doe er wat aanquote:Op zondag 22 april 2007 00:29 schreef LadyBlack het volgende:
Jongen? Kijk nou wordt het interessant
Ondergetekende beleeft zelf duidelijk te weinig
mooi zoquote:
ah joh. Is er wel iemand die je leuk vindt dan?quote:
Die ik leuk vind of die mij leuk vindt?quote:Op zondag 22 april 2007 00:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
ah joh. Is er wel iemand die je leuk vindt dan?![]()
oh, dat maakt het wel lastigquote:Op zondag 22 april 2007 00:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die ik leuk vind of die mij leuk vindt?
Nouja, both ways.... ik ben er nog niet helemaal over uit![]()
Vroeger als kind was het ook veel makkelijker en duidelijker.quote:Op zondag 22 april 2007 00:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ja de wereld van de singles...... best leuk enzo, maar zodra er iets van interesse bij komt kijken vind ik het altijd zo verwarrend worden, pffffff
Ik had vroeger gewoon geen vriendjes, heel makkelijk.quote:Op zondag 22 april 2007 00:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vroeger als kind was het ook veel makkelijker en duidelijker.
Gewoon: 'ik vind je leuk!Jij mij??'
Of: 'ik vind jou stom'![]()
![]()
Goeie ouwe tijd![]()
Met de lelijkste jongen van het hele dorp. Ook een prestatiequote:Op zondag 22 april 2007 00:52 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi, verkering in groep 2, da's schattig
Idd, heerlijkquote:Op zondag 22 april 2007 00:53 schreef LadyBlack het volgende:
Vroegah was alles heel makkelijk, als je boos was op iemand maakte je dat duidelijk door te zeggen dat hij/zij NOOIT meer op je feestje mocht komen. Zo, lekker puh!
en een halve week later was je dan gewoon weer dikke vrienden. Niks aan de handquote:Op zondag 22 april 2007 00:53 schreef LadyBlack het volgende:
Vroegah was alles heel makkelijk, als je boos was op iemand maakte je dat duidelijk door te zeggen dat hij/zij NOOIT meer op je feestje mocht komen. Zo, lekker puh!
Ik had er in groep 2 (of 1) twee die me 'leuk' vonden. Moest er zelf alleen niks van hebbenquote:Op zondag 22 april 2007 00:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik had vroeger gewoon geen vriendjes, heel makkelijk.
Onee, wel in groep 2
quote:Op zondag 22 april 2007 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Beh sheep
kom jij ook naar de meet?
Maar je moetquote:Op zondag 22 april 2007 01:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vooral omdat ik het simpelweg niet zo zoek om naar meets toe te gaan
quote:Op zondag 22 april 2007 01:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik had er in groep 2 (of 1) twee die me 'leuk' vonden. Moest er zelf alleen niks van hebben![]()
![]()
Heeft wel even geduurd voordat ik van nummer 2 af was![]()
![]()
Gewoon duidelijk zijn, toch?quote:Op zondag 22 april 2007 02:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Niet als je niet weet wat je ermee moet
Ik weet nergens van trouwens, dat adsl naar Groningen zou gaan.quote:Op zondag 22 april 2007 03:38 schreef erkel het volgende:
zal ook eens wat stats opvragen bij Jera
binnenkort de uitslagen![]()
nu![]()
iemand die het boek kentquote:Op zondag 22 april 2007 11:26 schreef iamredleader het volgende:
Het boek "the curious incident of the dog in the nighttime" heb ik, erg goed.
quote:Op zondag 22 april 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
iemand die het boek kent![]()
Ik begrijp ook eindelijk het driedeurenprobleem nu![]()
![]()
Eerst die formule. Ik echt:quote:Op zondag 22 april 2007 12:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
erg goed uitgelegd, inderdaad. Ik zou nu ook switchen, als ik voor de keus gesteld word.
Ja, met mij gaat het ook wel oke.quote:Op zondag 22 april 2007 12:35 schreef Soempie het volgende:
Hee Neleos
Gaat goed hoorMet jou dan?
Wel mooi dat Tim even mededeelde hoe je op je werk zit
Natuurlijk. Zo zie je nog eens wat van Nederland. Ik moet Nem ook nog zo gek zien te krijgen. Rotterdam, stad van de architectuur.quote:Op zondag 22 april 2007 12:55 schreef Mikkie het volgende:
Jij probeert echt overal rondleidingen te versieren hč?
Dat moet je in de OP zetten. Dan komen er vast meer mensen naar de meetquote:Op zondag 22 april 2007 12:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat gaat echt een wereldrondleiding worden, die wil niemand missen.
Afgelopen week heb ik echt heel weinig gedaanquote:Op zondag 22 april 2007 12:43 schreef Neleos het volgende:
En ik ga nu ook maar eens in de gaten houden of Tim wel hard werkt.![]()
Daar is wel min of meer het meeste te doen in Enschedequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |