euthenasie?quote:Op zondag 22 april 2007 11:13 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nou dat duurt een week of twee voordat de spiegel in je bloed dan juist is, ik zou kiezen voor een directer middel.![]()
Oeh ja, dat zou een hele leuke zijn, helaas is Natasia een digibeet.quote:Op zondag 22 april 2007 11:11 schreef Yollie het volgende:
[..]
Als Natas slim is maakt ze de pc's onklaar dan is jaap ook onthand de komende tijd.
Natasia natuurlijk....quote:Op zondag 22 april 2007 11:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
wie denkt ie daar nu mee te terroriseren dan??????
Stroomstokquote:Op zondag 22 april 2007 11:13 schreef Yollie het volgende:
[..]
Nou dat duurt een week of twee voordat de spiegel in je bloed dan juist is, ik zou kiezen voor een directer middel.![]()
De anderen. Tja wat moet je anders...quote:Op zondag 22 april 2007 11:14 schreef Varen het volgende:
Wie heeft het kantoor opgeruimd?
En de rest van de troep in de badkamers?
Totaal niet gestuurd door de kroketten groothandelquote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef pullup het volgende:
Natasia zal zodirect wel ' toevallig' even een stukje willen sporten.
Hoeft ook niet schatquote:Op zondag 22 april 2007 11:16 schreef CartWOman het volgende:
Ik zou niet meer met zo'n gast in éen huis willen wonen.
Als ze er maar een mooie ruzie van maken mag het van mijquote:Op zondag 22 april 2007 11:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Totaal niet gestuurd door de kroketten groothandel![]()
Die badkamer waar de wasmachine staat zeg maar is toch nog niet opgeruimd. Syl ging vaochtend in die badkamer bij Natasia douchen, doet ze normaal nooit.quote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De anderen. Tja wat moet je anders...
"Dan moet je naar huis gaan" zou Japie roepen, gevolgd door een hysterisch hoog lachje.quote:Op zondag 22 april 2007 11:16 schreef CartWOman het volgende:
Ik zou niet meer met zo'n gast in éen huis willen wonen.
Beter. Palma moet ook wat te doen hebben morgen.quote:Op zondag 22 april 2007 11:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die badkamer waar de wasmachine staat zeg maar is toch nog niet opgeruimd. Syl ging vaochtend in die badkamer bij Natasia douchen, doet ze normaal nooit.
quote:Op zondag 22 april 2007 11:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze er maar een mooie ruzie van maken mag het van mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |