dan hou je er toch 6 over na de 1e ronde.quote:Op zondag 22 april 2007 12:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat zullen ze zeggen, 12 man verdeeld over 3 poules? Als we dan de 'Champions League regels' hanteren verloopt het speelschema naar wens denk ik. Dus de eerste twee gaan door, vervolgens houden we 2 poules over en is het weer een kwestie van de meeste punten binnenhalen totdat we bij het knock-out fase komen. Goede opzet of niet?
Inter is flink overpowered das nou eenmaal een feit, helemaal omdat Adriano superman is in deze game. Ik kap bijna al standaard de wedstrijden af als ik iemand Inter zie kiezen als ik met een of ander pauperteam ga spelen. Wil gewoon een afspiegeling zien van iemand de skills en niet van de sterkte van zijn team.quote:Op zondag 22 april 2007 15:32 schreef MMaRsu het volgende:
Nee dankje, ik speel standaard met Inter.
En hoezo overpowered? Een goede speler kan nog met PSV van Inter winnen als het ware.
Prima plan.quote:Op zondag 22 april 2007 15:28 schreef Un4 het volgende:
Zullen we overpowered Inter en Brazil bannen btw, net zoals in bijna elk ander online toernooi?
quote:Zullen we overpowered Inter en Brazil bannen btw, net zoals in bijna elk ander online toernooi?
quote:Op zondag 22 april 2007 13:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Goed dat je het zegt Mmarsu, Wessiej is bij deze niet welkom in het toernooi
Mensen die verkeerde tussenstanden doorgeven worden namelijk per direct uit het toernooi verbannen![]()
Er zijn ook mensen die niet teletekstfan zijn hequote:Op zondag 22 april 2007 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Okej dan, nu hebben we al 7 man![]()
Als die drol Jorien nou eens de startpost even gaat editten![]()
Denk het eigenlijk niet..quote:Op zondag 22 april 2007 17:48 schreef Wessiej het volgende:
Dan praten we ook over 6-2
Maarja, wie weet ligt dat niet aan inter
En wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 22 april 2007 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet teletekstfan zijn he![]()
Wessiej is vanaf nu weer welkomquote:
Ik was naar Feyenoord...quote:Op zondag 22 april 2007 18:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En wat heeft dat ermee te maken?Geef nou maar gewoon toe dat je bezig was aan een PES marathon, alvast stiekem oefenen he vuile rat.
Och ja is ook zo, achteraf had je beter thuis kunnen blijven en alvast de reglement vast kunnen stellenquote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik was naar Feyenoord...
zal de OP ff aanpassen
CLUBTEAMS (met Inter als uitzondering)quote:Op zondag 22 april 2007 18:27 schreef Renzoku het volgende:
Is het al duidelijk of het alleen teams of alleen landenteams zijn?
Vraagtekens zijn niet zekere deelnemers.quote:Op zondag 22 april 2007 18:44 schreef Wessiej het volgende:
Waarom doe ik mee? Nooit gezegt.
Dan ben je weer dismissed, klaar. Schrap nummer 11 maar van de lijst jorien.quote:Op zondag 22 april 2007 18:44 schreef Wessiej het volgende:
Waarom doe ik mee? Nooit gezegt.
Zal dat uberhaupt wel lukken? Anders kunnen we nu alvast beginnenquote:Op zondag 22 april 2007 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
De data zal bekend worden gemaakt als we 16 man hebben.
lees je mee cyberiaquote:Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef NJ het volgende:
Cyberia18 is wegens trollen 2 weken weg.
XBOX 360 is de beste!quote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef -Dries- het volgende:
Wat is trollen?
me 2...quote:
Ben je wel ingelogd ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
ik kan de startpost niet meer aanpassen :S
maar juist ieder team die hij wilt wel zo eerlijk
het team inter is op zich nog normaal. maar het feit dat je met adriano recht op doel kan schieten en dan 3 uit 5 maakt is gewoon gaar!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:56 schreef MMaRsu het volgende:
Grmbl dan zijn alle goede teams al bezet, dan wil ik graag nog een keer vragen om toch Inter toe te staan, heb net ook verloren van BigguyNL met 4-2 hij met AC Milan ik met Inter, ik ben toch niet zo goed dus maak je niet druk
Helemaal mee eens. Offline speel ik ook altijd met Ajax. Online heb ik een keer iemand gehad die met Bordeaux o.i.d. speelde en verder niets dan topteams. Daar kon ik iig niet tegen aan spelen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:40 schreef twi het volgende:
Waarom moet je in hemelsnaam een goed team hebben? Ik vind het juist een teken van zwakte wanneer iemand met Manchester United of Inter wil spelen. Iemand die met Atletico Madrid of Olympique Lyon gaat spelen, da's gewoon superIk speel al vaak genoeg tegen de grotere teams. Geweldig wanneer er nog een PSV'er met PSV gaat spelen en een Feyenoorder met Feyenoord.
Omdat ik suck?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:40 schreef twi het volgende:
Waarom moet je in hemelsnaam een goed team hebben? Ik vind het juist een teken van zwakte wanneer iemand met Manchester United of Inter wil spelen. Iemand die met Atletico Madrid of Olympique Lyon gaat spelen, da's gewoon superIk speel al vaak genoeg tegen de grotere teams. Geweldig wanneer er nog een PSV'er met PSV gaat spelen en een Feyenoorder met Feyenoord.
Ach, ik ook. En dan ga ik liever met een matig team ten onder dan met een goed team. Als je nu verliest kan je het tenminste nog op je team gooien.quote:
ik doe wel Feyenoord dan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Jorien-Ik was ook al Barcelona. Sta je dubbele teams toe en zo ja hoe vaak?
Ik doe al AC...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:38 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil ook wel meedoen... gamertag: PieAir
En ik doe mee met ... MILAN!!
nee niet inter, maar AC
Geen dubbele teams, is niet hipquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik doe wel Feyenoord dan.
Ik weet niet man met dubbele teams.. ik zie het probleem niet..
kunnen we niet alvast een paar wedstrijden met zn allen spelen die er al klaar voor zijn.
een ( losse ladder ) bijvoorbeeld![]()
Niks daarvanquote:
Als er geen dubbele teams mogen dat moet er geloot worden. Wel zo eerlijk.quote:
Ik neem aan dat je teams bedoeld die hier al gekozen zijn?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef Leonos het volgende:
Zal ik even een lijstje maken met de 16 clubs...
1. Manchester United.
2. Arsenal
3. AC Milan
4. Roma
5. Barcelona
6. Real Madrid.
7. Celtic
En dan nog een paar topclubs die ik niet 1,2,3 uit mijn hoofd kan toveren.
Dus als iemand anders het lijstje wilt afmaken?
Misschien dat je er een Eredivisie-toernooi van kan maken. Dan heeft niet iedereen een topclub.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:15 schreef jorienvdherik het volgende:
je zou ook 16 clubs kunnen nemen. en iedere speler aan 1 clut loten (H)
Uh volgens mij gaan we loten zonder Inter!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:18 schreef MMaRsu het volgende:
Ik speel dan wel met Inter zonder Adriano
Ik ben dus wel 16. Tyneside.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je teams bedoeld die hier al gekozen zijn?
8. Olympique Lyonnais
9. Ajax
10. Feyenoord
11. Atletico Madrid
12. Chelsea
Clubs die nog niet gekozen zijn, maar naar mijn idee wel goed zijn:
13. Juventus
14. Bayern Munchen
15. Liverpool
Dit schiet mij te binnen.
Overigens schoot Valencia mij ook nog te binnen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:29 schreef Leonos het volgende:
Maar nu als we gaan looten krijg ik zometeen ajax of feyenoord.
Daarom kan je beter alleen topteams erin zetten omdat ik echt niet met zo'n club ga spelen
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:40 schreef -Dries- het volgende:
Inter zonder Adriano is prima vind ik.
Mag toch ook?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:50 schreef Un4 het volgende:
Uhh, ja dan wil ik ook gewoon Arsenal hoor.
Ja kennelijk nu welquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
SpotlessMind00-SpotlessMind00-Barcelona
Leonos-Zmokerz-AC Milan
MMaRsu-MMaRsu NL-Inter Milan
Jorienvdherik - Mars NL - Barcelona
Aanvullen mensen
Ik was O. Lyonquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:56 schreef MMaRsu het volgende:
Grmbl dan zijn alle goede teams al bezet, dan wil ik graag nog een keer vragen om toch Inter toe te staan, heb net ook verloren van BigguyNL met 4-2 hij met AC Milan ik met Inter, ik ben toch niet zo goed dus maak je niet druk
quote:[b]Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
SpotlessMind00-SpotlessMind00-Barcelona
Leonos-Zmokerz-AC Milan
MMaRsu-MMaRsu NL-Inter Milan
Jorienvdherik - Mars NL - Barcelona
BigguyNL - Olympique Lyon
mij bestquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:05 schreef Leonos het volgende:
Mag mijn broer meedoen op mijn account btw?
Hij heet kreuk050 op fok!
Oja, kwartier te laat is ook 3-0 verliezen?
En ff een dag van te voren vriendenlijst fixen
SpotlessMind00-SpotlessMind00-Barcelonaquote:
Loten is dan het beste. Of zoals Twi en ik al voorstelden om een Eredivisie-toernooi te maken. Dan hebben we tenminste niet van die standaardclubs.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:00 schreef Leonos het volgende:
Ja ik vind het ook dom dat je dezelfde teams kan zijn...
Loting? ":P
Dat kun je nooit. Die levenswijsheid kun je dan wel van ome SpotlessMind00 krijgenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
is klote dat ik niet iedereen tevreden kan maken...
En je hebt van mij verloren een week geleden...4-0...dat wordt watquote:Op maandag 23 april 2007 23:46 schreef Leonos het volgende:
Ik heb gewoon gelijk kut feyenoorder.
Oja, accept mijn chatinvites is als je online bent, ik wil je nog een paar keer verslaan.
Heb ranked nu 8 op een rij gewonnen.
Nog 2 en ik heb de achievement
Wat is dat voor ploeg ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:09 schreef Renzoku het volgende:
Jorien mag ik dan toch nog steeds met Tyneside?
Er wordt geloot dus dat hangt van het lot af..quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:09 schreef Renzoku het volgende:
Jorien mag ik dan toch nog steeds met Tyneside?
Het gaat via een looting omdat iedereen dan ze eigen team wilt kiezen en dit is gewoon het eerlijkst.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:11 schreef Renzoku het volgende:
Mijn live nickname is Shinobuu.
Ik zie eigenlijk niet in waarom niet. Ik speel altijd al met Tyneside en heb op live er 6200 punten mee.
Sorry ik heb besloten om de 16 teams uit de post hier boven te nemen. Wil je toch nog mee doen met 1 van deze teams door middel van loting ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:11 schreef Renzoku het volgende:
Mijn live nickname is Shinobuu.
Ik zie eigenlijk niet in waarom niet. Ik speel altijd al met Tyneside en heb op live er 6200 punten mee.
Helemaal met Twi eens.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef twi het volgende:
Ik speel graag gewoon met Ajax. Ik snap het niet hoor, is het nu zo moeilijk voor de laatste 4 mensen om uit die 5 overige clubs of een van de tientallen andere clubs die minstens even goed dan niet beter dan Ajax, Feyenoord, Olympique Lyon en Atletico Madrid te kiezen?
Na mijn post zit je in de situatie dat er 12 mensen zijn die met een club spelen die ze zien zitten. Na de loting zijn dat er misschien een hand vol en zit bijvoorbeeld ik opgescheept met Barcelona terwijl ik met een veel minder team als Ajax wil spelen.
Wat mij betreft spelen we met eigen gekozen clubs op een nieuw toernooi als dit geslaagd blijkt. en als mensen nog een toernooi willenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef twi het volgende:
Ik speel graag gewoon met Ajax. Ik snap het niet hoor, is het nu zo moeilijk voor de laatste 4 mensen om uit die 5 overige clubs of een van de tientallen andere clubs die minstens even goed dan niet beter dan Ajax, Feyenoord, Olympique Lyon en Atletico Madrid te kiezen?
Na mijn post zit je in de situatie dat er 12 mensen zijn die met een club spelen die ze zien zitten. Na de loting zijn dat er misschien een hand vol en zit bijvoorbeeld ik opgescheept met Barcelona terwijl ik met een veel minder team als Ajax wil spelen.
Op zich heb je een punt, maar de manier waarop men al die teams verkregen heeft vind ik niet echt eerlijk. Gewoon beginnen schreeuwen dat je dat team wilt, terwijl er misschien ook wel anderen zijn die daarmee willen spelen en die zich al eerder voor het toernooi hadden opgegeven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:20 schreef twi het volgende:
Real Madrid, Valencia, Juventus, Bayern en Liverpool zijn klassen beter, en je hebt altijd nog minstens gelijkwaardige ploegen als PSV, Spurs, PSG, Galatasaray, Monaco, Marseille, Auxerre, Bordeaux, Fiorentina, Betis, Sevilla, Deportivo, Villarreal, FC Porto en noem er nog maar wat op.
Dan zijn dubbele teams niet te vermijden in ieder geval.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:38 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk dat het het beste is dat je gewoon je eigen team kiest, volgens mij is de meerderheid het daar ook wel mee eens.
Je moet toch wat voor je cluppie over hebben?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:19 schreef markthemen het volgende:
marcel opeens into pes![]()
maar het is toch oneerlijk als je Ajax bent en dan tegen madrid moet![]()
das alleen in voordeel van mensen die snel online zijn..quote:Op woensdag 25 april 2007 08:11 schreef -Bigguy- het volgende:
Wie t eerste komt, t eerst maalt? Mensen die als 2de een club kozen, kiezen eieren voor hun geld?
(ik bedoel dus dan zegmaar, boeie kies een andere club, genoeg goede clubs, zoals Twi al zei)
Zo zij het dan. Dan had je maar eerder moeten zijn toch? Iedereen heeft aangegeven met welk team die wou, sommigen zullen dus buiten de boot vallen, pech voor hun. Volgende keer beter.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
das alleen in voordeel van mensen die snel online zijn..
ik heb er iig geen problemen mee om met man u tegen man u te spelenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
das alleen in voordeel van mensen die snel online zijn..
Nee, ik op zich ook niet eigenlijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb er iig geen problemen mee om met man u tegen man u te spelen
maar wel om met feyenoord tegen man u te spelenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee, ik op zich ook niet eigenlijk.
ik ook nietquote:Op woensdag 25 april 2007 13:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee, ik op zich ook niet eigenlijk.
nee tuurlijk niet, prd299 (weet niet of daar een spatie tussen zat... als spaties mogelijk zijn dan zit er iig een spatie tussen) iedereen mag em wel toevoegenquote:Op woensdag 25 april 2007 13:48 schreef -Bigguy- het volgende:
Iemand er bezwaar tegen als ik hem toevoeg op Live? Kunnen we alvast een potje oefenen ofzo
Jawel, maar niet als mensen op vakantie zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 13:39 schreef Leonos het volgende:
Kan toch gewoon doordeweeks s'avonds.
Ik iig niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Oke als we dan toch dubbel teams gaan doen, wie is hier er nog op tegen ?
Klopt, zijn broer speelt ook meequote:Op woensdag 25 april 2007 14:37 schreef -Dries- het volgende:
Ik zie 2x zmokerz in die lijst?
conditie op normal? of spelen jullie graag op random? (ik niet namelijk)quote:Op woensdag 25 april 2007 15:35 schreef twi het volgende:
Hoe doen we 't met blessures e conditie?
Standaard instellingen maar doen zoals het automatisch staat ?quote:Op woensdag 25 april 2007 15:35 schreef twi het volgende:
Hoe doen we 't met blessures e conditie?
Ik ga nu me eerste wedstrijd spelenquote:Op woensdag 25 april 2007 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Standaard instellingen maar doen zoals het automatisch staat ?
Wie dan, want heb de tags gecheckt en ze bestaan hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 15:48 schreef Renzoku het volgende:
Ik heb inmiddels 2 mensen uit me poule toegevoegd maar de derde bestaat niet. :S
Ey, ik moet ff gaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:41 schreef Renzoku het volgende:
Mijn live name is SHINOBUU met dubbel U.
Ik moet over 15 min weg ofzo dus liever vanavond.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ey, ik moet ff gaan.
Maar we kunnen zometeen gewoon onze wedstrijd spelen, volgorde maakt niet uit.
Ben over 10 minuten terug en dan kunnen we spelen oke?
Ik werk vanavondquote:Op woensdag 25 april 2007 17:28 schreef twi het volgende:
Sorry Dries, lees pas net je berichtjeEen uur na je 'm gestuurd hebt
Misschien tussen 19.00 en 20.00, maar het kan dat ik vanavond nog even weg mote.
Ja, lijkt me wel. of mensen willen 2 keer ?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:10 schreef -Bigguy- het volgende:
We spelen tegen iedereen uit de poule 1 keer? (vraag ik me nu opeens af)
7. We spelen 1 keer tegen elkaar.quote:
Bart heeft nu een invite iig van me broer...quote:Op woensdag 25 april 2007 19:02 schreef twi het volgende:
DriesNL 2 - 0 bartje twi
Ik ga de komende dagen niet meer spelen in elk geval, weer een wedstrijd compleet van de mat geveegd. Tegen de andere twee in de poule speel ik wel weer wanneer ik weer weet hoe het moet.
Lol wat is dat nou voor reactie? Ik had de meeste kansen en de meeste goals. Ik heb je maar 1 kans gegeven en dat was een goal.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:56 schreef Leonos het volgende:
Fucking lucker, ik had super veel kansen met je kut counters kut jong
amsterdammers kunnen niet tegen hun verliesquote:Op woensdag 25 april 2007 20:58 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Lol wat is dat nou voor reactie? Ik had de meeste kansen en de meeste goals. Ik heb je maar 1 kans gegeven en dat was een goal.
we spelen ook zonder verlening, penaltiesquote:Op woensdag 25 april 2007 21:06 schreef Un4 het volgende:
Spelen we met conditiepijlen op random??![]()
Geen verlenging en penalties lijkt me ook wel handig om in te stellen btw.
Kut, maar ik was niet ingelogd op mijn profiel en ik speel met fifa knoppen dus daarom wou ik ff overnieuw.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef Renzoku het volgende:
Toen ik net speelde, speelde wij inderdaad op random omdat dit in de regels stond. Meeste van me spelers waren blauw pijl naar beneden. : (
Leuk dat je weer won, omdat je al aan het schelden was op de gamequote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef twi het volgende:
bartje twi 2 - 1 kreuk050
Eindelijk weer eens gewonnen.
Nou zeg, wat een verrotte game. Weer hoor, had toch wel een paar grote kansen die ik weer verprutste.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leuk dat je weer won, omdat je al aan het schelden was op de game![]()
Ja das flink pauper. Mogen we niet stiekem met pijlen op groen spelen?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef Renzoku het volgende:
Toen ik net speelde, speelde wij inderdaad op random omdat dit in de regels stond. Meeste van me spelers waren blauw pijl naar beneden. : (
doen we ook niet...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:37 schreef -Dries- het volgende:
Ja, condition op good. Zo speelde ik ook tegen twi.
Ow jorien, ik wist niet dat we met uit en thuis deden. Kun je dit bevestigen?
Ik dacht inderdaad ook dat conditions op Good moest (al heb ik nog niet gespeeld), het is namelijk best wel naar als je superspits een dikke offday heeftquote:Op woensdag 25 april 2007 21:25 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ja das flink pauper. Mogen we niet stiekem met pijlen op groen spelen?
Tof! Gelijk maar wedstrijdje doen dan? Kijk ik wel ff om 23:00quote:Op donderdag 26 april 2007 13:57 schreef jpg97 het volgende:
Ik krijg net mijn X360 terug met 2 maanden gratis live erbij
Ik kan vanaf vanavond uurtje of 23.00 meedoen.
Ik voeg de spelers wel ff toe aan xlive zometeenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tof! Gelijk maar wedstrijdje doen dan? Kijk ik wel ff om 23:00
okidokie... ga ik ffies oefenen...quote:
Sorry ik kan vandaag niet, moet werkenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Super
Ik ben online vanaf 21:30, dan speel ik eerst tegen Bigguy en daarna ben ik weer beschikbaar
Zoals gezegd, ik ben echt heel slecht de afgelopen dagen. Wie weet dat ik het vandaag wel in de vingers heb, maar ik mis bijna alle kansen. Dat ik gisteren van kreuk wist te winnen was meer geluk dan wijsheid eigenlijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
okidokie... ga ik ffies oefenen...heb al zeker 2 weken niet gespeeld en ik wil wel kans maken natuurlijk
Ja wat is dit nou voor gezeik! WAT gaat er nu voor?!!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Sorry ik kan vandaag niet, moet werken![]()
ja was een aardige pot. je had de pech dat sneijder niet veel benut had. ik schrok er van hoe die er toch steeds door kwam. ik zag het aan aan de opstelling en had er al een mannetje op gezet. maar toch was ie er steedsquote:Op donderdag 26 april 2007 17:12 schreef twi het volgende:
Nou, mijn toernooi zit erop. Net verloren van PRD 299. Leuke wedstrijd, maar ik vond dat ik minstens 't gelijke spel had verdiend. Zoals zo vaak deze week verloren, deze keer door een lullig balletje wat via m'n verdediger voor de voeten van die Koreaan sukkelde.
PRD 299 2-1 bartje twi
weet nietl, klote tijd mis onm nuquote:Op donderdag 26 april 2007 19:03 schreef Henk-B het volgende:
Jorien ben je nog voor half 8 online?
Ik speel btw wel zonder Mic anders kan ik me niet concentreren
oke ik zie je wel verschijnen, ik had jou btw al toegevoegd.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
weet nietl, klote tijd mis onm nuvoeg je zo wel ff toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |