Ik weet nergens van trouwens, dat adsl naar Groningen zou gaan.quote:Op zondag 22 april 2007 03:38 schreef erkel het volgende:
zal ook eens wat stats opvragen bij Jera
binnenkort de uitslagen![]()
nu![]()
iemand die het boek kentquote:Op zondag 22 april 2007 11:26 schreef iamredleader het volgende:
Het boek "the curious incident of the dog in the nighttime" heb ik, erg goed.
quote:Op zondag 22 april 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
iemand die het boek kent![]()
Ik begrijp ook eindelijk het driedeurenprobleem nu![]()
![]()
Eerst die formule. Ik echt:quote:Op zondag 22 april 2007 12:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
erg goed uitgelegd, inderdaad. Ik zou nu ook switchen, als ik voor de keus gesteld word.
Ja, met mij gaat het ook wel oke.quote:Op zondag 22 april 2007 12:35 schreef Soempie het volgende:
Hee Neleos
Gaat goed hoorMet jou dan?
Wel mooi dat Tim even mededeelde hoe je op je werk zit
Natuurlijk. Zo zie je nog eens wat van Nederland. Ik moet Nem ook nog zo gek zien te krijgen. Rotterdam, stad van de architectuur.quote:Op zondag 22 april 2007 12:55 schreef Mikkie het volgende:
Jij probeert echt overal rondleidingen te versieren hč?
Dat moet je in de OP zetten. Dan komen er vast meer mensen naar de meetquote:Op zondag 22 april 2007 12:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat gaat echt een wereldrondleiding worden, die wil niemand missen.
Afgelopen week heb ik echt heel weinig gedaanquote:Op zondag 22 april 2007 12:43 schreef Neleos het volgende:
En ik ga nu ook maar eens in de gaten houden of Tim wel hard werkt.![]()
Daar is wel min of meer het meeste te doen in Enschedequote:
Joh, je vergeet het onwijs hippe nieuwe van Heekplein!!!quote:Op zondag 22 april 2007 13:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar is wel min of meer het meeste te doen in Enschede
Ok, misschien was het een hoaxquote:Op zondag 22 april 2007 11:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik weet nergens van trouwens, dat adsl naar Groningen zou gaan.
quote:Op zondag 22 april 2007 15:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's toch geen project? Meer in categorie: tien minuten werk..
quote:
En ik met haarquote:Op zondag 22 april 2007 15:34 schreef Soempie het volgende:
Klussen, het huishouden en je kunt koken..Tinuviel heeft het getroffen met je![]()
Serieusquote:Op zondag 22 april 2007 15:48 schreef Etcetera het volgende:
ik heb dat boek over die hond in de nacht ooit eens geprobeerd en vond het een draak. maar zal het binnenkort nog eens proberen![]()
Aankomende vrijdag heb ik nog niks staan in m'n agendaquote:Soemp, wanneer gaan we ijs eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |