Wat dacht je van mij dan? Mag blij zijn met een plekje voor de UEFA-cup.quote:Op zondag 22 april 2007 10:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben lekker aan het dalen sinds de winterstop.
Was tijdje afwezig ja, zat zonder internet, maar ik ga nu inderdaad maar eens laten zien wat ik waard benquote:Op maandag 23 april 2007 17:12 schreef Smeich het volgende:
zo 13/5 uit bij Tjib, de dame onder ons die naar aanleiding van enkele opmerkingen uit het vorige topic zeker wilt laten zien wat zij wel niet waard is en tracht boven Digger te blijven staan
Dat zou goed nieuws zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze week verloren, helaas.
Serieus?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat zou goed nieuws zijn
Ik tel 6-6 bij onze wedstrijd volgens mij
Ik wil uiteraard niet teveel druk op je schouders gaan zetten, maar JE MOET WINNEN VOLGENDE WEEK!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:14 schreef Tjib het volgende:
[..]
Was tijdje afwezig ja, zat zonder internet, maar ik ga nu inderdaad maar eens laten zien wat ik waard ben. En hopen dat ik weer eens wat win
.
haha nou ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:39 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ik wil uiteraard niet teveel druk op je schouders gaan zetten, maar JE MOET WINNEN VOLGENDE WEEK!!!!!!!!!
Als het ff kanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:03 schreef dndiek het volgende:
Ik denk het eerlijk gezegd niet. Smeich zal ook volgend seizoen weer met Lazio spelen, lijkt me
Dan ga ik met jou onderling de strijd aan om te kijken welke Laziale het beter doet!quote:
Best netjes, zo ver van te voren voorspeldquote:Op zondag 20 mei 2007 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
He verdikke, ook DIGGER met een weekzege.
Bij deze speel jij volgend seizoen met Roma als Napoli promoveertquote:Op zondag 27 mei 2007 12:30 schreef Peter83 het volgende:
Mocht die kans zich voordoen, dan zou ik wel graag met Roma willen spelen. Samp was sowieso altijd een 2e keuze.
Siena heeft er anders keihard voor moeten knokken en scoorde pas 5 min. voor tijd de winnende en uiteindelijk beslissende.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:54 schreef Greetings het volgende:
Onbegrijpelijk dat velen Reggina (en in mindere mate Siena) niet op zekere winst hadden staan.....![]()
Jawel, maar dat doen die Italianen dan weer goed: het laten lijken alsof het eerlijk gespeeld was.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:45 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Siena heeft er anders keihard voor moeten knokken en scoorde pas 5 min. voor tijd de winnende en uiteindelijk beslissende.
En als iik even de statistieken erbij pak: Schoten tussen de palen: Siena 2, Lazio 3.
Hier was weinig vanzelfsprekends aan.
Bij Reggina - Milan waren de schoten tussen de palen ook netjes 5-5 en de schoten naast 9-10 verdeeld
Mag ik dan met Samp spelen ?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bij deze speel jij volgend seizoen met Roma als Napoli promoveert
Ik weet niet of het makkelijk na te kijken is voor dndiek, maar mensen met vaker dan 5 keer 0 zou je eigenlijk gewoon moeten schrappen. Dat vind ik persoonlijk te veel. Zeker als het mensen die onderaan staan betreft en het daarom amper meer invullen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:58 schreef Smeich het volgende:
Er zijn volgens mij wel een enkeling die zovaak verzuimd hebben volgens mij, dus die mogen van mij de deur gewezen worden en zodoende nieuw bloed in de toto komen. Erg jammer hoevaak je de 0 voorbij zag komen in deze toto. En wat te doen met de degradanten? Ik wil natuurlijk niemand benadelen, maar dat lijkt me wel zo eerlijk in de vorm van het gehele spel.
mooiquote:Op maandag 28 mei 2007 20:32 schreef dndiek het volgende:
Ik wilde inderdaad mensen die regelmatig zijn vergeten in te vullen in ruilen voor mensen die wel iedere week voorspellen
Als dat doorgaat, krijg je deze banner.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Als initiatorvan deze trendsetter in de Toto-serie ben ik natuurlijk weer van de partij! En natuurlijk met het rosanero!
Ik hoop het ook. Wil best graag onder Sampdoria mee doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:34 schreef Peter83 het volgende:
Erg mooi al zeg ik het zelf. Wat wel grappig is dat de werkelijke trainer van Samp ook gaat wisselen van club, iets wat hier dus ook in het verschiet ligt (hopelijk).
Als het kan wil ik met Siena spelen volgend seizoenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:39 schreef zjroentje het volgende:
[afbeelding]
Ik ben volledig verantwoordelijk voor deze blamage en trek hieruit mijn conclusies. Ik neem ontslag als manager van Siena en stel mijn plaats volgend jaar beschikbaar.
Het was leuk om mee te doen mensen, maar volgend jaar ga ik nog minder tijd krijgen.
Gegroet.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:39 schreef zjroentje het volgende:
[afbeelding]
Ik ben volledig verantwoordelijk voor deze blamage en trek hieruit mijn conclusies. Ik neem ontslag als manager van Siena en stel mijn plaats volgend jaar beschikbaar.
Het was leuk om mee te doen mensen, maar volgend jaar ga ik nog minder tijd krijgen.
Gegroet.![]()
Daar gaan je zekere punten, hè?quote:
Met een beetje mazzel (Hup Triestina) zijn beiden a.s. zondagmiddag rond de klok van 17.00 uur bekend.quote:
Clubnaam en userquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat wil je invullen dan?
Dan speel ik met Cataniaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik neem Juve al T1.
quote:Op zondag 24 juni 2007 10:44 schreef stevengerrard het volgende:
ik hou het gewoon bij messina
Hij heeft het dan ook pas ruim 3 uur geleden gepostquote:
Ik heb een nieuwe account dus ik doe graag mee met m'n nieuwe account.quote:
Dat snap ik. Ik onderbouw het alleen even met keiharde feiten.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 09:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wil graag van Torino naar Genoa.
Veranderd!quote:
hey... ff normaal doen hequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:24 schreef dndiek het volgende:
mcyodogg
stevengerrard
Mike.Strutter – Catania
dndiek – Parma
DIGGER – Napoli
Peter83 – AS Roma
Smeich - Lazio Roma
methodmich – Udinese
the_legend_killer - Internazionale
Beschouw – Cagliari
RRMH – Empoli
-Vaduz- - Juventus
BliksemSchigt – Genoa
PyTh – AC Milan
Dylan Dog – Palermo
Greetings – Livorno
Bos81 – Sampdoria
borisz – Siena
Afunados – Fiorentina
VoreG – Atalanta
Torino
Reggina
hehe, ik zag het ook al.quote:
Snel verbeterd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:50 schreef mcyodogg het volgende:
Goed werk, maar is er een user die ook Fiorentina heet?
Klopt. Anders zou de usersnaam wel erg klein worden of helemaal over de foto staan, waardoor die niet meer te zien zou zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:53 schreef dndiek het volgende:
Bij de ene banner doe je de club boven en de naam onder en bij een paar precies andersom
Ik heb de afwijkende exemplaren omgedraaid. Kies zelf maar welke je wil gebruiken. Jij bent per slot van rekening de organisator en dus de baasquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:53 schreef dndiek het volgende:
Bij de ene banner doe je de club boven en de naam onder en bij een paar precies andersom
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Super Beschouw. Het Italiaanse vlaggetje staat voor de scudetto zeker?
Nou nou, poe héquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Blijft een geweldig idee hè...
Ja geweldig, waar zou je toch zijn zonder die Engelsen, de zowel de Toto als het voetbal uitvonden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Blijft een geweldig idee hè...
Meer tegendoelpunten dus?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
Hele toffe banners. Helaas moet Udinese verder zonder Morgan De Sanctis.
Ik bedoel vooral deze opzet hier...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja geweldig, waar zou je toch zijn zonder die Engelsen, de zowel de Toto als het voetbal uitvonden.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral deze opzet hier...
Om iedereen even complete info te geven: Definitief is het nog niet, maar deze match gaat vrijwel zeker gespeeld worden zonder Milan fans, dit ivm de geschiedenis en de wraakgevoelens. Derhalve zeer hoge risico match en al een poos odnerwerp van discussie.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:29 schreef dndiek het volgende:
1e speelronde
zo 26-08 15:00 Genoa AC Milan
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Juventus - Livorno 1 Napoli - Cagliari 1 Inter - Udinese 1 Siena - Sampdoria 2 Parma - Catania 1 Reggina - Atalanta X Genoa - AC Milan 2 Fiorentina - Empoli 1 Palermo - AS Roma X |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |