Geen idee. Er is een gerede kans dat ze denkt dat als je maar uitspreekt over de islam mensen het met je eens zullen zijn. Maar zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik snap het niet zo goed.. ze wil met een debat Wilders de wind uit de zeilen nemen? Hoe werkt dat?
Zo vanquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Geen idee. Er is een gerede kans dat ze denkt dat als je maar uitspreekt over de islam mensen het met je eens zullen zijn. Maar zo werkt het natuurlijk niet.
Ze denkt natuurlijk dat ze het kan regisseren. Aangezien er al een debat is, geloof ik daar helemaal niks van. Maar de PvdA blijft in spin geloven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vogelaar moet inderdaad niets opdringen en wil ze dat toch, dan moet ze ook de beerput echt opendoen.
Ik zit er al een tijdje aan te denken om lid te worden van de PvdA. Als mol, uiteraard.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
PJO: "Ik ben het eens met de PvdA!"
Zoals ik al in het eerdere, betere, na gezeik van EchtHomo gesloten topic stelde: links noemt allochtone woede altijd angst.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:43 schreef Mr_Memory het volgende:
Ik vind de hele insteek van het "debat" al fout als het over de angst voor de Islam gaat.
Angst, wat nou angst, het moet gaan over de problemen, anders lijkt het net of alleen de Nederlanders debet zijn aan dit probleem.![]()
En daar ben ik het als centrum links stemmer absoluut niet mee eens.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zoals ik al in het eerdere, betere, na gezeik van EchtHomo gesloten topic stelde: links noemt allochtone woede altijd angst.
Jij zit toch vooral vol angst voor de Islam?quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zoals ik al in het eerdere, betere, na gezeik van EchtHomo gesloten topic stelde: links noemt allochtone woede altijd angst.
Zoals jij vol angst zit voor CO2.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:04 schreef du_ke het volgende:
Jij zit toch vooral vol angst voor de Islam?
oh nee dar heb ik totaal geen angst voor. Als Nederland kan dat de kurk worden waarop onze economie gaat drijven de komende 50 jaarquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zoals jij vol angst zit voor CO2.
Nou ik heb ook geen angst voor de islam.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:23 schreef du_ke het volgende:
oh nee dar heb ik totaal geen angst voor.
Man, jij hebt nog ideeen op de zaterdagavond. Moet wel aan de drank liggen. Pracht idee! Moslims verkopen!quote:Als Nederland kan dat de kurk worden waarop onze economie gaat drijven de komende 50 jaar.
Zag gister dat de Islamitische slager slecht uit de gehakttest van het AD kwamquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou ik heb ook geen angst voor de islam.
[..][q]ok prima wel jammer dat je overkomt als een bang wezeltje.
[q]Man, jij hebt nog ideeen op de zaterdagavond. Moet wel aan de drank liggen. Pracht idee! Moslims verkopen!
Ja verdomd, ik had precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:25 schreef Knip het volgende:
Ik krijg een associatie met iets uit het verleden. Ander onderwerp weliswaar, maar het komt op hetzelfde neer: De regering investeert heeeeel veel geld om het domme volk ervan te overtuigen dat het beleid toch wel erg goed is.
Het ging in de jaren tachtig om de "Brede Maatschappelijke Discussie" . Het onderwerp was kernenergie. Jonkheer De Brauw kwam eraan te pas om overal in het land in buurthuizen en zaaltjes de discussies de (laten) leiden over kernenergie. De Nederlandse bevolking (en niet alleen het linkse tuig) maakte zich enigszins ongerus over de eventuele gevaren bij een ongeluk in een kerncentrale in Dodewaard of Borsele.
De uitkomst van de discussie was dat de Nederlandse bevolking vond dat er voorlopig geen nieuwe kerncentrales gebouwd moesten worden. De regering (Lubbers) trok zich hier niets van aan en besloot toch om over te gaan tot de bouw van nieuwe centrales.
De ramp in Tsjernobyl gooide uiteindelijk roet in het eten.
Goh dat ik verscheiden daarvan nou net gemist heb.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:38 schreef Kees22 het volgende:
Oh en @ PJORourke: de Sobjet-Unie bestaat al enkele jaren niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |