Je moet wat 'origineels' doen om je tv momentje te pakken, wel raar dat hij niet wacht op prime-time...quote:Op zondag 22 april 2007 11:07 schreef CartWOman het volgende:
Jezus, Jaap gooit de hele fitness overhoop
Nou en wie heeft hij der mee, Brian de andere sporten amperquote:Op zondag 22 april 2007 11:07 schreef CartWOman het volgende:
Jezus, Jaap gooit de hele fitness overhoop
Natasia zal zo wel gaan sporten.quote:Op zondag 22 april 2007 11:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
wie denkt ie daar nu mee te terroriseren dan??????
Palma waarschijnlijkquote:Op zondag 22 april 2007 11:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
Als Natas slim is maakt ze de pc's onklaar dan is jaap ook onthand de komende tijd.quote:Op zondag 22 april 2007 11:11 schreef Charmian het volgende:
Leuk, Natasia wil straks gaan sporten. Hij moest haar van Brian toch met rust laten?
Ik denk Carlos, maar voor nu z'n vriendje Brian of indirect Natasia en daar denktie dan weer niet over na.quote:Op zondag 22 april 2007 11:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
En kabeltjes van de fiets.quote:Op zondag 22 april 2007 11:11 schreef Yollie het volgende:
[..]
Als Natas slim is maakt ze de pc's onklaar dan is jaap ook onthand de komende tijd.
Nou dat duurt een week of twee voordat de spiegel in je bloed dan juist is, ik zou kiezen voor een directer middel.quote:Op zondag 22 april 2007 11:12 schreef schatje het volgende:
Seroxat is toch de juiste mediactie voor dit soort gedrag?
je bedoelt die amateur??quote:Op zondag 22 april 2007 11:12 schreef Tomahawk39 het volgende:
of komt carlos vandaag nog?????
Idd, heel erg domquote:Op zondag 22 april 2007 11:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk Carlos, maar voor nu z'n vriendje Brian of indirect Natasia en daar denktie dan weer niet over na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |