kom lekker bij ons ballenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tijd om weg te gaan bij een botteam?
Hmm.. doe maar 8. als die al bezet is dan 32quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:50 schreef AirRaid het volgende:
[..]
welkom in ons midden, nog een voorkeur voor een shirtnummer?
jah (maar voor jou is dat beter, verlies je minder fitness)quote:
aantal goals, assist en gespeelde wedstrijdne zal ook wel meegerekend worden, ook het gemiddelde van je wedstrijdrating zal wel meetellenquote:Op woensdag 25 april 2007 03:05 schreef twi het volgende:
Wat is nu precies van invloed op je waarde als speler? Ik ben een flink stuk beter dan andere spelers, maar die zijn soms meer waard. Hebben die meer geld uitgegeven aan hun lifestyle ofzo?
Tackling 3
Positioning 3
Speed 3
Strength 3
Technique 2
Dribbling 2
Crosses 1
als je snel doorroeit kun je misschien nog spelenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:30 schreef J.Herrer het volgende:
Accepteer mn terugreis ff
Dacht duidelijk dat ik had aangegeven 25e al terug te zijn, maar ik zit er nog steeds
Gaat er iig niks van mn moraal af, aangezien ik de wedstrijd niet ga halen
quote:6': Timo Drietelaar probeert voorbij Bram van der Weerden te gaan.
6': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Bram van der Weerden.
9': Timo Drietelaar probeert voorbij Bram van der Weerden te gaan.
9': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Bram van der Weerden.
26': Timo Drietelaar probeert voorbij Wessel de Slager te gaan.
26': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Wessel de Slager.
55': Timo Drietelaar probeert voorbij Bram van der Weerden te gaan.
55': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Bram van der Weerden.
65': Timo Drietelaar probeert voorbij Wessel de Slager te gaan.
65': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Wessel de Slager.
76': Timo Drietelaar probeert voorbij Wessel de Slager te gaan.
76': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Wessel de Slager.
quote:The player Kelvin Koster has raised to 2 on the Dribbling skill
Nee man, Sims kan grafisch niet tippen aan Footstarquote:Op woensdag 25 april 2007 22:08 schreef Suijk het volgende:
Waarom al die vriendinnetjes enzo, als het maar geen Sims o.i.d. wordt.
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee man, Sims kan grafisch niet tippen aan Footstar![]()
Vind het ook onzin, doe er ook niet aan mee. Kan je beter dingen als persoonlijke sponsoring en bijbehorende verplichtingen ofzo erin verwerken. Dat je kunt kiezen om een dag voor je sponsor op pad te gaan bedrag x maar daardoor wel trainingen moet missen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:08 schreef Suijk het volgende:
Waarom al die vriendinnetjes enzo, als het maar geen Sims o.i.d. wordt.
Zo, dat was snel. Omdat we kwalitatief nog niet meekunnen? Of numeriek gezien?quote:Op donderdag 26 april 2007 01:50 schreef AirRaid het volgende:
ik denk dat we er verstandig aan doen omtoch enkele speler buiten fok! om aan te trekken, als we als ploeg willen overleven. maar dan moeten we dus ook van naam gaan veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |