Ik heb de afwijkende exemplaren omgedraaid. Kies zelf maar welke je wil gebruiken. Jij bent per slot van rekening de organisator en dus de baasquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:53 schreef dndiek het volgende:
Bij de ene banner doe je de club boven en de naam onder en bij een paar precies andersom
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Super Beschouw. Het Italiaanse vlaggetje staat voor de scudetto zeker?
Nou nou, poe héquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Blijft een geweldig idee hè...
Ja geweldig, waar zou je toch zijn zonder die Engelsen, de zowel de Toto als het voetbal uitvonden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Blijft een geweldig idee hè...
Meer tegendoelpunten dus?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
Hele toffe banners. Helaas moet Udinese verder zonder Morgan De Sanctis.
Ik bedoel vooral deze opzet hier...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja geweldig, waar zou je toch zijn zonder die Engelsen, de zowel de Toto als het voetbal uitvonden.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral deze opzet hier...
Om iedereen even complete info te geven: Definitief is het nog niet, maar deze match gaat vrijwel zeker gespeeld worden zonder Milan fans, dit ivm de geschiedenis en de wraakgevoelens. Derhalve zeer hoge risico match en al een poos odnerwerp van discussie.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:29 schreef dndiek het volgende:
1e speelronde
zo 26-08 15:00 Genoa AC Milan
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Juventus - Livorno 1 Napoli - Cagliari 1 Inter - Udinese 1 Siena - Sampdoria 2 Parma - Catania 1 Reggina - Atalanta X Genoa - AC Milan 2 Fiorentina - Empoli 1 Palermo - AS Roma X |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |