
welke doos van welke sponsor de bloemen uitdeelt
Maar de finish was te moeilijk
Mazzel jonges, ik ga in de zon liggen
Het duurde te lang voor het echt werd opengebroken, maar de laatste 25 km. heeft Schumacher het meeste laten zien.quote:Op zondag 22 april 2007 16:49 schreef Leatherface het volgende:
Ik las hier wat afkeurende reacties over Schumacher.
Waarom? Hij was toch gewoon de beste man in de koers?
Ik vond het al met al een matte koers. Wel een verdiende winnaar uiteindelijk.
Nou ja, de beste is de vraag. Als ze allemaal tegelijk aan de Cauberg begonnen had 'ie niet gewonnen denk ik.quote:Op zondag 22 april 2007 16:49 schreef Leatherface het volgende:
Ik las hier wat afkeurende reacties over Schumacher.
Waarom? Hij was toch gewoon de beste man in de koers?
Ik vond het al met al een matte koers. Wel een verdiende winnaar uiteindelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |