Het is ondertussen al erger dan de Huub acties.quote:Op zondag 22 april 2007 11:21 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het komt wel gevaarlijk dicht in de buurt van de Huibacties, dus ik ook niet![]()
Ja, nu je het zegt.. die staken een vinger uit en dan ging de telefoon.quote:Op zondag 22 april 2007 11:21 schreef petraa het volgende:
Ik vind het raar dat hij nu niet door achter wordt gestopt. Toen huub en eric vorige week van alles wilde uithalen werd er constant gebeld. Het rommel maken hebben we nu wel gezien.
Te licht, platspuiten moeten ze hem voor het te laat isquote:Op zondag 22 april 2007 11:12 schreef schatje het volgende:
Seroxat is toch de juiste mediactie voor dit soort gedrag?
Omdat hij gek is en graag Huub immiteert.quote:Op zondag 22 april 2007 11:22 schreef laffer het volgende:
ik schakel net in, waarom is jaap met bekertjes aan het gooien?![]()
jaap=terror tochquote:Op zondag 22 april 2007 11:22 schreef laffer het volgende:
Hij heeft een feestjequote:Op zondag 22 april 2007 11:22 schreef laffer het volgende:
Hij wil terror zaaien.quote:Op zondag 22 april 2007 11:22 schreef laffer het volgende:
totaal met je eens dit is geen leuk tv meer.quote:Op zondag 22 april 2007 11:20 schreef petraa het volgende:
Zielig dit, ik vind het ook gewoon echt niet leuk
Wat ik begrepen heb van Jaap, zijn de oppergoden Donar en Wodan er niet!quote:Op zondag 22 april 2007 11:21 schreef petraa het volgende:
Ik vind het raar dat hij nu niet door achter wordt gestopt. Toen huub en eric vorige week van alles wilde uithalen werd er constant gebeld. Het rommel maken hebben we nu wel gezien.
Totale Terror, beeb. Hij haat ze allemaal.quote:Op zondag 22 april 2007 11:22 schreef laffer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |