Dat durftie dan net weer nietquote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef schatje het volgende:
Toch is dit vrij matig hoor. Gooi dan meteen wat glazen in.
quote:Op zondag 22 april 2007 11:16 schreef Meganog het volgende:
Hahaha zijn 'gezang' wordt ook steeds psychotischer.
quote:
Het klonk alsof het het paard was. Zo snuit een MENS toch zijn neus niet?quote:
Het wordt inderdaad triester met de seconde.quote:Op zondag 22 april 2007 11:20 schreef petraa het volgende:
Zielig dit, ik vind het ook gewoon echt niet leuk
neeequote:Op zondag 22 april 2007 11:21 schreef proh het volgende:
WTF! ben ik ff douchen (ja, ik doe dat wel) is die Jaap de hele gym aan het overhoop halen?
of zie ik het verkeerd?
Het komt wel gevaarlijk dicht in de buurt van de Huibacties, dus ik ook nietquote:Op zondag 22 april 2007 11:20 schreef petraa het volgende:
Dit gaat zeker gevolgen hebben, niemand gaat dit opruimen, en terecht. Niks geen Safaa.quote:Op zondag 22 april 2007 11:20 schreef petraa het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2007 11:21 schreef proh het volgende:
WTF! ben ik ff douchen (ja, ik doe dat wel) is die Jaap de hele gym aan het overhoop halen?
of zie ik het verkeerd?
Het is ondertussen al erger dan de Huub acties.quote:Op zondag 22 april 2007 11:21 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het komt wel gevaarlijk dicht in de buurt van de Huibacties, dus ik ook niet![]()
Ja, nu je het zegt.. die staken een vinger uit en dan ging de telefoon.quote:Op zondag 22 april 2007 11:21 schreef petraa het volgende:
Ik vind het raar dat hij nu niet door achter wordt gestopt. Toen huub en eric vorige week van alles wilde uithalen werd er constant gebeld. Het rommel maken hebben we nu wel gezien.
Te licht, platspuiten moeten ze hem voor het te laat isquote:Op zondag 22 april 2007 11:12 schreef schatje het volgende:
Seroxat is toch de juiste mediactie voor dit soort gedrag?
Omdat hij gek is en graag Huub immiteert.quote:Op zondag 22 april 2007 11:22 schreef laffer het volgende:
ik schakel net in, waarom is jaap met bekertjes aan het gooien?![]()
jaap=terror tochquote:Op zondag 22 april 2007 11:22 schreef laffer het volgende:
Hij heeft een feestjequote:Op zondag 22 april 2007 11:22 schreef laffer het volgende:
Hij wil terror zaaien.quote:Op zondag 22 april 2007 11:22 schreef laffer het volgende:
totaal met je eens dit is geen leuk tv meer.quote:Op zondag 22 april 2007 11:20 schreef petraa het volgende:
Wat ik begrepen heb van Jaap, zijn de oppergoden Donar en Wodan er niet!quote:Op zondag 22 april 2007 11:21 schreef petraa het volgende:
Ik vind het raar dat hij nu niet door achter wordt gestopt. Toen huub en eric vorige week van alles wilde uithalen werd er constant gebeld. Het rommel maken hebben we nu wel gezien.
Totale Terror, beeb. Hij haat ze allemaal.quote:Op zondag 22 april 2007 11:22 schreef laffer het volgende:
ah, net als gisteren met z`n weblogquote:
Denk het ookquote:Op zondag 22 april 2007 11:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jaap![]()
Natasia kan het niet meer aanzien en gaat zelf maar beginnen met opruimen?
Dat zou grappig zijnquote:Op zondag 22 april 2007 11:23 schreef Tomahawk39 het volgende:
En nu op plasma scherm.............................Jaap alles opruimen of anders exit
levert wel weer leuke beelden opquote:Op zondag 22 april 2007 11:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Totale Terror, beeb. Hij haat ze allemaal.![]()
Ik heb het idee dat hij al zijn fustraties die hij in zijn leven heeft gehad de komende 10 dagen in het huis wil botvieren, arme medebewonersquote:Op zondag 22 april 2007 11:23 schreef schatje het volgende:
Hij haat ze allemaal. Ook Brian.
Natasja sport nooit op zondag, maar het script zal haar waarschijnlijk wel effe langssturen...quote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef pullup het volgende:
Natasia zal zodirect wel ' toevallig' even een stukje willen sporten.
Zeker weten en anders laten ze het 'achter' wel zien. Dat hij Carlos vandeweek zat te dissen terwijl hij er niet bij was heeft hij ook 'achter' gezien.quote:Op zondag 22 april 2007 11:23 schreef Clank het volgende:
Zou Carlos ook wel eens de streams kijken??
Nee God zit bij de Feboquote:Op zondag 22 april 2007 11:28 schreef Lieve het volgende:
Hij moet het straks zelf opruimen van God! ( volgens Natas en Nico)
Is Palma GOD?
Dan al? Da's mooi, ben ik net bruin.quote:Op zondag 22 april 2007 11:27 schreef Ecila111 het volgende:
Over 3 uur komen ze terug.....
Zei jaap, 'k weet niet of dat een betrouwbare bron is.....quote:Op zondag 22 april 2007 11:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan al? Da's mooi, ben ik net bruin.![]()
Nicolaas vraagt door de foon of zijn huishoudster er al is? Had hij die besteld voor de badkamers ofzo?
Daarom, s-u-p-e-r-d-o-mquote:Op zondag 22 april 2007 11:30 schreef Varen het volgende:
Hij heeft Huub hier niet mee, die vindt dit grappig
Nee, Nico sprak in en vroeg of ZIJN huishoudster er al was, heel vreemd.quote:Op zondag 22 april 2007 11:30 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zei jaap, 'k weet niet of dat een betrouwbare bron is.....
Cora is gewoon een ingehuurde actrice, ze heet niet eens cora (volgens Palma)...quote:Op zondag 22 april 2007 11:31 schreef Lieve het volgende:
Cora Cora... en met dit spekvarken wil jij TROUWEN?![]()
![]()
![]()
![]()
Jaap beseft niks meer nu, ook niet of iets dom is of niet, het hele 'spel' bestaat niet meer.quote:
wishful thinkingquote:Op zondag 22 april 2007 11:25 schreef AnTjUh het volgende:
misschien breek tie dalijk zelf wel zn nek over de rotzooi
Heb je gelijk inquote:Op zondag 22 april 2007 11:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jaap beseft niks meer nu, ook niet of iets dom is of niet, het hele 'spel' bestaat niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |