Silvia hoort bij Huubquote:Op zondag 22 april 2007 10:24 schreef CartWOman het volgende:
Jaap lijkt Sylvia echt te haten, best vreemd want ze doet niks tegen Jaap.... waarschijnlijk omdat Syl zo rustig en sterk overkomt, hij zal wel jaloers zijn.
Hij heeft haar zwakke plek gisteren ontdekt. De immer kalme Syl ging een klein beetje door het lint.quote:Op zondag 22 april 2007 10:24 schreef CartWOman het volgende:
Jaap lijkt Sylvia echt te haten, best vreemd want ze doet niks tegen Jaap.... waarschijnlijk omdat Syl zo rustig en sterk overkomt, hij zal wel jaloers zijn.
Jurkje? Ieder normaal mens draagt dat als een blousequote:Op zondag 22 april 2007 10:27 schreef pullup het volgende:
Amanda is toch al een beetje een propje aan het worden maar dit jurkje helpt ook niet![]()
Opdracht van de Febo. Uit frustratie dat een breuk in SHE niet is gelukt. Ze willen Sylvia gewoon weg hebben.quote:Op zondag 22 april 2007 10:24 schreef CartWOman het volgende:
Jaap lijkt Sylvia echt te haten, best vreemd want ze doet niks tegen Jaap....
Is dat niet erg para van jou?quote:Op zondag 22 april 2007 10:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Opdracht van de Febo. Uit frustratie dat een breuk in SHE niet is gelukt. Ze willen Sylvia gewoon weg hebben.
Was dat niet meer omdat Juf Judith het pand wilde gaan verlaten dan om wat er geschreven stond?quote:Op zondag 22 april 2007 10:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft haar zwakke plek gisteren ontdekt. De immer kalme Syl ging een klein beetje door het lint.
Als jij met papieren gaat gooien en zegt dat je een jurist gaat inschakelen dan lijkt me dat er iets meer aan de hand is dan het vertrek van Juf Judith.quote:Op zondag 22 april 2007 10:32 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Was dat niet meer omdat Juf Judith het pand wilde gaan verlaten dan om wat er geschreven stond?
Ja ze was kwaad om wat hij JJ aandeed.quote:Op zondag 22 april 2007 10:32 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Was dat niet meer omdat Juf Judith het pand wilde gaan verlaten dan om wat er geschreven stond?
En er gaat nu ook zowaar een broek onderaanquote:Op zondag 22 april 2007 10:28 schreef Ning het volgende:
[..]
Jurkje? Ieder normaal mens draagt dat als een blouse
Ze heeft al gezegd dat ze dat absoluut niet van plan is.quote:Op zondag 22 april 2007 10:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Als Syl rustig was gebleven dan had hij wel wat anders verzonnen maar nu heeft hij haar waar hij haar hebben wil. Hij denkt dat ze zo vanzelf het huis gaat verlaten.
leggingquote:Op zondag 22 april 2007 10:35 schreef pullup het volgende:
[..]
En er gaat nu ook zowaar een broek onderaan![]()
Dat is wat anders. Hij gaat alsnog proberen om haar zo het huis uit te krijgen. Dat vertelde hij aan Natas. Natas gaf ook als tip dat er dan iemand voor terugkomt. Daar had hij nog niet over nagedacht. Natas zei dat hij het regelboek eens moest gaan lezen.quote:Op zondag 22 april 2007 10:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze heeft al gezegd dat ze dat absoluut niet van plan is.
Ja, we gaan met zn allen er heen in een busje. Leuk he ?quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 10:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja, we gaan met zn allen er heen in een busje. Leuk he ?![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 10:42 schreef demins het volgende:
[..]
En hoe laat komt het busje?
[mooier kan ik ze niet voor je klaarleggen...]
Jah fijn he de hele dag op zondag de gouden kooi, kan je je verslaving lekker bijhouden whaha..ik kijk ook hoor, vooral hoe hubio die heerlijk villa tot een bende maakt whaha..quote:Op zondag 22 april 2007 10:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Hebbes. Even bijlezen..
Nu is er ook het stukje op TV dat Palma uit 'r dak gaat The Day After Lieke.
Problemen met streamsquote:Op zondag 22 april 2007 10:47 schreef lady1 het volgende:
hebben er nog meer mensen problemen met streeam 1 en twee bij mij haperen ze alleen maar
Das iets van de laatste dagen, denk dat Tien dit doet zodat ze later geld kunnen vragenquote:Op zondag 22 april 2007 10:47 schreef lady1 het volgende:
hebben er nog meer mensen problemen met streeam 1 en twee bij mij haperen ze alleen maar
Ook een goeiemorgen.....quote:Op zondag 22 april 2007 10:47 schreef PumaStreamer het volgende:
Echt als ik Palma hoor schreeuwen en ik zou der niet zien, zou ik denken dat het een dronken vent is , wat een KUT stem heb je Palma, net zo kut als Natasia der lach....bah bah grote bekkevislippen!!
Voor mij ookquote:Op zondag 22 april 2007 10:34 schreef Meganog het volgende:
De band Huub-Sylvia lijkt mij de sterkste in het huis. Als die zo blijft komen ze in de finale. Een nachtmerrrie voor achter.
yip de hele afgelopen week .quote:Op zondag 22 april 2007 10:47 schreef lady1 het volgende:
welke gebruik je danquote:Op zondag 22 april 2007 10:53 schreef noekje het volgende:
Geen problemen met de streams maar dat heb ik nooit.
De AGR vanmiddagquote:Op zondag 22 april 2007 10:54 schreef CartWOman het volgende:
Oe, het gaat morgenvroeg met Palma natuurlijk héel gezellig worden, met de troep die Jaap telkens maakt. Ik geef Jaap toestemming voor terror richting Palma.![]()
Naar Breda... dan blijven ze dus tot in de avond weg? Nou, lekker de tuin in dan maar.
Mij toch Natasia en Brian. Huub zou dat eventueel wel willen, met Syl in de finale, maar hij laat alles en iedereen vallen als het hem uitkomt dus waarom Syl niet? Brian daarentegen zal Natasia nooit laten vallen en andersom ook niet.quote:Op zondag 22 april 2007 10:34 schreef Meganog het volgende:
De band Huub-Sylvia lijkt mij de sterkste in het huis. Als die zo blijft komen ze in de finale. Een nachtmerrrie voor achter.
Ik vind het eigenlijk te schandalig voor woorden tegenover zijn 'vriend' Brian die hem altijd gesteund heeft. Wat een gestoord gedrag laat Jaap zien zeg, niet normaal meerquote:Op zondag 22 april 2007 11:07 schreef AnTjUh het volgende:
jaap is weer ouderwets bezig
Je moet wat 'origineels' doen om je tv momentje te pakken, wel raar dat hij niet wacht op prime-time...quote:Op zondag 22 april 2007 11:07 schreef CartWOman het volgende:
Jezus, Jaap gooit de hele fitness overhoop
Nou en wie heeft hij der mee, Brian de andere sporten amperquote:Op zondag 22 april 2007 11:07 schreef CartWOman het volgende:
Jezus, Jaap gooit de hele fitness overhoop
Natasia zal zo wel gaan sporten.quote:Op zondag 22 april 2007 11:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
wie denkt ie daar nu mee te terroriseren dan??????
Palma waarschijnlijkquote:Op zondag 22 april 2007 11:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
Als Natas slim is maakt ze de pc's onklaar dan is jaap ook onthand de komende tijd.quote:Op zondag 22 april 2007 11:11 schreef Charmian het volgende:
Leuk, Natasia wil straks gaan sporten. Hij moest haar van Brian toch met rust laten?
Ik denk Carlos, maar voor nu z'n vriendje Brian of indirect Natasia en daar denktie dan weer niet over na.quote:Op zondag 22 april 2007 11:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
En kabeltjes van de fiets.quote:Op zondag 22 april 2007 11:11 schreef Yollie het volgende:
[..]
Als Natas slim is maakt ze de pc's onklaar dan is jaap ook onthand de komende tijd.
Nou dat duurt een week of twee voordat de spiegel in je bloed dan juist is, ik zou kiezen voor een directer middel.quote:Op zondag 22 april 2007 11:12 schreef schatje het volgende:
Seroxat is toch de juiste mediactie voor dit soort gedrag?
je bedoelt die amateur??quote:Op zondag 22 april 2007 11:12 schreef Tomahawk39 het volgende:
of komt carlos vandaag nog?????
Idd, heel erg domquote:Op zondag 22 april 2007 11:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk Carlos, maar voor nu z'n vriendje Brian of indirect Natasia en daar denktie dan weer niet over na.
euthenasie?quote:Op zondag 22 april 2007 11:13 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nou dat duurt een week of twee voordat de spiegel in je bloed dan juist is, ik zou kiezen voor een directer middel.![]()
Oeh ja, dat zou een hele leuke zijn, helaas is Natasia een digibeet.quote:Op zondag 22 april 2007 11:11 schreef Yollie het volgende:
[..]
Als Natas slim is maakt ze de pc's onklaar dan is jaap ook onthand de komende tijd.
Natasia natuurlijk....quote:Op zondag 22 april 2007 11:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
Stroomstokquote:Op zondag 22 april 2007 11:13 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nou dat duurt een week of twee voordat de spiegel in je bloed dan juist is, ik zou kiezen voor een directer middel.![]()
De anderen. Tja wat moet je anders...quote:Op zondag 22 april 2007 11:14 schreef Varen het volgende:
Wie heeft het kantoor opgeruimd?
En de rest van de troep in de badkamers?
Totaal niet gestuurd door de kroketten groothandelquote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef pullup het volgende:
Natasia zal zodirect wel ' toevallig' even een stukje willen sporten.
Hoeft ook niet schatquote:Op zondag 22 april 2007 11:16 schreef CartWOman het volgende:
Ik zou niet meer met zo'n gast in éen huis willen wonen.
Als ze er maar een mooie ruzie van maken mag het van mijquote:Op zondag 22 april 2007 11:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Totaal niet gestuurd door de kroketten groothandel![]()
Die badkamer waar de wasmachine staat zeg maar is toch nog niet opgeruimd. Syl ging vaochtend in die badkamer bij Natasia douchen, doet ze normaal nooit.quote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De anderen. Tja wat moet je anders...
"Dan moet je naar huis gaan" zou Japie roepen, gevolgd door een hysterisch hoog lachje.quote:Op zondag 22 april 2007 11:16 schreef CartWOman het volgende:
Ik zou niet meer met zo'n gast in éen huis willen wonen.
Beter. Palma moet ook wat te doen hebben morgen.quote:Op zondag 22 april 2007 11:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die badkamer waar de wasmachine staat zeg maar is toch nog niet opgeruimd. Syl ging vaochtend in die badkamer bij Natasia douchen, doet ze normaal nooit.
quote:Op zondag 22 april 2007 11:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze er maar een mooie ruzie van maken mag het van mij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |