7 punten verschil toch ?quote:Op zondag 22 april 2007 16:22 schreef Vom het volgende:
Volgende week 10-0 winnengodverdomme
liever az dan psvquote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef mikey99 het volgende:
IEDEREEN MAG KAMPIOEN WORDEN, MAAR NIET AZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7 doelpunten ja..quote:
Excelsiorquote:Op zondag 22 april 2007 16:24 schreef Roi het volgende:
Tegen wie moet AZ volgende week ?
dat doet pijn...quote:
quote:
Amenquote:
Ervan uitgaande dat AZ normaal gesproken 0-7 wint volgende week, hoeven we maar met 0-16 te winnen!quote:
Dan moet Excelsior - AZ dus maar 0-1 worden.quote:Op zondag 22 april 2007 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgende week vol er op, 7-0 ofzo...
Lijkt me geen reden om me te laten vernederen als ik bij Willem II zou spelen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:30 schreef Panick het volgende:
Willem 2 is veilig en hoeft volgende week geen punten meer te halen om in de Eredivisie te blijven.
Die spelen op halve kracht.
ze spelen om krachten te sparen voor de nacompetitiequote:Op zondag 22 april 2007 16:34 schreef Nashje het volgende:
Speelt Excelsior nog ergens voor?
Ach, Willem II speelt ook om de kat z'n kut, omdat die al veilig zijnquote:Op zondag 22 april 2007 16:35 schreef BigFire het volgende:
[..]
ze spelen om krachten te sparen voor de nacompetitie![]()
Eerst doelpunten voor -> dan onderling.quote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wat zijn de regels bij gelijke stand, ook met doelsaldo. Kijken ze dan naar gescoorde doelpunten voor of onderling resultaat?
Dus is het om het even. En dus zie ik Ajax geen kampioen worden met meer dan 5 goals verschil.quote:Op zondag 22 april 2007 16:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach, Willem II speelt ook om de kat z'n kut, omdat die al veilig zijn
Toch eerst gewoon voor - tegen = ....quote:Op zondag 22 april 2007 16:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eerst doelpunten voor -> dan onderling.
quote:
Idd, het is hopen op de spanning en onderschatting.quote:Op zondag 22 april 2007 16:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Laten we hopen dat de druk AZ teveel wordt. Maarja, Excelsior hè. Damned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |