Oei, dat is nog wel beterquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:30 schreef B.ertha het volgende:
Ik krijg ook heerlijk ontbijt, maar ze komen mn kamer niet (zomaar) op
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:33 schreef B.ertha het volgende:
Hier, pjotter tchaikovski, hier pjotter, eten, waar ben je dan, pjotter tchaikovski?
Midden in de stad met je armen gaan staan zwaaien terwijl je op de grond stamptquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:35 schreef LadyBlack het volgende:
Tsjaikovski..... de componist dus, die heette ook Pjotr. Wist ik toevallig, dus leek me lollig om mijn kat zijn achternaam te geven
Overigens gebruik ik zn namen nooit, ik zeg meestal poes, maar dat heeft eigenlijk ook geen zin want het beest hoort niks. Als je zn aandacht wilt moet je op de grond stampen zodat de grond trilt of met je armen zwaaien zodat ie verandering in het licht ziet
Best grappig, een dove kat
Ballet was coolquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
Op een nummer van Tchaikovski moesten wij dansen vroeger... ballet ()
Midden in de stad? Met poes? Heus niet.......quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Midden in de stad met je armen gaan staan zwaaien terwijl je op de grond stamptZe verklaren je voor gek.
Ik heb 2 jaar op ballet gezeten... Vond het wel tof, maar ik wilde toch liever op voetbalquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:38 schreef B.ertha het volgende:
Ballet was cooléén jaar lang
Maar ik werd altijd als laatste gekozen, niet echt motiverend
cutequote:
is toch andersquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:45 schreef Soempie het volgende:
mijn nichtje viert morgen ook haar verjaardag. Maar die is 28
dat magquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
Eerst wedstrijd, dan ook leren, daarna radio luisteren (eredivisie...spannenddd!)
's Avonds talpa kijken. Eerst de wedstrijden en daarna voetbalvrouwen... Ja ik vind dat leuk!![]()
wat ga jij doen dan?quote:
geen isdn dan? hier kan dat al heel lang niet meer, meeluisteren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:55 schreef Soempie het volgende:
Had uitgezocht dat de treinreis naar N-H wel erg lang gaat duren morgen, ivm werkzaamheden aan het spoor. Dus ik heb net opgebeld om te vertellen dat ik liever thuis bleef.![]()
Had er alleen even niet aan gedacht dat ze ongeveer overal in huis telefoon hebben. Vrijwel de hele familie lag al in bed. Heb iedereen dus wakker gebeld, behalve m'n nichtje die nam op terwijl ze op de wc zat.
En dat ze dan ook allemaal de telefoon pakken en je vervolgens met 5 man zit te ouwehoeren.
Wat een chaos.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 00:05 schreef Jojoortje het volgende:
Heb ik ook een keer gehad
Ik wilde 's nachts een vriendin bellen hoe laat ze in de kroeg kwam. Ik belde per ongeluk naar haar huis![]()
Ik zo: Ooh oeps... Sorry, verkeerd nummer! Moest haar mobiele nummer hebben!![]()
Die moeder zo: Ah joh? Nouja, geeft niet! Heb je het wel gezellig dan?
Ik zo: JaHeel gezellig! Nou, slaap lekker verder he!
![]()
Uit? Nee? Gister ging ik uitquote:Op zondag 22 april 2007 00:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
geen isdn dan? hier kan dat al heel lang niet meer, meeluisteren.
Ging jij trouwens niet uit?
quote:
Toen had ik nog geen geheimen, was nog maar eenquote:Op zondag 22 april 2007 00:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Uit? Nee? Gister ging ik uit![]()
Die huiscentrale is al zo oud. Meeluisteren en meepraten kan in elk geval gewoon.![]()
Weet nog in m'n pubertijd dat ik met m'n vriendje aan het bellen was. Hoor je opeens: 'ja dame, wat dacht je er van? Allemaal leuk hoor, maar telefoonrekening..blablabla'![]()
![]()
![]()
Je hoort het trouwens wel als iemand anders opneemt. Zo'n *klik*. Stiekem meeluisteren ging dus niet.![]()
Toen had ik ze juist wel.quote:Op zondag 22 april 2007 00:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen geheimen, was nog maar een![]()
Nu woon je niet meer thuisquote:Op zondag 22 april 2007 00:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Toen had ik ze juist wel.Nu niet meer.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |