Zal dat uberhaupt wel lukken? Anders kunnen we nu alvast beginnenquote:Op zondag 22 april 2007 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
De data zal bekend worden gemaakt als we 16 man hebben.
lees je mee cyberiaquote:Op zondag 22 april 2007 21:47 schreef NJ het volgende:
Cyberia18 is wegens trollen 2 weken weg.
XBOX 360 is de beste!quote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef -Dries- het volgende:
Wat is trollen?
me 2...quote:
Ben je wel ingelogd ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
ik kan de startpost niet meer aanpassen :S
maar juist ieder team die hij wilt wel zo eerlijk
het team inter is op zich nog normaal. maar het feit dat je met adriano recht op doel kan schieten en dan 3 uit 5 maakt is gewoon gaar!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:56 schreef MMaRsu het volgende:
Grmbl dan zijn alle goede teams al bezet, dan wil ik graag nog een keer vragen om toch Inter toe te staan, heb net ook verloren van BigguyNL met 4-2 hij met AC Milan ik met Inter, ik ben toch niet zo goed dus maak je niet druk
Helemaal mee eens. Offline speel ik ook altijd met Ajax. Online heb ik een keer iemand gehad die met Bordeaux o.i.d. speelde en verder niets dan topteams. Daar kon ik iig niet tegen aan spelen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:40 schreef twi het volgende:
Waarom moet je in hemelsnaam een goed team hebben? Ik vind het juist een teken van zwakte wanneer iemand met Manchester United of Inter wil spelen. Iemand die met Atletico Madrid of Olympique Lyon gaat spelen, da's gewoon superIk speel al vaak genoeg tegen de grotere teams. Geweldig wanneer er nog een PSV'er met PSV gaat spelen en een Feyenoorder met Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |