Wie is jullie Spinvis dan?quote:Op zondag 22 april 2007 14:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, onze muziek pist dan weer over al die Nederlandse prullen heen.
Gorki.quote:
En De Mens , en Kommil Foo , en de Fixkes ...quote:Op zondag 22 april 2007 15:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gorki.
En eigenlijk wil ik geen eigen Spinvis, ik vind het echt verschrikkelijke muziek.
Gemaakte "intelligente", "poëtische" muziekquote:
Spinvis is uitermate chill... en komt uit Nieuwegeinquote:Op zondag 22 april 2007 15:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gemaakte "intelligente", "poëtische" muziek [afbeelding]
Boeie, ik vind Bagagedrager prachtig.quote:Op zondag 22 april 2007 15:08 schreef -skippybal- het volgende:
Gemaakte "intelligente", "poëtische" muziek [afbeelding]
Mitt en pfap zijn er nooit als je ze nodig hebtquote:Op zondag 22 april 2007 15:10 schreef Tommeke het volgende:
Kan een modje deze stomme TT ff veranderen?
Hup Utrecht.quote:Op zondag 22 april 2007 15:09 schreef Zwansen het volgende:
het gaat over voetbal en muziek. Wordt er nog gefietst?
Amstel Gold Race #2 - Met z'n allen supporten voor Boogiequote:Op zondag 22 april 2007 15:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat moet het dan worden?
Ik sluit me hier bij aan!quote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Amstel Gold Race #2 - Met z'n allen supporten voor Boogie
![]()
![]()
Valt inderdaad niet tegenquote:Op zondag 22 april 2007 15:05 schreef Falco het volgende:
Ze moeten Herbert voortaan altijd op die motor zetten. Door die snelheid praat hij een stuk sneller en boeiender vooral.
Jij corrupte mod met je 2 paspoorten.quote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een compromis.
quote:
Ja dat was lachen. En hier om de hoek is straks het huis van Andre Rieu, groot liefhebber van wielrennen. Kijk daar woont ie, hé, daar staat ie!quote:Op zondag 22 april 2007 15:12 schreef Tommeke het volgende:
Over muziek gesproken, zou André Rieu ook weer langs de kant staan? Het NK ging echt door zijn achtertuin, toen stond hij ook te supporteren!
Leuk om te zien jaquote:Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja dat was lachen. En hier om de hoek is straks het huis van Andre Rieu, groot liefhebber van wielrennen. Kijk daar woont ie, hé, daar staat ie!
Ik had er ook "Hup Jelle Vanendert!" van kunnen makenquote:Op zondag 22 april 2007 15:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij corrupte mod met je 2 paspoorten.
Dit is niet eens jouw departement. Jij doet toch [EIL] ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |