hij rijdt verkeerdquote:Op zondag 22 april 2007 16:01 schreef DeeBee het volgende:
'We gaan hier links af...'
Barredo steekt gewoon knoerthard rechtdoor een kruispunt over.![]()
Freire kan ook nog knechten voor Boogerd.quote:Op zondag 22 april 2007 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
Weening nog de enige knechtOf houdt de rest zich nog steeds schuil..
Freire gespot!quote:Op zondag 22 april 2007 16:03 schreef Tommeke het volgende:
Flecha? Dekker? Freire?
Van Huffel is vandaag gevallen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:05 schreef Tommeke het volgende:
Is Van Huffel gevallen vandaag? Is me nog niet verteld...
Wie is wel goed van de rabo opleiding dan?quote:Op zondag 22 april 2007 16:08 schreef Evertjan het volgende:
weening is de flop van de rabo opleiding
geen eenquote:Op zondag 22 april 2007 16:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wie is wel goed van de rabo opleiding dan?
Wat een onzin. Hij is één van de weinigen die wel goed geslaagd is.quote:Op zondag 22 april 2007 16:08 schreef Evertjan het volgende:
weening is de flop van de rabo opleiding
Jup. Met rrebbeling enquote:Op zondag 22 april 2007 16:10 schreef Zwansen het volgende:
Rijden Boogie en Bettini enco nu voor?
Ik zie hem niet de AGR winnen of podium plaatsen rijden in grote klassiekersquote:Op zondag 22 april 2007 16:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij is één van de weinigen die wel goed geslaagd is.
Nee, dit jaar gaat de rest naar elkaar kijken omdat ze denken dat ze Boogerd toch kunnen kloppen in de sprint en dan lukt het om weg te rijden.quote:Op zondag 22 april 2007 16:11 schreef Remzz het volgende:
Je ziet het nu gewoon al weer aankomen, Boogerd rijd mee lijkt de sterkste van het groepje en word alsnog geklopt op de streep
Als je dat niet kan ben je inderdaad to-taal misluktquote:Op zondag 22 april 2007 16:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik zie hem niet de AGR winnen of podium plaatsen rijden in grote klassiekers
Nou, nou, ze lijken me alle 5 even sterk, hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 16:11 schreef Remzz het volgende:
Je ziet het nu gewoon al weer aankomen, Boogerd rijd mee lijkt de sterkste van het groepje en word alsnog geklopt op de streep
Die is gelost.quote:Op zondag 22 april 2007 16:13 schreef maril het volgende:
Doet de jonge Dekker mee.?
Boogerd gaat weer voor plek 2 of 3.quote:Op zondag 22 april 2007 16:13 schreef Zwansen het volgende:
Rustig michael.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |