Wie is jullie Spinvis dan?quote:Op zondag 22 april 2007 14:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, onze muziek pist dan weer over al die Nederlandse prullen heen.
Gorki.quote:
En De Mens , en Kommil Foo , en de Fixkes ...quote:Op zondag 22 april 2007 15:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gorki.
En eigenlijk wil ik geen eigen Spinvis, ik vind het echt verschrikkelijke muziek.
Gemaakte "intelligente", "poëtische" muziekquote:
Spinvis is uitermate chill... en komt uit Nieuwegeinquote:Op zondag 22 april 2007 15:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gemaakte "intelligente", "poëtische" muziek [afbeelding]
Boeie, ik vind Bagagedrager prachtig.quote:Op zondag 22 april 2007 15:08 schreef -skippybal- het volgende:
Gemaakte "intelligente", "poëtische" muziek [afbeelding]
Mitt en pfap zijn er nooit als je ze nodig hebtquote:Op zondag 22 april 2007 15:10 schreef Tommeke het volgende:
Kan een modje deze stomme TT ff veranderen?
Hup Utrecht.quote:Op zondag 22 april 2007 15:09 schreef Zwansen het volgende:
het gaat over voetbal en muziek. Wordt er nog gefietst?
Amstel Gold Race #2 - Met z'n allen supporten voor Boogiequote:Op zondag 22 april 2007 15:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat moet het dan worden?
Ik sluit me hier bij aan!quote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Amstel Gold Race #2 - Met z'n allen supporten voor Boogie
![]()
![]()
Valt inderdaad niet tegenquote:Op zondag 22 april 2007 15:05 schreef Falco het volgende:
Ze moeten Herbert voortaan altijd op die motor zetten. Door die snelheid praat hij een stuk sneller en boeiender vooral.
Jij corrupte mod met je 2 paspoorten.quote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een compromis.
quote:
Ja dat was lachen. En hier om de hoek is straks het huis van Andre Rieu, groot liefhebber van wielrennen. Kijk daar woont ie, hé, daar staat ie!quote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef Tommeke het volgende:
Over muziek gesproken, zou André Rieu ook weer langs de kant staan? Het NK ging echt door zijn achtertuin, toen stond hij ook te supporteren!
Leuk om te zien jaquote:Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja dat was lachen. En hier om de hoek is straks het huis van Andre Rieu, groot liefhebber van wielrennen. Kijk daar woont ie, hé, daar staat ie!
Ik had er ook "Hup Jelle Vanendert!" van kunnen makenquote:Op zondag 22 april 2007 15:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij corrupte mod met je 2 paspoorten.
Dit is niet eens jouw departement. Jij doet toch [EIL] ofzo?
quote:Op zondag 22 april 2007 15:30 schreef Zwansen het volgende:
Geen medelijden. Vandaag moet Boogerd ten koste van alles winnen.![]()
Jammer.quote:
En dat was zo,n enge hek met die pijlen eropquote:Op zondag 22 april 2007 15:32 schreef DeeBee het volgende:
Schleck heeft even dat hek gekopt wat daar stond of zo.Damn, die is wel even op z'n bek gegaan, gelukkig mankeert hij niks ernstigs waarschijnlijk als hij weer opstapt iig...
Nee dus, die is nuquote:Op zondag 22 april 2007 15:33 schreef Reya het volgende:
Is de Wolfsberg al geweest?
Nee joh, z'n shirt ligt wel open op z'n rug... maar dat doet niet pijn..quote:Op zondag 22 april 2007 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
"er is toch iets van pijn"
Zou je denken Mart?
idd, ze hadden gewoon flink door moeten rijden. Weg met die halve duitserquote:Op zondag 22 april 2007 15:37 schreef Zwansen het volgende:
Wat een onzin dat die Schleck gewoon gebracht wordt tot het peloton.
ach, de belgen zelf zijn ook niet vies van stayerenquote:Op zondag 22 april 2007 15:41 schreef Zwansen het volgende:
Zoals de Belg al zegt: Dit wordt stilaan genant...
Over Schleck die stayerd.
Ik vind het ook wel wat te ver gaan. Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, en niet in een zetel teruggebracht wordenquote:Op zondag 22 april 2007 15:41 schreef Zwansen het volgende:
Nico Mattan anyonequote:Op zondag 22 april 2007 15:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ach, de belgen zelf zijn ook niet vies van stayeren
Wat een geneuzel zegquote:Op zondag 22 april 2007 15:41 schreef Zwansen het volgende:
Om vervolgens over bernoekie te beginnenquote:Op zondag 22 april 2007 15:46 schreef Falco het volgende:
"Telekom"
Mart herstelde zich weliswaar wel snel.
Telekom klinkt tenminste wel lekker ouderwets, degelijk Duits.quote:Op zondag 22 april 2007 15:46 schreef Falco het volgende:
"Telekom"
Mart herstelde zich weliswaar wel snel.
quote:
Tuurlijk, maar bedenk zoiets maar eens, als Belgquote:Op zondag 22 april 2007 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
De oplossing was eigenlijk simpel geweest: Mattan diskwalificeren.
Eigenlijk niet zo simpel, in principe deed Mattan niets verkeerd, die motard ging in de fout.quote:Op zondag 22 april 2007 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
De oplossing was eigenlijk simpel geweest: Mattan diskwalificeren.
Tsja, maar Mattan bleef er ook achter rijden, en wist daarmee ook dat de koers werd vervalst. Imo had dat verhaal iig een wat langer staartje mogen krijgen; hoe zouden de Belgen erop reageren wanneer Bennati in de finalen van MSR Tom Boonen de hekken in zou rijden en niet gediskwalificeerd zou worden?quote:Op zondag 22 april 2007 15:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo simpel, in principe deed Mattan niets verkeerd, die motard ging in de fout.
Dekkerquote:Op zondag 22 april 2007 15:50 schreef Maybach het volgende:
Voor een AGR heb ik nog maar weinig rabo gezien. Zou dat beheersing zijn?
Dat doet kei pijn manquote:Op zondag 22 april 2007 15:57 schreef Ambrosius het volgende:
Boogerd met twee handen in z'n neus omhoog.
quote:Op zondag 22 april 2007 15:57 schreef Ambrosius het volgende:
Boogerd met twee handen in z'n neus omhoog.
Valverde is gewoon zo'n saai Rebellin-achtig figuur. Jammer dat zo iemand de Pro-Tour won.quote:
hij rijdt verkeerdquote:Op zondag 22 april 2007 16:01 schreef DeeBee het volgende:
'We gaan hier links af...'
Barredo steekt gewoon knoerthard rechtdoor een kruispunt over.![]()
Freire kan ook nog knechten voor Boogerd.quote:Op zondag 22 april 2007 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
Weening nog de enige knechtOf houdt de rest zich nog steeds schuil..
Freire gespot!quote:Op zondag 22 april 2007 16:03 schreef Tommeke het volgende:
Flecha? Dekker? Freire?
Van Huffel is vandaag gevallen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:05 schreef Tommeke het volgende:
Is Van Huffel gevallen vandaag? Is me nog niet verteld...
Wie is wel goed van de rabo opleiding dan?quote:Op zondag 22 april 2007 16:08 schreef Evertjan het volgende:
weening is de flop van de rabo opleiding
geen eenquote:Op zondag 22 april 2007 16:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wie is wel goed van de rabo opleiding dan?
Wat een onzin. Hij is één van de weinigen die wel goed geslaagd is.quote:Op zondag 22 april 2007 16:08 schreef Evertjan het volgende:
weening is de flop van de rabo opleiding
Jup. Met rrebbeling enquote:Op zondag 22 april 2007 16:10 schreef Zwansen het volgende:
Rijden Boogie en Bettini enco nu voor?
Ik zie hem niet de AGR winnen of podium plaatsen rijden in grote klassiekersquote:Op zondag 22 april 2007 16:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij is één van de weinigen die wel goed geslaagd is.
Nee, dit jaar gaat de rest naar elkaar kijken omdat ze denken dat ze Boogerd toch kunnen kloppen in de sprint en dan lukt het om weg te rijden.quote:Op zondag 22 april 2007 16:11 schreef Remzz het volgende:
Je ziet het nu gewoon al weer aankomen, Boogerd rijd mee lijkt de sterkste van het groepje en word alsnog geklopt op de streep
Als je dat niet kan ben je inderdaad to-taal misluktquote:Op zondag 22 april 2007 16:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik zie hem niet de AGR winnen of podium plaatsen rijden in grote klassiekers
Nou, nou, ze lijken me alle 5 even sterk, hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 16:11 schreef Remzz het volgende:
Je ziet het nu gewoon al weer aankomen, Boogerd rijd mee lijkt de sterkste van het groepje en word alsnog geklopt op de streep
Die is gelost.quote:Op zondag 22 april 2007 16:13 schreef maril het volgende:
Doet de jonge Dekker mee.?
Boogerd gaat weer voor plek 2 of 3.quote:Op zondag 22 april 2007 16:13 schreef Zwansen het volgende:
Rustig michael.
Die heeft de naweeën van een zware val in het voorjaar.quote:Op zondag 22 april 2007 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
Kroon valt me tegen.
Voorinquote:Op zondag 22 april 2007 16:14 schreef Evertjan het volgende:
waar is Quik step?
Vooraan misschien? Goeie pposts vandaagquote:Op zondag 22 april 2007 16:14 schreef Evertjan het volgende:
waar is Quik step?
Als je de Tireno Adriatico kan winnen heb je al indruk gemaakt.quote:Op zondag 22 april 2007 16:16 schreef maril het volgende:
Dekker hij komt er aan, ga nu eindelijk indruk meaken op mij jong.
Die was inderdaad vast bidons halen voor de Eyserbosweg of zo.quote:Op zondag 22 april 2007 16:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dekker zal weer handig vooraan hebben gezeten als hij dit nog kan.
Ja, die rest zal toch wel z'n twijfels bij dat groepje hebben nu.quote:
dat mag ik hopen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, die rest zal toch wel z'n twijfels bij dat groepje hebben nu.
quote:Op zondag 22 april 2007 16:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Kalm aan he, neem nog een slokje.
[afbeelding]
Sprint om de tweede plek vrees ik. Bettini is sterk.quote:Op zondag 22 april 2007 16:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Duidelijk, Boogerd gaat een sprint winnen.
Ja, het is hoe dan ook winst vandaag.quote:Op zondag 22 april 2007 16:22 schreef Evertjan het volgende:
Yes AZ 1e
Als je zulke mooie groote namen achter je laat. Damn wat een kopgroep!quote:Op zondag 22 april 2007 16:22 schreef DeeBee het volgende:
Als Boogerd nu wel weet te winnen is het gelijk ook de mooiste overwinning ooit.![]()
Ja, zat de hele tijd achterin...quote:Op zondag 22 april 2007 16:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Grootste teleurstelling vandaag is toch wel Sanchez. Reed die wel mee?
zowat alle toppers van de wedstrijd.quote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als je zulke mooie groote namen achter je laat. Damn wat een kopgroep!![]()
huh?quote:Op zondag 22 april 2007 16:27 schreef Tommeke het volgende:
Ik denk niet dat dit em wordt voor Boogie, tenzij Breuk het goed vindt...
Zo zie je maar weer dat alles mogelijk isquote:Op zondag 22 april 2007 16:28 schreef DeeBee het volgende:
Lang geleden ook dat de wereldkampioen mee op kop gaat rijden op de Cauberg, ook vet.![]()
En die kopgroep is echt idioot, wat een namen.![]()
Die Tankink ook, best idioot dat die dit kan trouwens...
Het zijn net een beetje teveel snelle mannen, vrees ik.quote:Op zondag 22 april 2007 16:31 schreef Zwansen het volgende:
Zoveel man in de kopgroep? Jammer Boogie.
Hij heeft de finale in gang gestoken, uiteindelijk als enige een paar keer aangevallen. Zeker niet onverdiend.quote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef Tommeke het volgende:
Schumacher![]()
![]()
Hoe hij ook altijd op zijn fiets zit, ziet er niet uit
Ja, lekker die NOS.quote:
zo word je een Grote Naam, ja jaquote:Op zondag 22 april 2007 16:38 schreef zjroentje het volgende:
Wat een topregie, niet eens de finish laten zien.
En wat een rukkers in de kopgroep. Schumacher en Kessler laten ze gaan, en zet Boogerd 1 keer aan hangen ze met z'n allen in zijn wiel.!
Nou, ik telde nog minimaal 5 tactische knurften in die groep hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef Falco het volgende:
Boogerd was gewoon te zwak en zijn gebrek aan tactiek brak op natuurlijk.
Mja, niemand vond het erg of zo dat ze met drie Gerolsteiner reden en dan gaan die andere ook nog niet inhouden als er iemand wegspringt, maar als er dan iemand van Gerolsteiner wegrijdt gaan ze naar elkaar zitten kijken.quote:Op zondag 22 april 2007 16:38 schreef zjroentje het volgende:
En wat een rukkers in de kopgroep. Schumacher en Kessler laten ze gaan, en zet Boogerd 1 keer aan hangen ze met z'n allen in zijn wiel.!
Klopt ookquote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Nou, ik telde nog minimaal 5 tactische knurtfen in die groep hoor.
Een gebrek aan tactiek viel hem dit keer moeilijk te verwijten. We weten allemaal dat hij slecht kan aankomen, en in deze kopgroep was dat helemaal een heilloze missie geweestquote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef Falco het volgende:
Boogerd was gewoon te zwak en zijn gebrek aan tactiek brak op natuurlijk.
En terecht natuurlijk. De AGR is geen kermiskoers.quote:Op zondag 22 april 2007 16:41 schreef Zwansen het volgende:
Waar we hoopten dat ze Boogerd het zouden gunnen lijkt het wle dat ze hem het juist niet gunnen.
Net met die vlekken van z'n helm en het stof zag hij er helemaal fout uit ja.quote:Op zondag 22 april 2007 16:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
Schumacher heeft echt zo'n SS kop
Nou ja, hij had hetzelfde als Schumacher kunnen doen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Een gebrek aan tactiek viel hem dit keer moeilijk te verwijten. We weten allemaal dat hij slecht kan aankomen, en in deze kopgroep was dat helemaal een heilloze missie geweest
Als het overduidelijk is wie er wint, dan is de finish live niet echt belangrijk he.quote:Op zondag 22 april 2007 16:38 schreef zjroentje het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2007 16:43 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als het overduidelijk is wie er wint, dan is de finish live niet echt belangrijk he.
Dan is de strijd om de plaatsen erna veel spannender om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |