Ik weet niet of het makkelijk na te kijken is voor dndiek, maar mensen met vaker dan 5 keer 0 zou je eigenlijk gewoon moeten schrappen. Dat vind ik persoonlijk te veel. Zeker als het mensen die onderaan staan betreft en het daarom amper meer invullen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:58 schreef Smeich het volgende:
Er zijn volgens mij wel een enkeling die zovaak verzuimd hebben volgens mij, dus die mogen van mij de deur gewezen worden en zodoende nieuw bloed in de toto komen. Erg jammer hoevaak je de 0 voorbij zag komen in deze toto. En wat te doen met de degradanten? Ik wil natuurlijk niemand benadelen, maar dat lijkt me wel zo eerlijk in de vorm van het gehele spel.
mooiquote:Op maandag 28 mei 2007 20:32 schreef dndiek het volgende:
Ik wilde inderdaad mensen die regelmatig zijn vergeten in te vullen in ruilen voor mensen die wel iedere week voorspellen
Als dat doorgaat, krijg je deze banner.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Als initiatorvan deze trendsetter in de Toto-serie ben ik natuurlijk weer van de partij! En natuurlijk met het rosanero!
Ik hoop het ook. Wil best graag onder Sampdoria mee doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:34 schreef Peter83 het volgende:
Erg mooi al zeg ik het zelf. Wat wel grappig is dat de werkelijke trainer van Samp ook gaat wisselen van club, iets wat hier dus ook in het verschiet ligt (hopelijk).
Als het kan wil ik met Siena spelen volgend seizoenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:39 schreef zjroentje het volgende:
[afbeelding]
Ik ben volledig verantwoordelijk voor deze blamage en trek hieruit mijn conclusies. Ik neem ontslag als manager van Siena en stel mijn plaats volgend jaar beschikbaar.
Het was leuk om mee te doen mensen, maar volgend jaar ga ik nog minder tijd krijgen.
Gegroet.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:39 schreef zjroentje het volgende:
[afbeelding]
Ik ben volledig verantwoordelijk voor deze blamage en trek hieruit mijn conclusies. Ik neem ontslag als manager van Siena en stel mijn plaats volgend jaar beschikbaar.
Het was leuk om mee te doen mensen, maar volgend jaar ga ik nog minder tijd krijgen.
Gegroet.![]()
Daar gaan je zekere punten, hč?quote:
Met een beetje mazzel (Hup Triestina) zijn beiden a.s. zondagmiddag rond de klok van 17.00 uur bekend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |