Je gaat met het treintje neem ik aan? Vaagquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Staat er bij jou ook ingang Oost M op? Niet dat ik er wakker van lig maar vroeg me af waarom het niet Noord B is.
Net even gekeken. Staat inderdaad Oost M op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Staat er bij jou ook ingang Oost M op? Niet dat ik er wakker van lig maar vroeg me af waarom het niet Noord B is.
Morgen is uitverkocht, als je het over de bekerfinale hebt:quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:56 schreef chantal19 het volgende:
wanneer kan ik kaarten halen mijn vader heeft alleen een clubkaart verder niks enzo
Verder wordt Ajax kampioen... (zie je ondertitel)quote:Kaartverkoop via TicketBox
Vanaf za. 21-4 10.00 uur: alle Ajax uitkaarthouders
Vanaf ma. 23-4 10.00 uur alle Ajax Seizoenkaarthouders
Vanaf wo. 25-4 10.00 uur Alle Ajax Supp. CC + Ajax Jonge Schare CC
Vanaf do. 26-4 10.00 uur Alle Ajax Club Cards
Einde verkoop maandag 30 april 23.59u
Stekelenburg;quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:47 schreef donroyco het volgende:
Zit morgen in 110... op kosten van de zaakHeb er wel zin in, want zo vaak kom ik niet in de ArenA...
Weet iemand wat de vermoedelijke opstelling zal worden?
Dus eigenlijk net als afgelopen woensdagquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Stekelenburg;
Ogararu,Heitinga,Vermaelen,Emanuelson;
Gabri,Davids,Sneijder;
De Mul,Huntelaar,Babel.
Neem 1 of ander goedkoop radiootje mee met oordoppies.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:36 schreef denthemen het volgende:
ik zie het met vertrouwen tegemoet, hopelijk krijgen we af en toe wat tussenstanden te zien op het scherm of zo, het zal vast niet
het blijft hopen. Maar het kan nog steedsquote:Op zondag 22 april 2007 01:43 schreef Black-Death het volgende:
Wat hoop ik toch dat Ajax morgen wint en AZ en PSV punten laten liggen. Het zou wel een geweldig kampioenschap zijn als we het zouden winnen... Maja Ajax heeft het gewoon laten liggne tegen de kleintjes, echt zo ontzettend zonde.. Grmbl
Halve finale europa cup, lul.quote:Op zondag 22 april 2007 02:45 schreef Sethje het volgende:
we worden wereldkampioen
bus combi is ook 36 eu, en bij ons 52 dus volgens mij hebben we het hier over discriminatie?quote:Op zondag 22 april 2007 00:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom betalen AZ-supporters maar 30 Euro voor de finale???
Ah, omdat ze met eigen vervoer mogen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |