Tis ietsje anders dan ik dacht, maar dit is hem.quote:Op zondag 22 april 2007 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken trouwens wel een andere waarin 2 vrouwen vechten om de aandacht van een man. Ff kijken hoe het ook weer ging
Ja, ben wel benieuwdquote:Op zondag 22 april 2007 19:00 schreef Bengeltje het volgende:
Zal eens kijken of ik die commercial nog kan vinden.
quote:Op zondag 22 april 2007 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis ietsje anders dan ik dacht, maar dit is hem.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis ietsje anders dan ik dacht, maar dit is hem.![]()
Wat heb je gegetenquote:
Hoiquote:Op zondag 22 april 2007 19:17 schreef Kuukske het volgende:
Zo, en het weekend zit er weer bijna op.
Ik heb stiekem nog een dagquote:Op zondag 22 april 2007 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
Altijd wel het nadeel van een weekend ja
Ik nog een weekquote:
Ik hoef zelfs maar 3,5 dag vanaf een andere lokatie te Fok!ken.quote:Op zondag 22 april 2007 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik nog een weekNou ja, om te fokken. Er wordt wel verwacht dat ik dat vanaf een andere locatie doe
was opvouwen is ook onzinquote:Op zondag 22 april 2007 19:29 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, gegeten, afgewassen, ben weer helemaal klaar
Alleen nog een flinke was die opgevouwen moet worden, dat doe ik wel over een half uurtje.
Wil je me een plezier doen en mijn mand gelijk even ook doen??quote:Op zondag 22 april 2007 19:29 schreef Sjowhan het volgende:
Alleen nog een flinke was die opgevouwen moet worden, dat doe ik wel over een half uurtje.
Je MSN is stukquote:Op zondag 22 april 2007 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je me een plezier doen en mijn mand gelijk even ook doen??
Aangezien ik een flinke was nog moet doen laat ik jouw wasmand nog maar even staanquote:Op zondag 22 april 2007 19:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je me een plezier doen en mijn mand gelijk even ook doen??
Nee met het installen en overzetten van IP Gallery en IP Blogsquote:Op zondag 22 april 2007 19:48 schreef Kuukske het volgende:
Klaar met werken?
En dat zijn?..quote:Op zondag 22 april 2007 19:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee met het installen en overzetten van IP Gallery en IP Blogs
quote:Op zondag 22 april 2007 19:29 schreef Sjowhan het volgende:
IP = Invision Powerquote:
Stuk duidelijker zoquote:Op zondag 22 april 2007 19:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
IP = Invision Power
Board = Forum
* Gallery = Foto album
* Blogs = Weblog![]()
* = mods
Kan soms wel eens duidelijk zijnquote:
WAT wat watquote:Op zondag 22 april 2007 19:56 schreef es70 het volgende:
OMG... Het ligt vast aan mij... Ik kan er niets aan doen.
Bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 22 april 2007 19:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
IP = Invision Power
Board = Forum
* Gallery = Foto album
* Blogs = Weblog![]()
* = mods
GRaag gedaanquote:
Daar zeg je wat.quote:
Met jouquote:Op zondag 22 april 2007 20:25 schreef Pheno het volgende:
Mijn vrouw is hier in huis aan het tennisen
Nee, met de Wiiquote:
Je kent de Wii? Dat werkt met een afstandsbediening ipv een gamecontroller. Die is gevoelig voor beweging, dus ze moet om te kunnen spelen echt tennisenquote:
Ik heb er alweer teveel spellen voor. Maar ik had dat ding dan ook al in decemberquote:
Dus je kreeg een tik met haar hand?quote:Op zondag 22 april 2007 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent de Wii? Dat werkt met een afstandsbediening ipv een gamecontroller. Die is gevoelig voor beweging, dus ze moet om te kunnen spelen echt tennisen
Het lijkt me een ontzettend gaaf ding, maar ik game voorlopig nog even door op m'n PS2.quote:Op zondag 22 april 2007 20:29 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er alweer teveel spellen voor. Maar ik had dat ding dan ook al in december![]()
met die afstandsbediening jaquote:Op zondag 22 april 2007 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je kreeg een tik met haar hand?
Laat haar dan lekker buiten gaan tennissenquote:
Het is zeker gaaf. De spellen zien er ten opzichte van de ps3 en xbox 360 niet uit, maar zwaardvechten in een spel als zelda is zo coolquote:Op zondag 22 april 2007 20:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het lijkt me een ontzettend gaaf ding, maar ik game voorlopig nog even door op m'n PS2.
have funquote:Op zondag 22 april 2007 20:31 schreef Kuukske het volgende:
Half 9; tijd voor CSI en Bones.
Fijne avond allen
Waa?quote:
kijk zequote:Op zondag 22 april 2007 20:31 schreef Kuukske het volgende:
Fijne avond allen
Ik zit op de bank, dankje voor de tip. TV aanslingert.quote:Op zondag 22 april 2007 20:31 schreef Kuukske het volgende:
Fijne avond allen
Zitten er geen spelletjes die je met z'n tweetjes kan doen op dat dingquote:Op zondag 22 april 2007 20:45 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk niets. Op een baseballspelend evrouw na
Dat kan, maar ik heb na het schoffelen in de tuin niet zo'n zin meerquote:Op zondag 22 april 2007 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Zitten er geen spelletjes die je met z'n tweetjes kan doen op dat ding.
Dat moet toch haast welquote:Op zondag 22 april 2007 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Zitten er geen spelletjes die je met z'n tweetjes kan doen op dat ding.
En is dat leuk om te zien?quote:Op zondag 22 april 2007 20:45 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk niets. Op een baseballspelend evrouw na
Erg grappigquote:
Dan heb je helemaal geen tv nodig nuquote:
Preciesquote:Op zondag 22 april 2007 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal geen tv nodig nu
Dat scheelt zeker. Anders moet je alles weer gaan kopenquote:Op zondag 22 april 2007 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies
Tis en blijft een grappig apparaat. Zeker omdat je ook alle spellen van vroeger er op kan spelen. NES, SNES en N64 spellen kun je downloaden. En de Gamecube spellen passen er in. Dus zo kom je snel aan veel spellen
Kan jij niet gewoon met haar boxenquote:Op zondag 22 april 2007 20:57 schreef Pheno het volgende:
En het is nog goed voor je conditie ook nog. Boxen met die afstandsbedieningen is best vermoeiend, hoor ik net
Waarom datquote:Op zondag 22 april 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik trap heul de afstandbediening EN heul die kut TV nogeens in de containert
omdat ze kut zijnquote:
Tijd voor een tv zonder trap aandrijving dan?quote:Op zondag 22 april 2007 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat ze kut zijn
en omdat ik altijd de zenders kwijt ben en de helft alleen maar met de AB bediend kan worden en de AB bijna naar ze bliksem is. En omdat ik hem toch maar zelden gebruik
quote:Op zondag 22 april 2007 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
Tijd voor een tv zonder trap aandrijving dan?
Nee, tijd voor afschaffing dusquote:Op zondag 22 april 2007 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
En omdat ik hem toch maar zelden gebruik
Dan kan je ook geen trijntjes meer kijken op tvquote:
Oosterhuisquote:Op zondag 22 april 2007 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je ook geen trijntjes meer kijken op tv
Gedoe met mishandeling en zo, geen zin in al die rechtszaken en zoquote:Op zondag 22 april 2007 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon met haar boxen
Handschoenen aan beide en netjes doen.quote:Op zondag 22 april 2007 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gedoe met mishandeling en zo, geen zin in al die rechtszaken en zo
Het is maar waar je blij mee bent. Ik ben iig niet blij met amersfoortquote:
dat moet ik nog ff fixen jaquote:Op zondag 22 april 2007 18:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vooral dat laatste dat doet 't 'm.
Waar denk je dat ik liever benquote:Op zondag 22 april 2007 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is maar waar je blij mee bent. Ik ben iig niet blij met amersfoort
Goed ideequote:
Voor jou dan nog 1 waar je kan duikenquote:
Dat kan ook veul beter op de PCquote:Op zondag 22 april 2007 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je ook geen trijntjes meer kijken op tv
Elk eiland heeft zeequote:Op zondag 22 april 2007 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor jou dan nog 1 waar je kan duiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |