Tis ietsje anders dan ik dacht, maar dit is hem.quote:Op zondag 22 april 2007 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken trouwens wel een andere waarin 2 vrouwen vechten om de aandacht van een man. Ff kijken hoe het ook weer ging
Ja, ben wel benieuwdquote:Op zondag 22 april 2007 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zal eens kijken of ik die commercial nog kan vinden.
quote:Op zondag 22 april 2007 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis ietsje anders dan ik dacht, maar dit is hem.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis ietsje anders dan ik dacht, maar dit is hem.![]()
Wat heb je gegetenquote:
Shoarmaquote:
Hoiquote:Op zondag 22 april 2007 19:17 schreef Kuukske het volgende:
Zo, en het weekend zit er weer bijna op.
Ik heb stiekem nog een dagquote:Op zondag 22 april 2007 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
Altijd wel het nadeel van een weekend ja
Ik nog een weekquote:
Ik hoef zelfs maar 3,5 dag vanaf een andere lokatie te Fok!ken.quote:Op zondag 22 april 2007 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik nog een weekNou ja, om te fokken. Er wordt wel verwacht dat ik dat vanaf een andere locatie doe
was opvouwen is ook onzinquote:Op zondag 22 april 2007 19:29 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, gegeten, afgewassen, ben weer helemaal klaar
Alleen nog een flinke was die opgevouwen moet worden, dat doe ik wel over een half uurtje.
Wil je me een plezier doen en mijn mand gelijk even ook doen??quote:Op zondag 22 april 2007 19:29 schreef Sjowhan het volgende:
Alleen nog een flinke was die opgevouwen moet worden, dat doe ik wel over een half uurtje.
Je MSN is stukquote:Op zondag 22 april 2007 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je me een plezier doen en mijn mand gelijk even ook doen??
Aangezien ik een flinke was nog moet doen laat ik jouw wasmand nog maar even staanquote:Op zondag 22 april 2007 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je me een plezier doen en mijn mand gelijk even ook doen??
Nee met het installen en overzetten van IP Gallery en IP Blogsquote:Op zondag 22 april 2007 19:48 schreef Kuukske het volgende:
Klaar met werken?
En dat zijn?..quote:Op zondag 22 april 2007 19:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee met het installen en overzetten van IP Gallery en IP Blogs
quote:Op zondag 22 april 2007 19:29 schreef Sjowhan het volgende:
IP = Invision Powerquote:
Stuk duidelijker zoquote:Op zondag 22 april 2007 19:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
IP = Invision Power
Board = Forum
* Gallery = Foto album
* Blogs = Weblog![]()
* = mods
Kan soms wel eens duidelijk zijnquote:
WAT wat watquote:Op zondag 22 april 2007 19:56 schreef es70 het volgende:
OMG... Het ligt vast aan mij... Ik kan er niets aan doen.
Bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 22 april 2007 19:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
IP = Invision Power
Board = Forum
* Gallery = Foto album
* Blogs = Weblog![]()
* = mods
GRaag gedaanquote:
Daar zeg je wat.quote:
Met jouquote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw is hier in huis aan het tennisen
Nee, met de Wiiquote:
En toch raakt ze je er toch meequote:
| Forum Opties | |